Welke Puky loopfiets?

15-05-2012 18:36 37 berichten
Deze:

of deze:

Of te wel: is die handrem handig of overbodig?

Dochter is 2,5 jaar.

Wie heeft ervaring met deze loopfietsen?
Mijn dochter wordt pas in oktober drie en past prima op de grotere. Niet de kleine nemen, is echt zonde van je geld.
Overigens bevalt hij goed! Ze vindt hem helemaal gaaf!
quote:Suze02 schreef op 20 mei 2012 @ 00:02:

Mijn dochter wordt pas in oktober drie en past prima op de grotere. Niet de kleine nemen, is echt zonde van je geld.Ook voor mijn Eetje denk je?
Hoe groot is ze nu?
Laatste keer CB 88 cm.
Ik zie dat die bovenste kan vanaf 90 cm dus dat gaat lukken met Eetje!
Klopt ook wel want Meetje natuurlijk stukkie langer en daar is zadel al van omhoog.

Of we moeten daten. Kan je testen . Wat doe je 2e Pinksterdag?
Dit is toch simpel een step? De loopfiets?

Yep, dat is een step en geen loopfiets. Loopfiets heeft zadel om op te zitten. Is dus een fiets zonder trappers.
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van net twee was twee weken geleden zo'n 88 cm volgens het cb en die past nu nét op de puky maat M. En leuk dat hij het vindt! Wij hebben er al zoveel plezier van gehad met mijn dochter, en nu dus weer met hem. Al ruim 2,5 jaar in gebruik en de loopfiets ziet er nog uit als nieuw.
Ik heb voor mijn dochter van 2 jaar die met handrem gekocht bij Loopfiets. Wij hebben al eerder bij een van hun websites besteld en dat ging ook goed en ik ben er toch nog voorzichtig mee. We hadden ook bij andere gekeken als research oa bij loopfiets.
Spam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven