Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Allereerst Emma, van harte welkom op het forum. Mijn moeder en haar vriend schelen ook 15 jaar (hij jonger) dus ik ben wel wat gewend. Mijn moeders vriend is een goede vriend (altijd al geweest) van mijn man.

@ all...wat een dag. Eerst werken van 7 tot 17. Toen nog ff snel geshopt. Toen eten, om manlief wegbrengen, want die moest zn nieuwe motor ophalen, dus met kids en al in de auto. Toen om 19.30 bij de peuterspeelzaal voor de zomervakantieschoonmaak. Daar was ik om 21.30 klaar en toen nog een uur bij een vriendin geweest want die gaf een plasticbakkenparty. (tupperware, maar dat snapten jullie vast al wel) Conclusie: ik heb zere voeten.

Nu lekker voor de tv.

Morgen vrij.

Mijn zwangerschapstesten zijn in een witte envelop binnengekomen. Mijn moeder wist direct wat er in zat

Enne...weer een dagje dichter bij 30 juli. Nog één weekje wachten. Maar heb steeds minder het gevoel dat ik zwanger kan zijn......zucht...
Oke, Ik dach omdat er paar misschien naar de zwaluwhoeve willen.

is dat misschien een optie. ja, ik heb jullie verder nooit gesproken.

ik heb nu OOk foto's staan op de groep msn.
Tam

wat jammer dat jouw gevoel iets anders zegt.

Maar wel spannend.
@T&G, dat is me het dagje wel ja! pffff. Vreemde constructie met je moeder, man en vriend....moest even 2 keer lezen!

Grappig dat je moeder de envelop meteen herkende.... Enne, wie weet is de 30ste toch een hele blije dag!

@babymerel, is een leuk idee. Alleen heeft Moman 2 arrangementen zwaluwhoeve van zijn werk gekregen, dus dan moet ik hem wel meenemen natuurlijk ;)

En noem me preuts, maar voor mij is de sauna echt iets voor met mijn mannetje of beste vriendinnen...

@allemaal, heb de nod's even in de kalendar gezet op de groep.
Anders neemt hij zijn vrienden mee.

Er zullen misschien toch ook aparte ruimtes zijn.

Ik heb ook niet echt zin in het gesstaar heen en weer.

Je gaat toch kijken lijkt mij.

Ik heb nooit in een gemengde sauna gezeten.

Ik weet eigenlijk niet of dat kan daar. Aparte ruimte voor de vrouwen en de mannen
En trouwens ik zit letterlijk niet meer zo strak in mijn vel.

Ik na mijn eerste zwangerschap echte afdakje boven mijn muts.

Na alle zwangerschappen gaan we een buikwand corectie doen.

Ik ben nog niet klaar met zwanger zijn. We gaan ervoor 3 dus.

Ik ga over 2 maanden starten. Met het 2 de kindje.

Ik moet nog even door met mijn afdakje.

Meisjes stelen schoonheid van hun moeder.

Het is een bakker praatje. Maar ik ga heel erg sterk in geloven.
w
Goedemorgen dames. Allemaal de nacht goed doorgekomen??
Gatver kom net van de tandarts. Hij heeft 2 verstandskiezen getrokken en 3 gaatjes gevuld. Nou ja 1 was meer een GAT, want daar moest ie tot in het tandvlees helemaal boren, dat gaat straks pijn doen...

Gister samen met vriend heeeerlijk gekookt!

Als voorgerecht hadden we carpaccio met rucola, pijnboompitjes, kappertjes, parmezaanse kaas, dressing.

Als hoofdgerecht hebben we Beef Wellington gemaakt. (Biefstuk in bladerdeeg) en daarin ook champignons. En eroverheen een champignonsaus.

En als dessert Tiramisu.

Was een succes dus!

Vriend zei dat ie het ook wel erg spannend vond tot de test volgende week. Hij zegt elke keer dat ik er niet vanuit moet gaan dat het raak is, maar hij hoopt gelukkig net zo goed als ik dat het dat wel is.

Hij begon gister ook erover of ik echt een dag minder wilde gaan werken en hoe we op tijd bij de opvang moesten komen doordeweeks.

Heb t gevoel dat alles waar ik al eigenlijk al in mijn hoofd uit ben, omdat ik er langer mee bezig ben nu ineens bij hem vragen oproepen. Mooi is dat. Merk nu echt dat hij er mee bezig is..
@Babymerel, ik kijk eigenlijk nooit naar de naakte mannen in de sauna. Af en toe zie je iets bungelen, maar dan kijk ik niet verder zeg maar.

Wij zijn nu paar keer met ander stel geweest en ik weet van haar verhalen dat hij geen kleintje heeft, maar ik kan me totaal niet voor de geest halen hoe hij eruit ziet. Het interesseert je daar gewoonweg niet.

Oké 1 keer bij een neger kon ik er niet omheen, maar dat was ook niet normaal
Haha dus het is waar wat ze over negers zeggen??
Sterkte straks als de verdoving uitgewerkt is

Ik kruip vandaag maar weer een dagje achter de laptop opzoek naar een baan. Begin een beetje gefrustreerd te raken ondertussen. Zat er gister even helemaal door heen. Gaat allemaal niet zo snel als ik zou willen.
@T&G, deze neger wel iig. Daar schrok ik behoorlijk van en dan is ie nog slap ook
Ik ga zeker niet kijken. Wat er te kijken moet zijn.

Liever niet.

Hier in de buurt hebben bij wij ook zo een klein sauna beauty ding.

Ik heb genoeg te kijken thuis. hi

@romi sterkte met de pijn.

Ik heb gelukkig nog nooit iets gehad. Ik weet niet eens wat een gaatje of een kies eruit trekken is.

En met negers heb ik al helemaal niet iets mee.

Geen zwaluwhoeve of beauty dag voor ons allemaal.??

Jammer dan moet ik voor dat ik een dikke buik heb even iets regellen.

Een rugmassage word een beetje lastig met een buik ervoor.

@ tatje ik hoop dat je wat vind.
@ Romi: getver! Dat doet behoorlijk pijn....wel lekker dat je het er gister van hebt genomen met je etentje klinkt erg lekker allemaal! en wat fijn zeg dat je vriend ook zo enthousiast is!

@ Aruba: ik heb je toegevoegd!

@ Tatje: Wat vervelend dat je niets leuks kan vinden! Ik hoop dat het vandaag wel lukt...word je ook lid van de groep?
quote:justline schreef op 23 juli 2008 @ 11:14:

@ Tatje: Wat vervelend dat je niets leuks kan vinden! Ik hoop dat het vandaag wel lukt...word je ook lid van de groep?

Hoop het ook

Ik heb me aangemeld voor de groep!
quote:TammieenGwennie schreef op 23 juli 2008 @ 09:46:

Haha dus het is waar wat ze over negers zeggen??

Heb er eentje (halfbloed) thuis zitten, en kan het wel bevestigen ja!

@Romi, balen van de pijn die straks komt, maar goed, alles is nou in 1 keer gedaan, dus dan ben je er sneller vanaf. En slechter dan dit zal het waarschijnlijk niet meer worden...

@babymerel, veel beautycentra hebben ook behandeling speciaal voor zwangere vrouwen.

@Tatje, succes met zoeken. Welke sector zoek je?

@T&G, nacht overleefd. En het is bijna 30 juli!!!

Ga maar eens douchen.
Heb je gezien wat er in mijn aanmelding voor de groep stond Justline? (moest van mogalie )
Haha...ja humor heb al een berichtje voor je achtergelaten...
hmmmm, ik word er nieuwsgierig van Aruba!
Er stond, wat ze zelf al zegt, moest van mogalie
w
quote:mogalie schreef op 23 juli 2008 @ 11:50:

[...]

@Tatje, succes met zoeken. Welke sector zoek je?

Ik heb net mijn studie Culturele Maatschappelijke Vorming afgerond. Er is wel een hoop werk in de social work richting maar ik zoek het meer in de richting van beleid of subsidie verstrekkers en anders richting educatie (en dan in het bijzonder media-educatie). In de eerste twee gevallen vragen ze echter een hoop ervaring en de laatste zijn meestal partime functies.

@babymerel

De meeste sauna's hebben ook speciale vrouwendagen...
@mogalie...mijn drang naar de 30ste zakt al af. Weet 90% zeker dar ik niet zwanger ben.
Meiden, ik ga er vandoor. Borrelen (zal nog wel frisdrank zijn) met vriendinnen.

Heb ineens een dringende stapbehoefte en soms een vluchtreactie. Herkennen jullie dat? Behoefte aan flirten?! Heb net maar een paar afspraken met vriendinnen gemaakt om te stappen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven