Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
quote:fleurtje schreef op 04 april 2008 @ 09:36:

[...]

Ach, ze nemen vast een voorschot op de hormonen.Hebben jullie niks beter te doen? Anders kunnen jullie altijd nog een topic over ons topic starten....Maar ja dat zou wel erg zielig zijn of niet?
Ik vind jullie vermakelijk.

Maar goed, ik zal vanaf nu van een afstandje van jullie genieten.
quote:fleurtje schreef op 04 april 2008 @ 10:09:

Ik vind jullie vermakelijk.

Maar goed, ik zal vanaf nu van een afstandje van jullie genieten.

Ik vind jullie behoorlijk kinderachtig eerlijk gezegd. Wij hebben jullie toch ook niet belachelijk gemaakt op een ander topic?

Het zou jullie sieren om anderen te respecteren.
'Fleurtje' :

jij vind ons vermakelijk?

Nou ik vind jou behoorlijk vermakelijk!

Je gedraagt je als een klein kind!

Laat iedereen in zijn waarde en laat ons lekker.

En idd pocahontas, het zou haar sieren om een ander te respecteren, maar ik denk dat fleurtje dat woord nog niet eens kan spellen.

En dit is ook gelijk het laatste wat ik aan mensjes zoals fleurtje kwijt wil.
Hallo allemaal,

ik schrijf sinds kort ook op het topic van Aruba, een wondertje in 2009, en wil jullie even heel veel succes wensen met dit topic.

Tuurlijk kun je vanwege verschillende redenen aan het eind v an dit jaar beginnen te klussen.

Laat al die andere dames die het er niet mee eens zijn maar zeuren. nogmaals succes.
Hoi ik breek even in hier.

Mijn zus heeft laatst verteld dat ze zwanger is, en ik vond het een erg leuke manier. Ze had een droog beschuitje ingepakt, dus toen we dat eenmaal hadden uitgepakt snapten we er niets van. Na een tijdje zei ze: "jullie moeten de muisjes over 8 maanden maar ons komen halen !!"

Ik vond het erg origineel.

In ieder geval wens ik iedereen veel succes, en voorpet!
@ Lucy: Ik maak er ook geen woorden meer aan vuil hoor.

Ben trouwens net terug van het ophalen van onze trouwkaarten, ze zijn gelukkig erg mooi geworden!

Ik denk dat ik geboortekaartjes ook in de trant hiervan hou, hebben jullie daar al ideeen over?

@ Adisas: Jullie ook veel suc6!

@ Kaylie: Erg leuke manier inderdaad van je zusje, hij staat genoteerd!
Kaylie, ik vind hem ook errug leuk! Niet verder vertellen hoor, anders kennen mijn ouders hem straks al als wij dit doen!!! haha!
quote:Roadster schreef op 03 april 2008 @ 20:19:

Nee meave, jullie reacties waren lekker aardig!!! (ik weet niet of de reacties ook van jou kwamen, maar de reacties waarop Tante truus doelt waren niet echt lief)...

Vertel mij eens even wat hier onaardig aan is, dit was namelijk mijn enige reactie op dit topic:

quote:Ik ook niet. Ik bedoel, logisch dat je voor jezelf bedenkt vanaf wanneer je zwanger zou willen raken, maar daar valt toch niet vanaf maart/april al over te kletsen?Als Tante Truus niet op mijn reactie doelt, moet zij mij niet aanspreken.
Misschien verkeerd begrepen, excuus!
Wat is het hier rustig... Is iedereen van het heerlijke weertje aan het genieten???

Hebben jullie al een idee hoe jullie je werkzaamheden (of werken jullie niet) willen behouden of niet? (minder werken, net zo veel blijven werken) Wie vraag je dan om op te passen, een particuliere oppas, opa's en oma's, vrienden, de buurvrouw? Ik denk niet dat mijn ouders een vaste dag of meer willen oppassen, ik werk drie dagen... Zou dat ook graag blijven doen, maar aan de andere kant vind ik 3 dagen oppas voor mijn kleintje wel weer heel veel....!!! Hoe denken jullie hierover?

Groetjes Roadster
...
Haha, misschien wel. Ik denk dat ze het geweldig zouden vinden om een kleinkind te krijgen. Misschien dat ze dan inderdaad wel af en toe een dagje vrij gaan nemen om op te passen, hihi. Voor mijn schoonouders geldt denk ik hetzelfde.
...
Hallo,

Sorry Roadster ik had van het weekend mijn verjaardag en gisteren zijn wij een dagje weggeweest dus vandaar mijn late reactie!

Ik wil dadelijk graag 3 dagen blijven werken en mijn vriend gewoon fulltime. Het voordeel is dat ik waarschijnlijk veel vanuit thuis kan doen want mijn baas wil veel met laptops gaan doen vanaf januari en ik ben intercedent dus ik hoef niet op een vaste plaats te zijn eigenlijk.

Mijn ouders willen dan graag oppassen op de dagen dat ik wel echt op kantoor moet zijn.

Ik ben enig kind dus mijn ouders hebben nog geen kleinkinderen en bij mijn vriend zijn ouders is het het tweede.
Hallo,

Pocahontas, gefeliciteerd nog!

Ons kindje zou het eerste kleinkind van zowel mijn ouders als mijn schoonouders worden! Tenzij de broer/zus van mij en mijn vriend bezig zijn met iets wat wij niet verwachten...

Alle opa's en oma's vinden het vast geweldig!
Dank je wel Roadster. Mijn beste vriendin en haar kleine was er ook en dan begint het toch te kriebelen en als ik zie hoe mijn ouders daar mee omgaan dan weet ik zeker dat een eigen kleinkind welkom is!

Wat voor werk doen jullie?
Leuk he om te zien hoe ouders en schoonouders ermee omgaan! Wij hebben inderdaad ook vrienden van wie mijn moeder het kindje even op schoot kreeg, zo leuk om te zien!!!

Ik werk in de gehandicaptenzorg.

Groetjes Roadster

PS waar is iedereen???
Ik heb geen idee waar iedereen is, maar ik ben er nog haha.

In de gehandicaptenzorg, dat lijkt mij ook altijd mooi en dankbaar werk maar ik kan dat niet zo goed van me afzetten.

Ja ik vind dat heel leuk om te zien hoe ze er mee omgaan. Maar ik zelf vind kinderen ook geweldig hoor.
Gelukkig ben jij er nog poca,

Het is inderdaad ontzettend leuk en dankbaar werk. Daarnaast weet je wel wat er allemaal fout kan gaan tijdens een zwangerschap of bevalling en wat daarvan de gevolgen kunnen zijn... Maar ja. Daar moeten we nu nog maar even niet aan denken.

Boven alles staat natuurlijk dat je het zelf wilt! Dat hangt niet af van je ouders of schoonouders... hihi.
Roadster je moet er niet over nadenken of en wat er fout kan gaan. Je moet er gewoon van uitgaan dat alles goed zal gaan...

Alhoewel ik er zelf ook wel ergens bang voor ben hoor. Zeker omdat mijn ouders ook moeite hadden ermee.
Hmm ja, je moet er inderdaad niet te veel bij nadenken wat er allemaal fout kan gaan! Maar goed, als je er dagelijks mee geconfronteerd wordt, ga je soms wel extra nadenken. Dat zul jij ook hebben, tav je ouders...

Groetjs Roadster
Ja dat is ook zo.

Ik ben voornamelijk bang dat ik slecht zwanger kan worden. Bij mijn moeder heeft het 7 jaar geduurd en bij mijn tante ( zus van mijn moeder) ook zoiets. aar ik weet wel dat dat geen betrekking op mij hoeft te hebben.

Ik weet in ieder geval dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is om kinderen te krijgen, of een gezond kind te krijgen.

En soms vind ik dat mensen daar iets te makkelijk over denken bijvoorbeeld door te zeggen we nemen dan en dan wel een kind...

Groetjes
Precies!
Ik denk dat ik heel blij ben als ik later dan een gezond kindje in mijn armen mag houden.

Kijk je niet op tegen de bevalling? Mij lijkt dat ik dat wel ga doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven