Wie heeft er ook een dochter rond de 13 jaar????
woensdag 3 september 2008 om 10:44
woensdag 3 september 2008 om 10:50
Ik heb er ook eentje. Zij mag van mij de hele Zeeman leegshoppen, en dan zit ze in de maten 164 tot en met dames maat M. Het kost heel weinig wat wel handig is met die hard groeiende meiden en haar spijkerbroeken halen we bij de H&M en dan de normale maten maar met een X (geloof ik) wat wat breder is voor haar dikke billen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 3 september 2008 om 10:51
Ik heb ook een dochter van 13. Kleding kopen lukt met haar altijd wel goed. Ze is tenger, maar heeft lange benen. Passende broeken vinden dus altijd het lastigste: passen ze goed in de taille dan zijn de pijpen meestal te kort. Maar zo langzamerhand weet ik wel bij welke winkels/ merken we kunnen slagen. Esprit, Outfitters Nation, St. Oliver, soms Cars. En bij H & M bepaalde modellen. Shirtjes van H & M zijn de mouwen vaak ook wat te kort, want ja, ze heeft ook nog lange armen (klinkt nu bijna als een aapje: lange armen en benen ).
Waarom is het kleren kopen voor jou dochter lastig?
Waarom is het kleren kopen voor jou dochter lastig?
woensdag 3 september 2008 om 11:02
woensdag 3 september 2008 om 12:00
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 september 2008 @ 11:02:
[...]
Dat je haar op die leeftijd in de Zeeman krijgt.......... " fouter " kan niet , toch ?Tja, het is of 1 merktrui (mag zeker ook) of alles wat je hebben wilt voor hetzelfde geld. En deze prijsbewuste jongedame zit er helemaal niet mee als ze niet dagelijks dezelfde trui met merk aan heeft maar iedere keer weer wat anders. Zij kiest eieren voor haar geld. En Zeeman heeft tegenwoordig hele leuke kleding.
[...]
Dat je haar op die leeftijd in de Zeeman krijgt.......... " fouter " kan niet , toch ?Tja, het is of 1 merktrui (mag zeker ook) of alles wat je hebben wilt voor hetzelfde geld. En deze prijsbewuste jongedame zit er helemaal niet mee als ze niet dagelijks dezelfde trui met merk aan heeft maar iedere keer weer wat anders. Zij kiest eieren voor haar geld. En Zeeman heeft tegenwoordig hele leuke kleding.
woensdag 3 september 2008 om 12:11
woensdag 3 september 2008 om 12:16
lang en dun is qua broeken bij h en m vaak wel de pasvorm.
qua tops zou je dan iets met korte mouwen kunnen kopen en daaroverheen een vest dat een beetje mag slobberen, dan is de mouwlengte daarvan goed.
wrom is 13 te jong om alleen te winkelen? Als je goede afspraken maakt qua uitgaven enzo kan dat toch wel?
qua tops zou je dan iets met korte mouwen kunnen kopen en daaroverheen een vest dat een beetje mag slobberen, dan is de mouwlengte daarvan goed.
wrom is 13 te jong om alleen te winkelen? Als je goede afspraken maakt qua uitgaven enzo kan dat toch wel?
woensdag 3 september 2008 om 12:42
woensdag 3 september 2008 om 12:49
Die van mij wordt over een kleine 2 weken 13. Ze is klein voor haar leeftijd, slank, en is zich ook nog niet aan het ontwikkelen.
Daardoor vindt ze veel kleding in haar maat te kinderachtig. Broeken gaan nog wel, maar shirtjes, topjes en dergelijke is een drama, de modelletjes die zij leuk vindt zijn al wat aangerimpeld en het staat beter als het al een beetje gevuld is.
Ondergoed, ook zoiets, veeeeeel te weinig keus of veeeeeel te duur!
Ze gaat niet alleen de stad in voor kleding, daar vind ik haar nog te jong voor. Meestal gaan we samen, dat is voor haar zeer lucratief!
Mijn jongste is ook mager en lang, dat is helemaal een feest.......... not.
Daardoor vindt ze veel kleding in haar maat te kinderachtig. Broeken gaan nog wel, maar shirtjes, topjes en dergelijke is een drama, de modelletjes die zij leuk vindt zijn al wat aangerimpeld en het staat beter als het al een beetje gevuld is.
Ondergoed, ook zoiets, veeeeeel te weinig keus of veeeeeel te duur!
Ze gaat niet alleen de stad in voor kleding, daar vind ik haar nog te jong voor. Meestal gaan we samen, dat is voor haar zeer lucratief!
Mijn jongste is ook mager en lang, dat is helemaal een feest.......... not.
woensdag 3 september 2008 om 12:59
woensdag 3 september 2008 om 13:13
quote:Fame schreef op 03 september 2008 @ 12:42:
[...]
Die van mij wil juist graag met mij shoppen, kan ze meer aftroggelen en ze vindt het ook gezellig!
Ja zo nu en dan kan dat best gezellig zijn, maar in ons geval gaat het een boel tijd kosten. (heb meer kids). En trouwens, ik heb zelf een hekel aan shoppen haha. Dus ze gaat lekker met de bus naar de stad (uur rijden) met een vriendin, en dan hebben ze de grootste lol.
Kopen ook weleens miskopen natuurlijk, maar ook dáár leren ze van.
[...]
Die van mij wil juist graag met mij shoppen, kan ze meer aftroggelen en ze vindt het ook gezellig!
Ja zo nu en dan kan dat best gezellig zijn, maar in ons geval gaat het een boel tijd kosten. (heb meer kids). En trouwens, ik heb zelf een hekel aan shoppen haha. Dus ze gaat lekker met de bus naar de stad (uur rijden) met een vriendin, en dan hebben ze de grootste lol.
Kopen ook weleens miskopen natuurlijk, maar ook dáár leren ze van.
woensdag 3 september 2008 om 13:24
quote:Nicky40 schreef op 03 september 2008 @ 13:13:
[...]
Kopen ook weleens miskopen natuurlijk, maar ook dáár leren ze van.Ik heb er nog eentje, maar dat is een jongen en die vindt het helemaal prima als mams en zus samen zijn kleding uitzoeken en hij niet mee hoeft! Is ook best lastig, maar soms ook wel makkelijk, hahahaha
[...]
Kopen ook weleens miskopen natuurlijk, maar ook dáár leren ze van.Ik heb er nog eentje, maar dat is een jongen en die vindt het helemaal prima als mams en zus samen zijn kleding uitzoeken en hij niet mee hoeft! Is ook best lastig, maar soms ook wel makkelijk, hahahaha
woensdag 3 september 2008 om 13:26
quote:Nicky40 schreef op 03 september 2008 @ 13:13:
[...]
Kopen ook weleens miskopen natuurlijk, maar ook dáár leren ze van.psies ik zie nog de blik van mijn moeder en broertje toen ik trots mijn nieuwe spijkerrokje met studs erop showde...ik MOEST en ZOU er zo eentje hebben en ze hadden alleen nog maat 42. Zag er dus uit als een soort glimmende denim zak met twee spillepootjes eruit.
[...]
Kopen ook weleens miskopen natuurlijk, maar ook dáár leren ze van.psies ik zie nog de blik van mijn moeder en broertje toen ik trots mijn nieuwe spijkerrokje met studs erop showde...ik MOEST en ZOU er zo eentje hebben en ze hadden alleen nog maat 42. Zag er dus uit als een soort glimmende denim zak met twee spillepootjes eruit.