Wheelybug

21-01-2021 18:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat wat voor een 2 jarige?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben hem gehad voor onze 1 jarige. Ik denk dat de lol voor een 2 jarige er wel snel vanaf is.
Wij hadden hem met 1 gegeven en weggedaan met 4. Was echt grote hit 😎.
Alle reacties Link kopieren
Als je een houten vloer hebt een no-go (vond ik). Steeds als ons kind het ene been optilde om erop te gaan zitten (waarbij ze natuurlijk op de handgreep steunde) rolde dat ding weg en viel ze. Amper gebruikt (zelfde ervaring trouwens met kind 2 en 3, we hadden hem niet weggedaan).
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt er best veel mee gedaan door beide (bijna 4 en ruim 1,5). Ook kinderen die op visite komen duiken altijd op dat ding.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook veel gebruikt. Inmiddels is hij naar mijn nichtje en die heeft er niets mee. Het verschilt dus heel erg per kind zoals zoveel
Alle reacties Link kopieren
moizer schreef:
21-01-2021 19:38
Als je een houten vloer hebt een no-go (vond ik). Steeds als ons kind het ene been optilde om erop te gaan zitten (waarbij ze natuurlijk op de handgreep steunde) rolde dat ding weg en viel ze. Amper gebruikt (zelfde ervaring trouwens met kind 2 en 3, we hadden hem niet weggedaan).
Wij hebben ook een houten Vliermaal daar hebben die van ons nooit lastpak gehad.
Alle reacties Link kopieren
Beiden kinderen vonden er geen klap aan.
Alle reacties Link kopieren
Handbal schreef:
21-01-2021 20:19
Wij hebben ook een houten Vliermaal daar hebben die van ons nooit lastpak gehad.
Haha fijn hè die automatische correctie.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 'm als kraamcadeau voor onze oudste dochter gekregen.
Rond 1 gingen beiden echt spelen met het ding, jongste ( bijna 1,5) crosst de kamer er nu mee door. Onze oudste (3 jaar) is wel echt te groot voor de standaard wheelybug. Ik weet niet of ik het nog waard zou vinden om 'm met 2 nog aan te schaffen, maar leuk zijn ze wel.
moizer schreef:
21-01-2021 19:38
Als je een houten vloer hebt een no-go (vond ik). Steeds als ons kind het ene been optilde om erop te gaan zitten (waarbij ze natuurlijk op de handgreep steunde) rolde dat ding weg en viel ze. Amper gebruikt (zelfde ervaring trouwens met kind 2 en 3, we hadden hem niet weggedaan).
Wij hebben ook een houten vloer maar dat probleem komt me niet bekend voor. Maar ze stapt er ook anders op, ze doet haar beentjes wijd en schuift hem onder zich.

Ze kreeg hem voor haar eerste verjaardag, toen was ze er nog een beetje klein voor, maar met 1,5 vond ze hem wel heel leuk en rijdt er nu (bijna 2) wel dagelijks even op.
Alle reacties Link kopieren
Oudste deed er helemaal niks mee, jongste zat er tot de 1.5 jaar soms op. Het is dat we hem gekregen hadden. Zelf had ik er geen aangeschaft. Een loopfiets met 4 wielen was een veel groter succes.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Alle reacties Link kopieren
Oudste van 6 speelt er nog bijna dagelijks mee. Rijdt er af en toe nog op, maar gebruikt 'm vooral voor allerlei ander (fantasie) spel. Jongste van net 1 is er ook al druk mee in de weer.
Bij ons dus groot succes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m heel goedkoop over kunnen nemen, anders was het waarschijnlijk zonde geweest. Hij staat op de slaapkamer van onze 2 jarige, ze racet er af en toe op na het bad of als ze haar bedtijd probeert uit te stellen. €80 had ik er niet voor over gehad.
Alle reacties Link kopieren
Nijn5 schreef:
21-01-2021 20:29
Wij hebben ook een houten vloer maar dat probleem komt me niet bekend voor. Maar ze stapt er ook anders op, ze doet haar beentjes wijd en schuift hem onder zich.

Ze kreeg hem voor haar eerste verjaardag, toen was ze er nog een beetje klein voor, maar met 1,5 vond ze hem wel heel leuk en rijdt er nu (bijna 2) wel dagelijks even op.
Het zou kunnen dat ze de wieltjes inmiddels aangepast hebben. Die van ons was 14 jaar geleden. En het feit dat ze nog steeds bestaan wil natuurlijk zeggen dat ze niet alleen maar waardeloos zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven