Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
woensdag 16 juli 2008 om 12:19
quote:Mies85 schreef op 16 juli 2008 @ 12:15:
ah wat lekker waar gaan jullie heen? altijd heerlijk samen weg!
nog leuke dingen gedaan met je neefje?
We gaan naar Zuid-limburg. Cadeautje van mijn ouders voor mijn afstuderen
Met neefje wezen zwemmen. Zwembad vindt hij nog erg spannend (hij is 3 jaar) dus het pierenbad was populair. Maar met spelletjes en veel entousiasme toch ook voorzichtig het 'grote jongens' bad uitgeprobeerd.
ah wat lekker waar gaan jullie heen? altijd heerlijk samen weg!
nog leuke dingen gedaan met je neefje?
Met neefje wezen zwemmen. Zwembad vindt hij nog erg spannend (hij is 3 jaar) dus het pierenbad was populair. Maar met spelletjes en veel entousiasme toch ook voorzichtig het 'grote jongens' bad uitgeprobeerd.
woensdag 16 juli 2008 om 12:21
quote:Tatje schreef op 16 juli 2008 @ 12:19:
[...]
leuk is dat hé! mijn neefjes vinden dat ook allemaal super spannend zo lekker onbevangen zijn ze.
leuk cadaeu zeg! en gefeliciteerd met je afstuderen natuurlijk.
[...]
leuk is dat hé! mijn neefjes vinden dat ook allemaal super spannend zo lekker onbevangen zijn ze.
leuk cadaeu zeg! en gefeliciteerd met je afstuderen natuurlijk.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
woensdag 16 juli 2008 om 12:28
http://www.babybytes.nl/answers/1210848491 ( weet niet of dat mag natuurlijk ) hier praten ze er over als of iedereen het heeft. ik zal zo de test wel even doen dan weet ik meer.
ik snap heel goed dat bloed voor jou absoluut niet goed is
ik snap heel goed dat bloed voor jou absoluut niet goed is
woensdag 16 juli 2008 om 12:58
ach, heel anders had ik het ook niet verwacht want zoals ik al zei we hebben geen ongelukje gehad. maar ik ben altijd heel regelmatig ongesteld en alles wat ik las hierover duide dus op innesteling zeg maar. voor ons is het maar beter zo, maar op momenten als deze herinner ik me zelf hoe graag ik het ookalweer wilde voel me echt een beetje down.
woensdag 16 juli 2008 om 17:56
Zo, dat was me het dagje wel, flink druk.
@Mies, balen. Maar nu kun je je wel weer focussen op hetgeen je nu nodig hebt.
@Poca, sorry voor de late reactie, maar heb gisteren niet meer gekookt, maar lekkere toastjes gegeten
Vandaag eten chicken tonight kerrie, jummie!
En ik heb foliumzuur van de etos, zonder extra vitamines. Misschien dat ik ook nog overstap op die T&G heeft.
@Romi, Sensitest? nooit van gehoord. Scheelt dat zoveel in prijs?
@? , bij cyclus van 28 dagen kan ik 27-7 testen, bij 34 dagen 2 augustus. Heb nu wel al een rommelende buik, dus misschien wel een hele korte cyclus deze maand???
Moman heeft het eten klaar. Tot straks!
@Mies, balen. Maar nu kun je je wel weer focussen op hetgeen je nu nodig hebt.
@Poca, sorry voor de late reactie, maar heb gisteren niet meer gekookt, maar lekkere toastjes gegeten
Vandaag eten chicken tonight kerrie, jummie!
En ik heb foliumzuur van de etos, zonder extra vitamines. Misschien dat ik ook nog overstap op die T&G heeft.
@Romi, Sensitest? nooit van gehoord. Scheelt dat zoveel in prijs?
@? , bij cyclus van 28 dagen kan ik 27-7 testen, bij 34 dagen 2 augustus. Heb nu wel al een rommelende buik, dus misschien wel een hele korte cyclus deze maand???
Moman heeft het eten klaar. Tot straks!
woensdag 16 juli 2008 om 18:13
@ all; ik kan 29 juli testen. Tenminste, dat is mijn NOD. Ik koop maar niet van die vroege tests denk ik. Dan kan ik toch niet wachten. En 60% van alle zwangerschappen eindigt nog voor je weet dat je zwanger bent. Dus toch maar even wachten tot mijn NOD. Verder weet ik niet goed wat ik voel. Mijn onderbuik doet nog steeds heel raar. Alsof ie in de bankschroef zit. Het is wel iets waarvan ik zeker weet dat ik het normaal nooit voel. Maar goed, het is mijn eerste maand waarin ik weer een eisprong heb gehad zonder pil, dus kan net zo goed daar aan liggen. Om het zeker te weten moet ik toch tot de 29ste wachten. Dus ik hoop maar dat deze maand snel voorbij gaat!! Ik denk dat als ik de 29ste niet ongesteld word, ik de 30ste met ochtendurine test (daar zit het meeste HCG in) Dat is nl mijn vrije dag.
Wij eten vanavond spagetti, maar duurt nog 20min. voordat manlief thuis komt. Als ik nu zwanger ben, ben ik 7 april uitgerekend. Maar omdat het een 3e keizersnede wordt, halen ze de beeb meestal met 39 weken. Das 1 april. Ik ben 22 maart jarig, mijn mams 30 maart, de vriend van mijn mams 12 april...haha.
@ Mogalie, wat voel je precies?? (rommelende buik) En wanneer had je precies je eisprong???
Wij eten vanavond spagetti, maar duurt nog 20min. voordat manlief thuis komt. Als ik nu zwanger ben, ben ik 7 april uitgerekend. Maar omdat het een 3e keizersnede wordt, halen ze de beeb meestal met 39 weken. Das 1 april. Ik ben 22 maart jarig, mijn mams 30 maart, de vriend van mijn mams 12 april...haha.
@ Mogalie, wat voel je precies?? (rommelende buik) En wanneer had je precies je eisprong???
woensdag 16 juli 2008 om 19:14
Ja, bij 28 dagen volgens mij 13 juli, even checken.....jep, de 13de. Wel leuk, lisa de 25ste, ik de 27ste, jij de 29ste en romi de 1ste.
Heb ook een beetje bankscshroef gevoel denk ik. Een beetje het gevoel alsof de ongesteldheid eraan zit te komen. Kan het niet echt omschrijven. Zal wel over gaan.
Spaghetti, hmmmmm, kun je me altijd voorzetten!
Heb ook een beetje bankscshroef gevoel denk ik. Een beetje het gevoel alsof de ongesteldheid eraan zit te komen. Kan het niet echt omschrijven. Zal wel over gaan.
Spaghetti, hmmmmm, kun je me altijd voorzetten!
woensdag 16 juli 2008 om 19:25