Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
he dames, ik heb de brief die ik vanavond naar mensen gemaild heb ook op ons forum gezet.
Ik heb gereageerd op prive Dametje!

Goed nieuws en slecht nieuws:

Het goede nieuws is dat het nu toch echt begonnen is. Vanaf 11 uur heb ik ongeveer weeen die nu om de 7 minuten ongeveer komen.

Manlief ligt nog lekker te slapen, die kan het beetje slaap nog wel gebruiken gok ik.

Het slechte nieuws: nu de weeen langzaamaan wat krachtiger worden krijg ik toch wel een beetje de bibbers voor wat komen gaat. Een "geen weg meer terug" gevoel bekruipt me.

Onder het motto "de-ze-wee-komt-nooit-meer-terug" kom ik er vast wel weer doorheen.

Net heerlijk zitten tutten met het wiegje en het klaarleggen van de kleertjes.

Hopelijk heb ik morgenochtend (of middag of avond) babynieuws.
pebbles,

ik begrijp waar je tegen aanhikt maar de vorige keer heb je het ook gered. en straks heb je een prachtig kindje!
pebbles succes enne ik weet zeker dat je het kan, je hebt immers niet voor niets al zo een mooi meisje rondlopen!
Pebbles, heel veel succes!!!

*gaat er nog eens goed voor zitten*
Pebbles , heel veel succes, ik hoop dat je een snelle bevalling hebt en misschien je kindje nu al geboren is, ben erg benieuwd... en laat je daarna maar lekker vertroetelen door iedereen.
Lieve Pebbles wat spannend.....moet eerlijk zeggen dat ik beetje ontroerd dit zit te schrijven pffff ....Verbaas mezelf Moet er toch even aan denken...jij en ik waren gelijk zeg maar....Je kan t....hoop zo op mooi nieuws straks. 28082008 ...wat een mooie datum!!!

x
Tromgeroffel.................................

We hebben een dochter!!

Vannacht om half 4 zat ik nog vrolijk achter de pc en om 5.17 is ze al geboren.

Ze heet Eva, is 50 cm en weegt 3460 gram.

Het was wel heel heftig door een weeenstorm toen het eigenlijk nog maar net goed op gang kwam. Om 4 uur had ik nog elke 7 minuten een wee. Om 4.20 hebben we de vk gebeld omdat het ineens heel hard ging en toen ze om 4.50 kwam kon ik bijna meteen gaan persen.

Uiteindelijk net iets minder dan een kwartier geperst dus ook dat ging heel vlot.

Vooral dat persen viel me wel weer tegen hoor, dat deed meer pijn dan in mijn herinnering.

Geen scheuren dus ook geen hechtingen maar wel een schaafwondje waardoor ik nauwelijks kan plassen. Douche erop werkt voor geen meter, iemand nog ideeen?

Ze dronk met 10 minuten al heel krachtig uit de borst en ik geloof dat ze nu ook wel weer wat wil hebben.

Floor vond het prachtig. Die riep vanmorgen toen ze wakker werd en de baby hoorde al meteen "beebie beebie" en toen ze erbij kwam bleef ze maar lachen en kijken en knuffelen en kussen.

.
En ook hier....Nogmaals.....Super!!!!!!

X

VAN HARTE GEFELICITEERD PEBBLES, PEBBLESMAN EN FLOOR!!!!!

Wauw, is dat even snel gegaan zeg!!!! Geniet van elkaar!!
Jeetje dat is leuk wakker worden.

Gefeliciteerd! En nu alweer achter de pc om het te vertellen geweldig.

Geniet ervan!
O ja ik stond gisteren bij de gyn, zie ik nergens haar naam, heb ik pas vandaag een afspraak. Verkeerd in mijn agenda gezet. Zelfs de tijd klopte niet.

Whahahah, vriend zei al volgens mij ben je al zwanger. (Jammer dat ik het al 5 weken geleden verkeerd heb opgeschreven)
wauw wat een super nieuws zeg!!

Pebbles,man en dochter GEFELICITEERD met jullie dochter en zusje!!! Klinkt als een snelle bevalling. Nu lekker genieten van elkaar!
WOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pebbles gefeliciteerd met jullie dochter.

Wat is het uiteindelijk nog snel gegaan.

Geniet lekker van elkaar

een dikke knuffel voor jullie allemaal!
inderdaad mooie datum zeg

Snok, net als jij had ik wat moeite mijn traantjes binnen te houden:-)

Niet echt handig op je werk, haha
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Euh nee Plukkie...zit gelukkig in eigen kamer hahahahah
Wauw gefeliciteerd! ben helemaal ontroerd met traantjes en al.
Pebbles, wat geweldig, gefeliciteerd met je dochter!

wat een bliksembevalling.

Tip voor het plassen, gelijktijdig een fles water langs je kruis laten lopen, spoelen, zodat het niet zo geconcentreerd langs je schaafwond komt.

Wat fijn dat ze er is,mooie naam ook (f)
effies weggehaald
Joehoe gefeliciteerd Pebbles...wat ben jij snel zeg, was je bij de eerste ook al zo snel? En net zoals bij Floor nu ook 5 dagen over de uitgerekende datum toch?

Zet je ook een fotootje prive?

Mooie naam trouwens!

En de volgende in de rij is Freddy...hoe is het met jou eigenlijk?
Kwam summer tegen op een ander topic en die vroeg hoe het was dus Summer waar ben je?

Nog maar eventjes en dan 9 sept. de kijkoperatie. Heel wonderlijk heb ik de laatste tijd nog geen nieuwe pijn gehad. We zijn al met de pil gestopt dus hopelijk is het snel daarna raak. Voor de rest nog steeds geen erfelijkheidsonderzoek terug. Wachten we nu al 9 weken op.

Summer, hoever ben je nu?
Snok
Ahhhh daar ben je hahaha!

Kijkoperatie? Heb denk ik iets gemist, zal even terugscrollen!! En 9 weken wachten op een onderzoek?! Nog geen indicatie wanneer je iets te weten zal komen?

Ik ben 16 weken en eeuh.. 2 dagen! Haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven