Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
maandag 21 juli 2008 om 20:40
donut.
Ik heb inderdaad precies het zelfde.
Het liefst gisteren dan morgen.
Maar omdat er gezondheid problemen waren, gaat het feestje echt niet door. Dus geduldig 2 maanden nog wachten. En dan kunnen er weer tegen aan gaan.
Ik heb net even met mijn meisje in het bubbelbad gezeten.
Even lekker tuttenbellen. Heerlijk was dat.
En ik kom terug en er is al weer zoveel gepost.
Ik wil jullie nog even bedanken dat ik mee kan schrijven hier.
Ik heb geen vriendinnen die mee kunnen kletsen over dingen.
Gewoon omdat ze zelf nog geen kinderen hebben.
Ik kan wel allerlei blaadjes kopen. Maar dat schrijft niks terug.
NOGMAALS BEDANKT.
Ik heb inderdaad precies het zelfde.
Het liefst gisteren dan morgen.
Maar omdat er gezondheid problemen waren, gaat het feestje echt niet door. Dus geduldig 2 maanden nog wachten. En dan kunnen er weer tegen aan gaan.
Ik heb net even met mijn meisje in het bubbelbad gezeten.
Even lekker tuttenbellen. Heerlijk was dat.
En ik kom terug en er is al weer zoveel gepost.
Ik wil jullie nog even bedanken dat ik mee kan schrijven hier.
Ik heb geen vriendinnen die mee kunnen kletsen over dingen.
Gewoon omdat ze zelf nog geen kinderen hebben.
Ik kan wel allerlei blaadjes kopen. Maar dat schrijft niks terug.
NOGMAALS BEDANKT.
maandag 21 juli 2008 om 21:32
Hallo Babymerel!!!!
Sorry, ik lees 1 x per dag meestal, dus ga zo je gegevens invoeren. De meiden die er bijna nooit meer zijn verwijder ik, mochten ze weer willen meeschrijven dan kunnen ze er zo weer bij!
Bedankt voor de reacties verder en Justline, leuk die groep. Ik heb me ook aangemeld, maar hoe kanik er nu opkijken?
Sorry, ik lees 1 x per dag meestal, dus ga zo je gegevens invoeren. De meiden die er bijna nooit meer zijn verwijder ik, mochten ze weer willen meeschrijven dan kunnen ze er zo weer bij!
Bedankt voor de reacties verder en Justline, leuk die groep. Ik heb me ook aangemeld, maar hoe kanik er nu opkijken?
maandag 21 juli 2008 om 21:39
maandag 21 juli 2008 om 21:57
roadster bedankt.
ja, leuke he van diana en jeroen.
Ik heb jammer genoeg niet met hun kunnen kletsen op de laatste opnames van babyboom.
Ik heb wel de ouders gesproken van connor ( die vierde zijn verjaardag)
van jacob en dylan die helaas zijn overleden.
Dat is echt heel raar.
Ben je lekker met de meisje aan het pronkken. En onder tussen de ouders van dylan en jacob aan troosten.
Ik heb trouwens jacob vast gehouden.
Ze hadden het as in een steen gedaan.
Ik heb de steen snel weer terug gegeven.
Ik was als de dood dat ik hem lied vallen.
ja, leuke he van diana en jeroen.
Ik heb jammer genoeg niet met hun kunnen kletsen op de laatste opnames van babyboom.
Ik heb wel de ouders gesproken van connor ( die vierde zijn verjaardag)
van jacob en dylan die helaas zijn overleden.
Dat is echt heel raar.
Ben je lekker met de meisje aan het pronkken. En onder tussen de ouders van dylan en jacob aan troosten.
Ik heb trouwens jacob vast gehouden.
Ze hadden het as in een steen gedaan.
Ik heb de steen snel weer terug gegeven.
Ik was als de dood dat ik hem lied vallen.