Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Gefeliciteerd!!!!!!!

Wanneer moet (mag ) je beginnen????
Moeten we nog even overleggen. Of half augustus of 1 september. Ja voel me echt super. I'm the king of the world, WHOEhoeeee!
quote:Aruba schreef op 21 juli 2008 @ 15:09:

AANGENOMEN

Wat hartstikke leuk voor je.

Lange wachten kan ook op iets goeds uitdraaien.

NU ik nog. iedergeval zoeken.

En misschien ooit ergens aangenomen worden.
@Aruba: Gefeliciteerd!!! Goed zeg, lekker is dat als je een leuke nieuwe start kunt maken. Ik hoop dat het bevalt.

@Roadster: ik kan het nog wel volgen met alle deelnemers, maar ik lees dan ook wel elke avond bij. Schrijf alleen niet altijd, vooral omdat ik van mezelf ook niet zo hyper moet doen. Vriendlief wordt er ook al gek van. Vandaag zijn jullie trouwens goed bezig geweest met schrijven. Dat wordt wat dadelijk na de vakantie.

Goed idee trouwens die groep, ga me gelijk aanmelden.

En over die onherkenbaarheid, ik ben ook bang herkend te worden. Soms typ ik per ongeluk mijn echte naam onder een berichtje.....
W
...
@ Lisa: Ook jij bent toegevoegd! GEZELLIG!!!

@ Romi: Inderdaad een aparte droom, had er zowaar overheen gelezen, maar wat bizar zou dat zijn!
@Lisa: inderdaad, ik hou mn eitje nog maar ff Moest wel erg lachen om je verhaal!!

@ Romi: das inderdaad bizar van die droom. Toen ik zwanger was van Nikki (de jongste) heb ik gedroomd dat mijn beste vriendin die nacht bevallen was van een meisje. Liset. Toen ik die volgende morgen met mijn moeder voor controle naar de gyn moest vertelde ik haar van mijn droom. Maar toen we langs mijn vriendins huis reden, was ze nog gewoon thuis. Bij de gyn bleek mijn bloeddruk te hoog en moest ik opgenomen worden in het ziekenhuis. Na een beetje slijmen bij de gyn mocht ik gelukkig nog even thuis douchen. Maar ik moest binnen een uur terug zijn. Een uur later lag ik in een ziekenhuisbed. Mijn moeder was meegereden om mij en ziekenhuistas af te leveren. Toen mijn moeder weer naar huis wilde kwam ze op de gang de vriend van mijn beste vriendin tegen. Ze was een uur daarvoor bevallen en lag precies één deur verder als ik. Ze had een prachtige dochter, Liset....

En ik was als eerste op kraamvisite...

Ze was vijf weken eerder uitgerekend als ik. En ik wist geen geslacht of naam van te voren. Ben blij dat ik het mijn moeder had verteld, anders had vast niemand het geloofd.
@ T&G: WOW! Wat een mooie droom zeg! Laten we hopen dat het voor Romi ook uitkomt!

En wat een prachtige meiden heb je zeg!
...
Hoi dames,

Ik hoop dat jullie toch een beetje openbaar blijven voor de meelezers zoals ik

Dussss... Schrijf vooral door voor alle meelezers

Enne, kunnen jullie je de eerste opmerkingen nog herinneren toen dit topic begon? Het is heel stil geworden met alle opmerkingen!

Groetjes,

Donut
Thnx Just!!

En donut, gewoon lekker blijven meelezen hoor. Ik denk (hoop) dat we toch vooral hier blijven schrijven. Alleen privé dingen zoals (email) adressen, en foto's komen in de groep.
...
W
.
Kon het niet laten. Heb nog wat foto's van de kids op de groep gezet. Van toen ze één dag oud waren enzo. En de eerste naaktfoto staat erop!!!
@Aruba: Gefeliciteerd!

@Lisa: Ja begint nu echt te worden he dus ook spannender.

@ Romi: Mooi zo'n droom nu maar hopen dat die uitkomt, ik duim voor je!

@ Donut: welkom hier! Blijf lekker meelezen!

@ T&G: Mooi zo'n droom en raar ook, maar het betekent ook dat jullie sterk met elkaar verbonden zijn!

Weet iemand van jullie welke snoepjes kindjes van 3 mogen? Ik krijg logeetjes dit weekend en wil een snoepzakje maken.
P.S Donut, mocht je de behoefte voelen om iets te melden tussendoor of wel mee te kletsen, of zelfs om lid te worden van de groep, je bent erg welkom (ik spreek voor mezelf)! En je bent inderdaad niet alleen in dat gevoel........
@Poca

Tum-tum

rozijntjes

spekjes

smarties

zakjes van haribo

Zolang je maar niet te grote dingen neemt (daar gaan ze mee knoeien en kwijlen) en ook niet te kleine/harde snoepjes vanwege verslikken. Maar kids van 3 kunnen eigenlijk vrijwel alles al wel eten (die van mij tenminste wel) Het leukst vinden ze vaak snoepjes die ze zelf nog moeten openfrunniken (zoals fruitella of haribo zakjes, mini tum-tum zakjes -AH eigen merk-, smarties) Maar daar heb je wel weer meer werk mee (helpen openmaken en overal minuscule stukjes plastic of papier. Snoepjes in vormen vinden ze ook leuk (vissen,muizen, kikkers, banaantjes)
Dank je Justline!

Als ik tussendoor 'op de koffie kom', dan neem ik iets lekkers mee

...
Hahaha Mo gaat echt flippen als ze dit straks allemaal moet gaan lezen
Even voor Roadster (daarna hou ik ECHT op): Er staan namen in het lijstje die er bijna nooit meer zijn!

-Lucy100

-Mies85 praat door omstandigheden niet meer mee

-koffieboontje

-Loutjelou

-Blue bunny

-Rarerooie

-Romy met de y

Zijn er misschien een paar op vakantie? Of iets anders? Misschien overzichtelijker als het lijstje een beetje een opfrisbeurt krijgt

Okay, nu stop ik echt
@Justline, accepteer me op de groep ajb.... wil ook kijken...
@ Romi: gedaan, hihi, nu stop ik echt met typen, heb melij met Mo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven