Wie heeft ook zo lang bloedverlies na curretage?

13-02-2009 13:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Op 7 januari kregen we te horen dat er na 10 zwangerschap geen hartje meer klopte.

Ik begon ook die dag met bloedverlies dus wilde een natuurlijke miskraam afwachten. Na 1 week bloeden bleek alles er nog te zitten, dus besloten we toch voor een curretage te gaan, wat op 22 januari is gedaan.

Nu heb ik sinds die tijd steeds of enorm bloed verlies met steken bij het schaambot of een paar dagen helemaal niks, zelfs geen druppeltje.

IK ben al bij de gynacoloog geweest maar op de echo is misschien wel misschien niet iets te zien, mijn baarmoederslijmvlies was heel dik (wat dat dan ook betekend???) en ik moet de 27ste weer terugkomen.

Nu ben ik vandaag na bijna een week niks opeens weer begonnen met bloeden, het is heel helder, steken bij het schaambot en hoofdpijn. Ik word er zo onderhand echt een beetje moedeloos van, want eigenlijk verlies ik al sinds 7 januari bloed en het lijkt maar niet te stoppen.

In het ziekenuis boekje staat 1 week tot 10 dagen bloedverlies, waarom dan bij mij niet?

Heeft iemand dit ook meegemaakt, of tips voor mij?

Ik word van die gyn ook niet echt heel wijs en laat me steeds een beetje aftroeven door haar....

Ik hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen of geruststellen?
Ik heb twee curettages gehad, na twee missed abortions. (En ben nu 20 weken zwanger van de eerste, misschien fijn voor je om te lezen dat het ook goed kan komen na een miskraam...)

De eerste keer heb bijna vier weken bloedverlies gehad voor de curettage. Na de curettage was ik er ook niet zomaar van af... Na een week verloor ik drie flinke stolsels, daarna werd het geleidelijk wel steeds minder. Uiteindelijk stopte het pas na drie weken. Maar een week later werd ik alweer ongesteld. (Er is heel wat maandverband doorheen gegaan in die periode!)

De tweede keer heb ik van te voren geen bloedverlies gehad. Maar na de curettage heb ik wel bijna vier weken bloedverlies gehad en duurde het een flinke tijd voor ik ook weer ongesteld werd.

Volgens de gynaecologen (beide keren een andere) hoefde ik me bij beide keren geen zorgen te maken. Ik was helaas de uitzondering op de regel. Het kwam wel vaker voor, maar gemiddeld zou het toch wel sneller weg moeten zijn.

Dat je baarmoederslijmvlies dik is, betekend dat er waarschijnlijk een nieuwe cyclus is begonnen (en je mogelijk alweer een eisprong hebt gehad) en dat je menstruatie er dus ook weer aankomt. Want bij je menstruatie wordt het teveel aan baarmoederslijmvlies weer afgestoten.

Als je zoveel bloed verliest heb je wel wat meer risico op bloedarmoede. Als je je erg slap voelt, zou je eigenlijk je Hb even moeten laten prikken bij de huisarts. Zo nodig kan je dan ijzertabletten erbij krijgen.

Mocht je echt ongerust worden trek dan gewoon aan bel bij de gynaecoloog, daar zijn ze voor! Veel sterkte.
Het is niet leuk, maar soms komt het voor dat je nogmaals gecurreteerd moet worden. Dit ivm bloedverlies wat kan duiden op achtergebleven weefsel na de currettage. Is niet ernstig, maar vooral erg verdrietig dat je dan nogmaals de ingreep moet ondergaan. Maar zou je zeker adviseren om de polikliniek te bellen. Zekerheid voor alles. Ze hebben vast een telefonisch spreekuur, en mocht dat voorbij zijn is er altijd iemand die overleg kan plegen met de dienstdoende gyneacoloog. Veel succes en sterkte..
wat rottig even een van mij!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Ik heb jullie advies opgevolgd en ik kom net uit het ziekenhuis, helaas weer geen goed nieuws..op de echo was te zien dat mijn baarmoeder nog niet in orde is maar konden ze niet zien waarom, daarom gaan ze volgende week donderdag met een camera binnen kijken.

Voordeel is wel dat daarmee alles gezien zal worden, hiermee wordt wel alles duidelijk. Als er nog iets achter is gebleven kunnen ze dat misschien ook gelijk weghalen, maar dat lgt eraan wat ze aantreffen. Enige voordeel is dat ze zag dat ik eiblaasjes had...wat dat ook mag betekenen????

Ik heb zo onder hand het gevoel dat de nasleep erger is dan het verlies....Ik hoop echt heelheel heel erg dat het volgende week eindelijk allemaal achter de rug is, dit duurt nu al sinds 7 januari...

Heeft iemand dit ook gehad??
Lieve Mebi, wat naar allemaal! Heel veel sterkte voor jou!

Het is al naar genoeg om een miskraam te krijge, maar dat je dan ook nog zo'n lange nasleep hebt........ Echt niet fijn.

Ik kreeg op 17 jan te horen dat er geen hartje klopte (bij 7 wkn gestopt). Ik ging toen op 20 jan voor een curettage. De ingreep zelf viel me erg mee. Het weekend erna kreeg ik hoge koorts, zat op de eerste hulp, bleef onder strenge controle en die woensdag erna weer naar de gyn, met het nieuws dat er nog een stolsel zat wat er niet hoorde en eruit moest en wel ZSM.

Dus 2 dagen later weer een curettage ondergaan. Ze hebben tijdens deze curettage een controle-echo gemaakt en toen zagen ze dat het nog niet goed was, en hebben ze het gelijk nog een keer gedaan (anders had ik een 3e x teruggekund). Ook ik ben nog niet 'klaar' met het ziekenhuis. Ik blijf op controle om in de gaten houden of het wel goed gaat.

Het gevoel dat je het heel graag achter de rug wilt hebben, begrijp ik heel erg goed. Dan pas kun je weer 'verder'. En ik heb door al dat lichamelijke gedoe de miskraam emotioneel nog niet echt verwerkt Ben gewoon verder gegaan en heb mijn verdriet er nog niet kunnen gooien, net alsof ik 'wacht' tot een goed moment daarvoor, heel raar.

Nogmaals veel sterkte!! Liefs, Kes
Hee Kessie, ik schreef ook ven met jou op jouw topic, maar kon die niet meer vinden? Hoe is het nu met jou meid?

Bedankt voor je lieve berichtje. Ik ben inmiddels een beetje bang dat ik verklevingen ofzo heb. Ik ben zo stom geweest om te gaan googelen en stuitte daarbij op het Syndroom van Ashermann.

Het vervelende daaraan is dat je nergens echt leest wat de symptonen zijn.

Ik deed gister voor de grap een ovultatie test omdat ik steken in mijn zij had, en tot mijn verbazing was die positief!

Toch ben ik nog niet gerust gesteld, want ook bij die verklevingen kun je wel een eisprong hebben, alleen geen menstruatie of zwangerschap mdat je baarmoeder vol zit.

Toch betekent het wel dat mijn eileiders nog goed zijn, dus dat is gunstig!

Nou ja, zoals je misschien al leest pieker ik me suf, zie op tegen donderdag maar hoop ook donderdag uit mijn onzekerheid te zijn.

Wat jij ook aangeeft, je wilt verder kunnen. Kan jij dat nu wel?

En is jouw cyclus weer normaal?

Nou sterkte meid, hopelijk heb je snel goed nieuws!!

Ook voor de andere mensen die me een hart onder riem hebben gestoken: bedankt en een heel fijn weekend!!

Liefs!
Nou de hystroscopie is uitgesteld naar 11 maart,het risico is te groot dat er wel een inesteling is want die spuiten ze dan via de vloeistof zo je buikholte in met alle gevolgen van dien...

Ik kan onmogelijk zwanger raken, want ik heb nog steeds soms bloedverlies dus er zit op zeker iets niet goed. Daarbij was het 1x sex 2 dagen voor de eisprong, zou allemaal wel heeeeel erg toevallig zijn... Maar goed, de arts zegt nee, dus heb ik ook niets meer te willen......

Effe wachten dan maar!

Hoe is het met jou Kes? En zijn er andere met deze ervaring?

Liefs!
Hey Mebi,

Oh wat suf, ik had je niet 'herkend', sorry! Jij was toch degene die lekker haar nagels had gedaan?! Ik was die ene die was gaan shoppen! (en een dag later op de SEH zat, maar dat terzijde).

Ach meis, wat een narigheid allemaal! Bij mij zagen ze toen heel duidelijk een stolsel zitten, wat er uit uit moest. De arts zei later dat er restmateriaal was achtergebleven, wat zich vervolgens weer aan het innestelen was.

Maar waarom hebben ze het nou precies uitgesteld tot 11 maart? En geven ze aan wat hen tot nader onderzoek doet zetten? En heb je heel regelmatig bloedverlies (en veel?)

Ik heb toen ook zitten googelen en mijn vriend heeft me vervolgens een verbod gegeven. Ook ik had toen die Asherman gevonden. Maar dat hoeft echt niet zo te zijn hoor!

Ik ben er enorm assertief van geworden. Ik ben zo'n iemand met vragenlijsten en dergelijke. Ik ga gewoon niet weg voordat ik alle antwoorden heb. Ik vind persoonlijk dat 11 maart nog wel lang weg is. Kun je niet aangeven dat je gek wordt van de onzekerheid? Zijn ze misschien gevoelig voor?

Ik heb overigens geen bloedverlies meer gelukkig. Ik moet aanstaande maandag naar de gyn voor dat vleesboompje. Ik hoop er nou eindelijk eens goed nieuws te horen! En dat ik er niet meer hoef terug te komen.

Sterkte voor jou!!! Liefs, Kes
Trouwens, met mij gaat het 'emotioneel' gezien goed hoor. Ik was eigenlijk niet meer zo verdrietig. Tot ik gister ineens de echo-foto in mijn handen had (dit vond ik overigens zeer attent, dat ik die had meegekregen) en toen sprongen de tranen me weer in de ogen. Maar ben onwijs druk met andere dingen (ik ga trouwen in april!!!) dus afleiding genoeg.

We willen heel graag een tweede kindje, maar wachten nog heel even af ivm bruiloft en een verhuizing daarna. Ik zal alleen niet meer zo onbevangen zwanger zijn/worden als toen van mijn zoontje. Eerst de 12 weken maar doorkomen!

Ohja, ik had nog gevraagd waarom ze niet standaard een controle-echo doen na een curettage. Dit kwam omdat het zeer zelden voorkomt dat er iets achterblijft. Pure pech dus....!
He Kessie, wow bijna trouwen wat spannend en leuk zeg, gefeliciteerd!

Dan heb je zeker wel afleiding..

Ik was idd die van de nagels en geverfd haar hahaha.

Trouwens, ik herken wel wat je zegt over het emotionele gedeelte, daar ben ik ook al overheen, of kom er nu niet aan toe. De echo ligt keurig opgeborgen en heb het nog niet terug gekeken....

Ik zal even proberen uit te leggen waarom het verzet is maar het blijft abracadabra bij die artsen. Dit is wat ik eruit heb begrepen : Ik heb onveilig gevreeen en kreeg 2 dagen later na bijna 10 weken opeens een eisprong. Theoretisch gezien zou ik dus zwanger kunnen zijn. Bij de hystrocopie spuiten ze een vloeistof in de baarmoeder via de eileiders. Wanneer daar net een ei aan het innestelen is, is er een grote kans dat deze door de vloeistof zo je buikholte in wordt gespoten en dat is gevaarlijk, dan heb je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Ik heb nu, effe afkloppen geen bloedverlies meer, alleen NA het vrijen, ervoor niet (bah). En bij die eisprong kwam een beetje bloed vrij, maar dat schijnt normaal te zijn.

De gyn neemt geen risico omdat ik dus een hele kleine iniminie kans heb dat ik zwanger ben, daarom moet ik ruim 14 dagen na mij eisprong pas weer komen voor de hystroscopie want dat weet ik zeker dat ik niet zwanger ben.

Tja, heel verhaal, maar ik snap wel waarom ze de gok niet nemen, het is wel erg gevaarlijk. Ik heb goede hoop dat de eventuele resten meekomen met de menstruatie. Dus ik ben meer gefocust op het feit of mijn cyclus weer goed is en ik dus ongi wordt dan dat ik hoop zwanger te zijn, want ik zie dat gewoon niet gebeuren van 1 keer 2 dagen voor de eisprong in een baarmoeder die niet helemaal in orde is????

Ook heel herkenbaar ja dat je nooit meer onbevangen zwanger zult zijn, die 12 weken zullen een hel worden, maar ja als dat een gezonde baby oplevert....

Wanneer mag je precies voor die vleesboom? En hoe gaan ze dat doen? Spannend...

Is jouw cyclus wel weer helemaal op orde of niet?

En heb je alles al helemaal rond voor je bruiloft? Hoe ziet je dag eruit? Ik hoop dat je mooi weer hebt meid!

Nou ik zou het leuk vinden als we elkaar nog een beetje op d ehoogte konden houden af en toe. Ik merk toch dat het voor mensen om me heen al "voorbij"is, heb jij dat ook?

Wij gaan morgenochtend een weekendje naar Eurodisney, dus ik ben er maandag weer.

Heel fijn weekend meid! Liefs!
Wat leuk, Eurodisney!! Hoe was het?

Thanks voor je uitleg, nu snap ik waarom ze willen wachten en geen risico nemen. Fijn dat je niet meer zo bloedt!

Ik heb ook weer wat.... Sinds gister bloed ik weer als een rund (helderrood). Het kan mijn menstruatie niet zijn (denk ik). Het is 4 weken na de curettage, terwijl mijn cyclus normaal gesproken minimaal 5 weken is. Ik slik al een paar jaar geen pil, dus ik ken mijn cyclus precies. Verder ook geen buikpijn (heb ik normaal wel bij ongesteldheid). Nu zat ik te googelen - jaja - en las ik dat een vleesboom tussentijdse bloedingen kan veroorzaken.

Ik moet morgen naar de gyn en dat komt heeeeel goed uit nu. Zie er als een berg tegenop, ben zo bang dat ik slecht nieuws te horen krijg.

Ja, ik merk ook dat anderen (zelfs mijn vriend) er totaal niet mee bezig zijn. Ik zei tegen mijn vriend dat ik me verdrietig voelde toen ik die echo in handen had, hij snapte het echt niet!

Voor hem is het klaar en over nu.

Maar goed, ik ga nu even mijn 'vragenlijst' voor morgen maken.

Tot laterrrr!
Effe goed nieuws melden hoor! COntrole vanochtend was goed! Het zag er uit zoals het uit hoorde te zien. Vleesboom was niet meer te zien, dus het is nooit een vleesboom geweest. Ik ben "ontslagen" joehoe! Als ik die gekke bloedingen blijf houden, kan ik gelijk een afspraak maken (zonder tussenkomst van huisarts).

Ik ben de komende dagen weg, maar ben benieuwd naar jouw verloop.

Liefs, Kes
He Kessie, wat geweldig!!! Hehe....net nu je het niet meer verwacht, goed zeg! Waar kwam dat bloed nu vandaan dan? Misschien is je vleesboom daardoor weggegaan???Ik roep ook maar wat hoor hahah.

Wel vaag dat dat ding ineens weg is, of hebben ze het niet goed gezien de vorige keer?

Balen al dat onzekere gedoe.

Eurodisney wat geweldig, maar wel scheurend duur zeg! Een hotdog kost 5,75!! Maarja, een magische ervaring daar moet je voor dokken hahah.

Hier gaat het op zich goed, al durf ik het nog niet hardop te zeggen....al 1 week geen bloedverlies. Heb wel af en toe ongi achtige buikkrampen, dus denk toch dat het eraan zit te komen.

Dat zou mooi zijn, want dat betekend dat mijn cyclus op orde is. Mijn ei was de 22ste, dus dan zou ik volgens mij 8 of 9 maart ongi hebben. Kan dat ook binnen 14 dagen na je ei zijn?? Gezien de krampen die ik soms heb???

Nouja, afwachten dus, maar het ziet voor ons beide weer rooskleurig uit!

Hoe lang nog voor je trouwdag?

Hoop je weer te spreken om te lezen of je bloedingen gestopt zijn!

Liefs Bianc
He verdomme, hier weer helder en bruin bloedverlies, maar geen ongi...GRRRRR!
UP
Hoihoi,

Sorry, ik kan moeilijk reageren. Ik ben nl. van de week geopereerd (keel-amandelen verwijderd), heel ander verhaal en staat hier ook helemaal los van, vandaar dat ik het niet genoemd had. Men, wat doet het pijn! Hopelijk knap ik snel op.

Hoe gaat het met je bloedverlies? De arts liet bij mij doorschemeren dat tussentijdse bloedingen niet zo raar zijn als er zo in je lichaam is gewroet.

Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? Ga je alleen of neem je iemand mee? Ik hoop heel erg voor je dat ze op de controle kunnen zien dat het er goed uit ziet, want daardoor kun je zelf ook weer verder.

Bij mijn geen bloedverlies meer en dus heel blij met het goede nieuws van de gyn. Ik ben heel erg benieuwd wanneer mijn cyclus weer normaal is. Ik heb er natuurlijk nog een operatie tussendoor gehad, dus dat zal ook niet heel positief zijn.

De bruiloft, daar ben ik de laatste dagen effe niet zo mee bezig. (door de pijn). We trouwen het eind van de middag en daarna borrel, diner en feest. Huwelijksreis naar New York. Supercoole jurk (vind ik zelf dan he, haha). Ik moet wel oppassen want ik ben inmiddels 3 kilo afgevallen omdat ik niks eet.

Nou, ik duim voor je dat dat gekke bloedverlies ophoudt!!

Liefs, Kes
Oh ja, die vleesboom is nooit een vleesboom geweest, aangezien die niet uit zichzelf kunnen weggaan. Het was een onregelmatigheidje op de echo en daaruit is een voorbarige conclusie getrokken (hoogstwaarschijnlijk had het nog iets met miskraam te maken).

Ik werd op slag vrolijk en het sloeg over op de bullebak van een gyn. Hij wenste me zowaar een fijne bruiloft en het allerbeste toe (en het is niet een bepaald communicatief vaardig type!), ik wist niet wat ik hoorde haha
He Kessie,

Hoe is het met je? Gaat het goed met je keel en het herstel?

Lekker ijsjes eten toch???

Wat een gek verhaal weer over die vleesboom, zo zie je maar, ook de medische wetenschap kan niet alles verklaren. Maar gelukkig voor jou positief! Gewelidig dat je nu verder kunt.

Heb je geen tussentijdse bloedingen meer gehad? En is jouw cyclus alweer op gang?

Wat gaaf naar NY!!! Wow, en ze hebben de regels aangepast waardoor je meer mag importeren vanuit Amerika, dus dat wordt shoppen!

Leuk hoor, je trouwdag in het vooruitzicht, ik kijk daar nog steeds met heel veel plezier op terug.

Het lijkt trouwens wel of al die gyn-en (???) een beetje bullenbakken zijn, ik heb maar 1 leuke vrolijke meegemaakt. Misschien wordt je na 30 jaar binnenvoeringen bekijken wel helemaal murph hahaha.

Hier, durf het bijna niet hardop te zeggen, gaat het goed.

Mijn bloeding was toch ongi, alleen dan 10 dagen na mijn eisprong ipv 14. Het heeft dus doorgezet en zit nu op mijn laatste dagen. Was wel heel heftig en ik denk dat er zeker nog eea heeft gezeten. Ik ga straks de gyn bellen, want heb eigenlijk voor de 17 een hystroscopie gepland staan. Misschien is een echo voldoende want ik denk dat alles het gewoon weer doet!

Dus we kijken volgens mij allebei wel weer positief naar de toekomst hahah! Lente komt eraan, laat die lammetjes, tulpjes en zonnenstralen maar komen!

Liefs Bianc
Oh wat hoop ik dat voor je Bianc! Dat je lichaam nu alle restjes gedumpt heeft (en dat zou heel goed kunnen, als het zo heftig was). En dan lekker het voorjaar weer in (en hopen op een nieuwe zwangerschap!!)

Over de bullenbakken-gyn: Ik had daarvoor een gyn van een jaar of 33 en mega-knap.... en hij was ook heel aardig. Nou, geloof me, dat wil je ook niet hoor. Doe me dan die bullebak maar!
Wat lief van je, dat hoop ik ook echt voor jou!

Lachen ook wat je schrijft over die knappe arts, dat lijkt me idd veeel erger! Ik had na de curretage echt enorme krampen en koorts en wist niet of ik nou griep of een ontsteking daar had.

Dus ik naar de dokterspost...had ik een jongen die zeker 10 jaar jonger is dan ik, niet onaantrekkelijk en heel erg stuntelig en steeds vragen of het wel ging...schaam schaam!!!

Maar hoe gaat het nu met je na de operatie? En gaan jullie er deze maand weer voor?

Mijn hystroscopie gaat toch door, de gynacoloog wil zekerheid voor alles. Ik baalde wel, want ik dacht dat mijn cylcus betekende dat alles goed is, maar dat hoeft dus nog niet zo te zijn.

Ik baal wel, dacht echt dat alles zo en zo goed zou zijn. Maar goed, wil me niet laten kennen en het kan natuurlijk nog steeds, maar was even een tegenvaller.

Gister op kraamvisitie geweest bij een vriendin, zucht..wat een is dat toch geweldig....

Nog plannen voor dit weekend?
Balen dat de hystrocopie toch doorgaat. is zoiets pijnlijk? En krijg je dan gelijk uitslag? Wel fijn als het straks duidelijk is toch? Kan me best voorstellen dat het even een tegenvaller is. Je wilt zo graag verder! Wanneer is het? Al bijna toch? Nou meis, kop op, het is zo voorbij en daarna heb je zekerheid (hoop ik!)

Wij gaan er nog niet voor. Eerst de bruiloft afwachten en daarna gaan we verhuizen. Ik denk dat we er van de zomer weer voor gaan.

Ik voel me alweer een stuk opknappen van de keeloperatie. Man, t was echt geen pretje.

Hahaha, die knappe arts die ik toen had, had ik toen op de SEH. Hij moest heel hard op mijn baarmoeder drukken om te kijken of ie ontstoken was (inwendig ja!) Gosj, wat voelde ik me opgelaten. De KNO-artsen die ik had, waren ook niet bepaald onaantrekkelijk, maar dat is toch even iets heel anders he. Of ze in je keel kijken of daar beneden, haha!

Fijn weekend!!! Ga jij nog iets leuks doen? Ik heb geen plannen, want doe het nog even rustig aan ivm die operatie.

Liefs, Kes
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA mag ik even gillen!!!! Alles is weer goed, we hebben groen licht!!!!

Ze hebben een iniminie vleesboompje weggehaald en wat weefsel wat vermoedelijk ook zelf wel was weggegaan. De gyn was heel lief en heel erg positief. Ze zei dat ik er weer tegenaan kon omdat alles er helemaal goed uit zag, ben zooooo opgelucht!Was heel erg zenuwachtig en bang voor slecht nieuws, maar alles is helemaal ok! Ben wel blij dat ik gegaan ben, want ze heeft dus wel wat weggehaald maar het stelde volgens haar niet zoveel voor. Ben zoooooo blij!

We slaan maart nog wel even over vanwege de kerst en dat mijn man dan geen vrij kan krijgen. Maar mijn NOD is dus ong. 2 april (weet nog niet hoelang mijn cyclus is) en daarna doen we weer mee, back in the game hahaha.

Het viel ook alles mee, heb nu wel wat kramp, maar dat valt in het niet bij de opluchting. Dit boek kan dicht!

Hoe is het nu met jou, verloopt het herstel een beetje voorspoedig? Ben je thuis of moet je weer aan het werk?

Het is heerlijk weer he? Wat knapt een mens daarvan op. Zaterdag is het weer lente, heerlijk, eindelijk is die lange winter voorbij!!!

Wanneer trouw je in april? Dat schiet nu wel echt op hoor, gaaf zeg!

EN heb je nog bloedverlies gehad of is het bij jou ook echt over?

Nou ik hoor het wel weer, doei doei! Liefs Bianc
Heeeee!!! Wat een goed nieuws!!! Super joh, kan me voorstellen dat je opgelucht bent. Ik hoop dat het straks snel raak is! Maar dit boek kan idd dicht!

Merk jij aan jezelf dat je nog verdrietig bent om de miskraam? Ik geloof dat ik er nu wel " overheen " ben.

Ik ben benieuwd wanneer mijn cyclus op gang komt. Echt geen idee hoe lang dat gaat duren (ik heb natuurlijk ook nog die andere operatie gehad).

We trouwen eind april, dus over ruim een maand .Man-o-man wat moet ik nog veel doen. En morgen komt de makelaar voor ons huis, dus ik ben als een razende roeland aan het schoonmaken geslagen. Lekker is dat: vriend maakt vandaag afspraak voor morgen, maar ik mag aan de schoonmaak en opruim. (hij zit deze week op een beurs) Ik geef zoontje straks ook wel even een stofdoek in zijn handjes en daarna gaan we lekker naar buiten.

Nou geniet ervan meis, van dat opgeluchte gevoel en de LENTE natuurlijk! Liefs
He hoe is het?? Hier verder niet zoveel nieuws behalve dan dat manlief toch een beetje zat te vissen of we niet toch in maart er al voor konden gaan....JAAA wat mij betreft wel! Wij doen niks aan kerst, dus ik zie het als 2 vrije dagen en je kunt het altijd op een andere dag vieren. Hoe groot is de kans dat het dan wordt geboren.....

Nu maar hopen dat ik niet net mijn ei gemist heb, maar ja dan heeft het zo moeten zijn, het maakt me in ieder geval erg happy om er weer voor te gaan, zodat ik, wat jij ookk al zei, het echt af kan sluiten. Vergeten doe je het nooit en het zal geen zorgeloze zwangerschap worden, maar de wens is er!

Wat zei de makelaar, is je huis al in de verkoop? Hahah heel herkenbaar dat verhaal over manlief maakt afspraak ik kan aan de sop hahaha.

Wat leuk dat je zoontje jullie bruiloft mee zal maken, hoe oud is hij? Heeft hij nog een "rol"op de grote dag?

En hoe voel je je verder? Jij had ook niet zoveel last, emotioneel gezien toch? En gaat het lichamelijk goed?

Ik heb er emotioneel gezien geen last van en ben er net als jij wel overheen. Heb wel een vriendin en tante waar ik gelijk mee liep, dat is soms wat moeilijk om te zien, maar ik gun het ze natuurlijk wel van harte. Ik zal er heus in augustus nog wel aan denken, maar echt verdrietig ben ik niet.

Ben je al weer helemaal hersteld van je andere operatie?

Nou meid, aftellen naar je bruiloft en ik lees wel weer hoe het met je is, doeiiiii liefs Bianc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven