Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
vermoeiend zeg van die mensen die andere graag afzeiken! Als je je ergens niet in kan vinden, dan lees je en schrijf je toch lekker niet mee.......Hebben vast niets beters te doen!

Roadster veel plezier met dromen, denken, plannen en alvast genieten!!
quote:Roadster schreef op 31 maart 2008 @ 19:36:

Ik zou het prettig vinden om met andere meiden (serieus) te praten over de onderwerpen die fleurtje al noemde... Hoor je dat Fleur? Moet toch een goed gevoel geven dat je suggesties serieus worden genomen...
quote:Marieke1981 schreef op 01 april 2008 @ 10:36:

[...]

Hoor je dat Fleur? Moet toch een goed gevoel geven dat je suggesties serieus worden genomen...

Aan Fleur de eer om over al die onderwerpen een topic te openen..

Of eentje? mischien wel 980 topics...
quote:superstar_2 schreef op 01 april 2008 @ 10:48:

[...]

Aan Fleur de eer om over al die onderwerpen een topic te openen..

Of eentje? mischien wel 980 topics... Ohw ja, en dan vragen we de angels of ze er een KnutselPlijlert voor in het leven willen roepen!!
Ik weet ook nog wel wat onderwerpen hoor..

-Mag je ook ongewassen sla eten als je zwanger bent?

-Wie woont er ook al in een zuurstoftent?

-Mag mijn baby de eerste 15 jaar wel uit logeren?
En wat dacht je van;

-Ik ben verkouden, is dat schadelijk voor de baby?

-Ben 7 weken zwanger en voel de baby nóg niet bewegen!

en

-Het kinderdagverblijf weigert de baby waar we eind 2008 (voor het echie) voor gaan, alvast in te schrijven!!
Als jullie niks beters te doen hebben dan dit (zo bedoelde) serieuze forum te verzieken ga dan nog even lekker zo door, maar hou aub op met deze onzin!
Beetje zielige reacties m.i.

Hallo!!

ik vind het echt geen raar of vreemd topic.

Wij hebben van t week& ook besloten dat we aan het einde van het jaar er echt voor gaan..

En waarom niet nu is omdat we aan het einde van het jaar gaan trouwen en ik eigenlijk geen zin heb om zwanger in mn droomjurkje te staan haha

erg he!!

vriendlief was eerder een beetje ontwijkend als ik het erover had maar hij begon er dit weekend zelf over had ik niet verwacht!

Hoe is dat bij jullie gegaan kwam het van jou of je vriend/man of allebei???
Hoi Lucy, leuk dat je met ons wilt meepraten!

Bij ons kwam het in het begin van mij, maar nu begint manlief er ook regelmatig over... Maar niet eerder dan het einde van het jaar hoor, zegt ie! hihi grappig he!
quote:Roadster schreef op 01 april 2008 @ 15:52:

Als jullie niks beters te doen hebben dan dit (zo bedoelde) serieuze forum te verzieken ga dan nog even lekker zo door, maar hou aub op met deze onzin!Nou roadster, zo te zien zijn de zwangerschapshormonen al actief!!
Wie weet!
quote:Marieke1981 schreef op 01 april 2008 @ 16:26:

[...]

Nou roadster, zo te zien zijn de zwangerschapshormonen al actief!! Jij zegt het, ik dacht het. Maar goed dat denk ik wel vaker wanneer mensen zich zo ontzettend op het project 'zwanger worden' storten. En dat is niet persoonlijk, dat is nuchterheid.
Als mensen die met dezelfde dingen bezig zijn het leuk vinden om er met elkaar over te kletsen, laat ze lekker hun gaan gaan. Daar is een forum voor bedoeld dacht ik zo. En heb je er zelf niks mee, blijf dan lekker weg uit dit topic, en laat ons gewoon gezellig kletsen.

Roadster:

Ik ben ook 23, woon 2 jaar samen en ga dus aan het eind van het jaar trouwen.

Ik zag mezelf ook nooit zo achter de kinderwagen haha maar in mijn omgeving is op dit moment echt een babyboom aan de gang, en het gaat dan toch wel kriebelen!!

nou is dat geen reden om zelf ook een kindje te willen, maar je bent er gewoon meer mee bezig. Mn vriend begon er zo over van t weekend, zo van nou als we nou strakjes getrouwd zijn kunnen we ook de volgende stap wel zetten als jij dat wilt??

Ik had eerst geen idee wat ie bedoelde
haha, lucy wat een leuke reactie van je aanstaande man... Is hij ouder, of ook 23? Onze vrienden hebben ook veelal al kinderen, dus dat doet ook wel wat denk ik, ondanks dat dat natuurlijk geen reden is om ook te willen...

Het is voor ons ook de eerste... Of, dat zal het gaan worden misschien. Laat ik het zo zeggen, voordat anderen weer gepikeerd zijn... hihi
Lekker laten kletsen hoor meiden. Veel plezier met jullie topic.
thanx aruba
...
Hee Lisa

Welkom!! Bij jullie ook voor de 1e??

Roadster: Mijn vriend is 25 dus ietsje ouder.

Vind wel dat je soms zulke rare reacties krijgt als ik het er met mensen over kids heb, zeggen 9 van 10 oooh maar daar moet jij nog niet aanbeginnen, je bent nog zooo jong!!

Herken jij dit??

Vind het zo vreemd, is toch je eigen zaak!

Zijn jullie nog aan de pil??

Ik al een jaartje niet meer, maar ben gestopt omdat ik me er niet meer fijn bij voelde en ben echt 100% opgeknapt..
Hallo,

Ik zal me ook even netjes voorstellen.

Ik ben Poca, 27 jaar jong en Pocaman is 34 jaar. Dat is ook een reden dat we er over begonnen zijn. Ik weet eigenlijk al lang dat ik wel een keer kinderen wilde maar omdat mijn toekomstige man er niet jonger op wordt en ook in onze vriendenkring een babyboom is en het begint te kriebelen zijn we er serieus over beginnen te praten.

En ja nu gaan we er dus voor vanaf het einde van dit jaar.

Groetjes
@Lucy: Ja ik ben nog wel aan de pil en inderdaad is het helemaal jullie beslissing om met kinderen te willen beginnen.

Niks van aantrekken hoor van andere mensen!
Pocahontas en Lisa, welkom, join the club...

Bij ons ook de eerste ja!

Ik heb dat inderdaad ook wel, dat mensen ons te jong vinden, maar ik vind dat we onze eigen gevoelens achterna moeten gaan... Dat doen we dan ook maar

Ook als je wat ouder bent of een oudere man hebt kan dat idd de reden zijn Poca!

Ik wil ook graag stoppen met de pil, om te ontpillen, maar dat kan op zich ook nog wel. Ik ben heel benieuwd naar de reactie van mijn lichaam... hmmm lastig he?
...
...
Volgens mij maakt het niet echt uit hoe lang je de pil hebt geslikt maar het duurt echt wel ruim een jaar voor je lichaam weer helemaal op 'orde' is zeg maar!

ik heb nu nog steeds niet helemaal mijn oude cyclus terug heb, had altijd een cyclus van 28 dagen precies en nu soms 38. Maar moet wel zeggen dat ik me heel anders voel, meer energie en zit gewoon lekkerder in mn vel,mijn emoties werden naar mijn gevoel echt afgezwakt door de pil.

Is wel een raar gevoel, dat ik misschien volgend jaar rond deze tijd wel zwanger ben!! Hebben jullie dat niet, zon onwerkelijk gevoel??

Doen jullie er nog dingen voor, zoals stoppen met roken/drinken alvast?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven