Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Florence, die zenuwbehandelingen zijn niet gevaarlijk voor eenz zwangerschap ofzo dan? Of vind je dat gewoon zelf niet prettig?
Heel even snel een berichtje van mij!

Ik ga er over paar minuten weer vandoor, lekker weekendje weg!!

Wel smsen he als er belangrijk nieuws is!

Tot over een paar dagen als het lukt en anders tot over 2 en halve week!!
Fijn dat je gaat beginnen Florence!

Nog even en jullie zijn allemaal al bezig (en misschien wel snel zwanger)...

Kom ik wel oppassen tegen die tijd

Gister nog even met vriend over gehad wanneer wij gaan beginnen.

Hangt bij ons gewoon van veel dingen af (vriend afstuderen, baan vinden, ander huis). Dus afhankelijk van hoe snel alles gaat kan het begin 2009 zijn, maar misschien ook wel nog later

En zoals het er nu uitziet wordt ik gewoon een werkloze moeder
Tatje, dat hangt wel van veel af. Maar jullie zullen het vast uiteindelijk niet van al die dingen écht af laten hangen toch? Vind je dat lastig dat je nog geen concrete datum hebt?
@Tatje...het ideale moment bestaat niet volgens mij...

@Romi...fijn weekend en hopelijk tot tussendoor!!
Waar zijn jullie toch allemaal!!???

Ik mis mijn forumaanspraak...

Die modellen worden er ook niet knapper op!!

Heb net met de kids muffins gemaakt. Mochten ze zelf kiezen wat in in mocht. Dus heb nu muffins met hagelslag, knispers (dat zijn gekleurde witte chocolade bolletjes van AH), praline chocopasta en aardbeienjam. Gelukkig bleven dit keer de discussies over de macaroni die er volgens de jongste en de patatjessaus (fritessaus) volgens de oudste in moesten uit....

Nu heb ik een smoes om ze weer lekker lang te laten slapen...ze krijgen pas een muffin als deze goed koud zijn geworden, dus moeten ze heel lang slapen En ze moeten lang slapen want we willen vanavond nog ffies met zn vieren gaan shoppen. (de oudste wordt bijna vier en we moeten nog een verlanglijstje maken)
Ik ben der, nog even.
Vind het ook echt helemaal niks dat vrouwtje. Ik zou der nog leuker op staan
quote:TammieenGwennie schreef op 15 augustus 2008 @ 11:51:

Waar zijn jullie toch allemaal!!??? Ik ben op kantoor, waar ik ook hoor te zijn nu.
@ mo ik hoop dat het zo is dat het nu echt komt de rode vlag. Mijn vlag is nog steed niet aanwezig.

@t&g

lekker bakken wet de kids. Uhm die zwangerschapsbroek. Maar als je broek niet meer past, Dan moet je hem toch aan??

@all

Ik heb een afspraak bij het ziekenhuis kunnen maken. 29 sept vlak na de verjaardag van merel.

Nu zeggen ze ineens weer dat ik eerst op gesprek moet. Ik duidelijk vermelden dat het echt controle foto's zijn. Ik zal het bij de afspraak zetten, zegt die muts. Maar schuman wild u eerst even spreken. Misschien legt hij wel formulier klaar door verwijzing. Grrrrrrrrrr

Dus ik het kan ook nog zijn dat ik weer een andere aparte afspraak moet maken. Dus misschien nog langer wachten. Ik hoop dat de formulieren klaar liggen.
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me!
IK OOOOOOOOOOOOOK. Nou ja nu niet. Heb net gehoord op ons topic dat de echo van mijn forum vriendinnetje Marloussie niet goed was. Vind het zo klote hoor haar...

Ook de 2e miskraam al.
Arme marloussie, ken haar van een ander topic. Dat is balen zeg!!!! Brengt bij jou zeker ook gevoelens naar boven?
Nou dat valt eigenlijk wel mee. Ik vind het gewoon zo rot voor haar. Het is niet dat mijn vedriet naar boven komt hierdoor maar wel weer de realisatie hóevaak het wel niet fout gaat.

Owja jij kent haar van Word 2008 ons jaar? (of zoiets) toch?
Mo

ben je nu ongi of niet
Ja, ken haar daar van.

@Merel, ben nog niet ongesteld. Jij?
@aruba...wat was er niet goed op haar echo?? Pfff...kan me niet voorstellen hoe verdrietig je dan moet zijn. En ook de tweede keer al. Heel ego misschien..maar ik hoop zoooo dat met onze beeb alles goed is...

@merel...ik heb nog één broek die ik nog redelijk pas. Die heb ik nu dus aan. Maar als ik ga zitten doet ie pijn.

Vandaag niet zoveel last van kwaaltjes. Borsten redelijk normaal en maar een klein beetje moe...dan ga ik me direct zorgen maken....
Het gaat vast HELEMAAL goed met je kindje!
Ze ziet het helaas vaak hoor. Dat als het eenmaal niet goed gaat het de tweede keer (meestal er meteen achteraan) ook niet goed gaat. Vraag me niet waarom. Dus ik denk dat het bij jou wel goed gaat T&G.

Nou heel vreemd er was niks op de echo te zien en wel een redelijk hcg. Misschien wel bbz.
bbz??? Maar als er op de echo niets te zien was, hoe weten ze het dan? Klopte het hartje niet ofzo??

En hoe weet je of je hcg hoog is?
Jeetje, dat is raar. En had ze wel gewoon alle zwangerschapssymptomen?

Het is weer weekend! Mooi kl*te begonnen: dikke ruzie met moman, is naar een vriend gegaan, belde net, weer ruzie....pffff. Hoop dat hij zo bijtrekt.

Voordeel: i'm all yours tonight ;)
@ mo

Ik ben nu vanmiddag ongesteld geworden. Iedergeval het rommelt. Nu het ziekenhuis afwachten. Het gezeik ook altijd, en het vage gedoe.

T&g

Het komt vast wel goed!! Is het dan heel anders dan de vorige zwangerschappen??

Elke zwangerschap kan anders zijn.

wat is bbz???
Mo

ik hoop dat hij inderdaad bij trekt.

anders moet jij iets uittrekken.
@Merel, fijn dat je ongesteld bent geworden! Eindelijk!

bbz=buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Enne, als hij niet bijtrekt....tja, dan verpest hij zijn eigen weekend. Ik zit er niet zo heel erg mee.
@Mo...ruzie net voor het weekend...das minder. Was het zo erg dat ie dan naar een vriend vertrekt??

@Merel...hoop dat je ongie wordt...stop je nu al helemaal met de pil? (ontpillen tot de foto's??)

Mijn kwaaltjes zijn redelijk hetzelfde als bij de vorige twee zwangerschappen. Alleen was ik toen veel en veel misselijker. Kan ook zijn omdat ik toen nooit ontbeet, en pas rond 9 uur moest beginnen. Nu begin ik om 7 uur en ontbijt ik altijd. Ik ben nu vaker 's avonds misselijk. Scheelt wel, ik hoef maar 1 handje chips, dan word ik misselijk. Ben op dit moment wel heel erg prikkelbaar. En mijn voorhoofd, daar zullen we het maar even niet over hebben. Dat is nu meer een grindtegel in hoogglans. Echt walgelijk. Als ik er overheen wrijf glimmen mijn vingers gewoon....

Ik ga er wel vanuit dat alles goed is. Maar in mijn omgeving heb ik al zoveel andere dingen gehoord!! Dat maakt je toch onzeker!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven