Wie heeft ook zo lang bloedverlies na curretage?

13-02-2009 13:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Op 7 januari kregen we te horen dat er na 10 zwangerschap geen hartje meer klopte.

Ik begon ook die dag met bloedverlies dus wilde een natuurlijke miskraam afwachten. Na 1 week bloeden bleek alles er nog te zitten, dus besloten we toch voor een curretage te gaan, wat op 22 januari is gedaan.

Nu heb ik sinds die tijd steeds of enorm bloed verlies met steken bij het schaambot of een paar dagen helemaal niks, zelfs geen druppeltje.

IK ben al bij de gynacoloog geweest maar op de echo is misschien wel misschien niet iets te zien, mijn baarmoederslijmvlies was heel dik (wat dat dan ook betekend???) en ik moet de 27ste weer terugkomen.

Nu ben ik vandaag na bijna een week niks opeens weer begonnen met bloeden, het is heel helder, steken bij het schaambot en hoofdpijn. Ik word er zo onderhand echt een beetje moedeloos van, want eigenlijk verlies ik al sinds 7 januari bloed en het lijkt maar niet te stoppen.

In het ziekenuis boekje staat 1 week tot 10 dagen bloedverlies, waarom dan bij mij niet?

Heeft iemand dit ook meegemaakt, of tips voor mij?

Ik word van die gyn ook niet echt heel wijs en laat me steeds een beetje aftroeven door haar....

Ik hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen of geruststellen?
Ik baal verschrikkelijk Kes, weer bloedverlies!!! Ik denk dat ik alweer ongi ben (volgens mij was ik rond 5 of 9 maart ongesteld). maar heb ook geen eisprong gevoeld deze maand.

Wel een erge korte cyclus, weet jij of dit kan?

Nou dit was even een ego berichtje sorry, maar ik baal zo, waar komt dit nou weer vandaan en houd het ooit eens op???

Volgende keer weer een happy berichtje van mij hoor.....doeieeiiii
Ik baal verschrikkelijk Kes, weer bloedverlies!!! Ik denk dat ik alweer ongi ben (volgens mij was ik rond 5 of 9 maart ongesteld). maar heb ook geen eisprong gevoeld deze maand.

Wel een erge korte cyclus, weet jij of dit kan?

Nou dit was even een ego berichtje sorry, maar ik baal zo, waar komt dit nou weer vandaan en houd het ooit eens op???

Volgende keer weer een happy berichtje van mij hoor.....doeieeiiii
up
Hi Mebi,

ik zie dat je behoeftes hebt aan reacties. Hoe gaat het nu met je? Is het inmiddels al gestopt? Heb je al wat meer zicht op je cyclus? Ik hoop het voor je! Succes! Afgelopen maandag heb ik een curettage gehad en sinds vrijdag heb ik geen krampen en bloedverlies meer. Ook ik ben erg benieuwd naar mijn cyclus en of ik dus over 3,5 week weer ongesteld zal worden? Vind het wel een hele spannende tijd hoor. Eerst het stoppen van de pil, dan of je zwanger wordt of niet, yes zwanger na een aantal rondes en helemaal blij, dan een miskraam en helemaal verdrietig, nu net de curettage, hopelijk weer een normale cyclus en weer zwanger worden?! Allemaal emoties met hun onzekerheden en reacties...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven