Welke naam past bij .......
maandag 13 januari 2014 om 12:35
zaterdag 7 juni 2014 om 12:52
@leentje
Hasse? Dat ken ik als jongensnaam...
Ik kan mijn mening gaan geven op je rijtje (of zeg maar gerust lange rij ) maar jullie moeten toch zelf kiezen. Als ik jou was zou ik het lijstje eens een hele week niet bekijken en even loslaten in je hoofd, en dan jezelf de opdracht geven de eerste vijf namen op te schrijven die er in je opkomen. Als je man dit dan ook doet, kijk je wat er overeen komt. Hopelijk kun je daarmee dan heel veel weg strepen!
Heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt, je laat het nog wel weten hè!?
Hasse? Dat ken ik als jongensnaam...
Ik kan mijn mening gaan geven op je rijtje (of zeg maar gerust lange rij ) maar jullie moeten toch zelf kiezen. Als ik jou was zou ik het lijstje eens een hele week niet bekijken en even loslaten in je hoofd, en dan jezelf de opdracht geven de eerste vijf namen op te schrijven die er in je opkomen. Als je man dit dan ook doet, kijk je wat er overeen komt. Hopelijk kun je daarmee dan heel veel weg strepen!
Heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt, je laat het nog wel weten hè!?
Ik spreek toch geen Chinees?!

maandag 9 juni 2014 om 10:08
Hallo,
Ik ben over de helft van mijn zwangerschap en ben aan het twijfelen over de volgende naam.
Even ter info, we hebben al een dochter en zoon: noa en indi
Nu ben ik zwanger van een zoon. Man heeft Ezra altijd een mooie naam gevonden.
Ik weet het nog niet....
Vandaar graag jullie mening over de naam Ezra!
Alvast bedankt
Ik ben over de helft van mijn zwangerschap en ben aan het twijfelen over de volgende naam.
Ik weet het nog niet....
Alvast bedankt
maandag 9 juni 2014 om 13:33
quote:libra schreef op 09 juni 2014 @ 10:08:
Hallo,
Ik weet het nog niet....
Alvast bedankt
Ik hoop t toch dat noa jullie zoon is? WAnt indy vind ik echt een meisjesnaam. Ezra vind ik er heel goed bij passen. Verder nog:
Elmar (maar die werd al genoemd)
Ebian
Nard
Jorn
Jorg
Lyo
Hallo,
Ik weet het nog niet....
Alvast bedankt
Ik hoop t toch dat noa jullie zoon is? WAnt indy vind ik echt een meisjesnaam. Ezra vind ik er heel goed bij passen. Verder nog:
Elmar (maar die werd al genoemd)
Ebian
Nard
Jorn
Jorg
Lyo
Ik spreek toch geen Chinees?!
maandag 9 juni 2014 om 22:30
maandag 9 juni 2014 om 22:42
quote:reza-julia schreef op maandag 09 juni 2014 22:30 Wie wil er met ons meedenken? Wij hebben een zoon, Midas en we krijgen er een dochter bij. We hebben nu namen als Nina en Isabel op onze lijst staan maar we hebben een veel voorkomende achternaam dus zoeken eigenlijk iets originelers maar niet te gezocht. Lastig maar misschien hebben jullie ideeën!
Midas en ..
Jula
Ise
Amber
Alix
Zara
Zora
Nena
Leonie
Philou
Rivka
Ylva
Nova
Lucy
Megan
Linde
Isis
Danee
Midas en ..
Jula
Ise
Amber
Alix
Zara
Zora
Nena
Leonie
Philou
Rivka
Ylva
Nova
Lucy
Megan
Linde
Isis
Danee
Geniet van elke dag!

dinsdag 10 juni 2014 om 14:16
quote:leentje32 schreef op 07 juni 2014 @ 10:50:
Hoi hoi,
Ben wel heel blij dat jullie positief reageren op de naam Juul, dat maakt het wat makkelijker, haha.
Nanne vind ik ook erg leuk, staat op mijn lijstje.
En Kaat is de nummer 1 van manlief, dat wordt haar tweede naam, ook omdat het een vernoeming is.
Ik ben meestal ook niet zo weg van -tje namen. Ik probeer mezelf dan in te denken hoe ze zich later voor gaat stellen en ik vind het dan inderdaad zo 'kleintjes 'klinken (hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd, sorry!)
Wies en Pien vind ik ook super, maar mijn 'directe' nichtjes heten al zo.
Heb nu nog op mijn lijstje:
Juul
Ise Leuk!
Saar
Imme
Imre
Nanne
Jonne
Janne
Iris
Elin Leuk!
Liene
Hanne
Flore Leuk!
Fieke
Diede
Fenne Leuk!
Hasse
Yfke
Meike
Niene
Wieke
Guusje
Merle
Veerle
Zoë blijft leuk, maar past inderdaad minder bij Ties en Puck en bij Meis heb ikzelf ook de associatie met Sylvie, haha!
Wat een lijst hè, pfff...... Nog 3,5 week om te strepen!
Hoi hoi,
Ben wel heel blij dat jullie positief reageren op de naam Juul, dat maakt het wat makkelijker, haha.
En Kaat is de nummer 1 van manlief, dat wordt haar tweede naam, ook omdat het een vernoeming is.
Ik ben meestal ook niet zo weg van -tje namen. Ik probeer mezelf dan in te denken hoe ze zich later voor gaat stellen en ik vind het dan inderdaad zo 'kleintjes 'klinken (hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd, sorry!)
Juul
Ise Leuk!
Saar
Imme
Imre
Nanne
Jonne
Janne
Iris
Elin Leuk!
Liene
Hanne
Flore Leuk!
Fieke
Diede
Fenne Leuk!
Hasse
Yfke
Meike
Niene
Wieke
Guusje
Merle
Veerle
Zoë blijft leuk, maar past inderdaad minder bij Ties en Puck en bij Meis heb ikzelf ook de associatie met Sylvie, haha!
Wat een lijst hè, pfff...... Nog 3,5 week om te strepen!
zondag 15 juni 2014 om 13:42
quote:leentje32 schreef op 07 juni 2014 @ 10:50:
Hoi hoi,
Juul
Ise
Saar
Imme
Imre
Nanne
Jonne
Janne
Iris
Elin
Liene
Hanne
Flore
Fieke
Diede
Fenne
Hasse
Yfke
Meike
Niene
Wieke
Guusje
Merle
Veerle
Wat een lijst hè, pfff...... Nog 3,5 week om te strepen!Juul is leuk en past echt het beste bij de andere namen
Hoi hoi,
Juul
Ise
Saar
Imme
Imre
Nanne
Jonne
Janne
Iris
Elin
Liene
Hanne
Flore
Fieke
Diede
Fenne
Hasse
Yfke
Meike
Niene
Wieke
Guusje
Merle
Veerle
Wat een lijst hè, pfff...... Nog 3,5 week om te strepen!Juul is leuk en past echt het beste bij de andere namen