Wens van de dag

04-04-2011 16:27 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je vandaag een dagje wel even willen?

Ik zou mijn eigen supermarkt wel willen hebben omdat de kleine in mijn buik elke dag weer wat anders wil dan ik in huis heb

PS: de wensen zijn maar voor 1 dag en het topic valt onder de pijler Kinderen
quote:ipadfan schreef op 04 april 2011 @ 16:30:

Een kindje.. Na 5 miskramen begin ik het een beetje op te geven..
quote:baby_ernie80 schreef op 04 april 2011 @ 16:43:

Ik wou dat ik überhaupt een kans had een kind te mogen krijgen. Maar die wens is de grond in geboord....

ook voor jou

hier vallen mijn wensen echt bij in het niet; hopen dat man snel klaar is met klussen op zolder zodat onze babykamer eindelijk babykamer kan gaan worden i.p.v. opslagruimte.
Mijn wens voor vandaag is dat ik nog 1 dagje gezellig met mijn oma op stap ga. Lekker wandelen en winkelen en in het zonnetje op een terrasje zitten en haar nog kunnen vertellen dat ik een kindje krijg. Maar ik kan ook al heel erg van de gedachte eraan genieten
ik zou willen dat de papa van mijn mooie dochter van 4,5 maand naar Nederland kan komen! Al is het maar voor 1 dag...
Voor vandaag wens ik dat mijn dochter opeens geen oogafwijking en afweerafwijking meer heeft, maar kerngezond is! Een dag zonder bril, snottebellen, hoesten en luchtweginfecties!
Ik wens dat al jullie wensen uitkomen..........

En voor mijn kleine mannetje wens ik dat de blaartjes in zijn ogen weggaan en hij eindelijk zijn oogjes weer open kan doen en geen pijn meer heeft.............

(dat zijn wel 2 wensen, mag dat?)
Tuurlijk mag dat peggy.

Marielle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven