Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@t&g

Omdat ik met de vorige zwangerschap misschien bekkeninstabiliteit had.

En een verschoven ruggen wervel. ( spondylolythesis) genoemd.

Of ik heb ze allebij gehad. Maar dat is nog vaag begrip.

Omdat ze meestal 9 maanden zwangeren en 9 maanden ontzwanger adviseren.

Is ieder niet verstandig om te vroeg zwanger te raken . Omdat misschien nog meer klachten kan geven.

Ik heb wel in het ziekenhuis gevraagd of het geschoven ruggen wervel met de 2 de bevalling echt geen problemen kan geven.

De arts zei dat het geen punt hoeft te zijn.

Daarom hou ik expres 12 maanden aan. Is 3 maanden al verder.

En als er weer 4 maanden tussen zit voordat het raak is. Dan hebben 7 maanden wist op medische gebied. Maar van die 4 maanden uitgaan, Kan ook weer niet, vandaar dat we de 12 maanden aan houden.
@merel...oke..helemaal duidelijk. Maar begrijp wel dat het maar een hele kleine drempel is om nu echt al te willen beginnen. De gyn adviseerde ons ook om na de keizersnede een jaar te wachten voordat we weer zwanger werden. Dus stopte ik na 9 maanden met de pil, zodat we dan rond die 12 maanden weer zwanger zouden zijn. Ging dus iets sneller. Maar tweede werd ook geboren met een keizersnede, en dat herstel ging voor mijn gevoel juist veel sneller.

@All...ben nog steeds niet ongesteld. Heb nog steeds echt pijnlijke borsten. Zo erg dat ik er niet eens op liggen kan. Ook is mijn tepelhof opeens groter en zitten er rare bultjes op. Maar ja, ook dit kan weer gewoon ivm menstruatie zijn. Het is nu wel heeeeeel moeilijk om NIET te testen vandaag. Maar ja, toch maar mn best doen om te wachten tot morgenvroeg...zucht...
Ehm... waarom test je dan toch niet T&G? Ik zal je niet tegenhouden hoor
@Aruba...ik ben nog maar 1 dag overtijd. Gisteren was mijn NOD. Is het HCG gehalte dan al wel hoog genoeg? Is de kans dat ik negatief test dan niet heel groot? Of maakt dat niet veel uit met morgenvroeg?
Zeker weten is het dan hoog genoeg. Er zijn genoeg verhalen van vrouwen die 2 dagen voor hun nod positief testte. En je hcg verdubbelt in 48 uur. Dus als je zwanger bent moet je dat zeker nu al kunnen testen. No doubt about it.
Maar als het hcg verdubbelt in 48 uur. Kan ik dan niet beter morgenvroeg testen??
Die testen zijn trouwens ook allemaal gebouwd om op je nod te kunnen testen.
Ja als jij dat wilt kan dat. Maar ik wil maar zeggen dat als je zwanger bent je dat nu al moet kunnen zien. Dus daarom zie ik het punt van wachten niet zo. Als je tot morgen wacht dan zie je de streep misschien duidelijker maar als je nu test is dat wel betrouwbaar wil ik maar zeggen.
Je bent toch niet stiekem zonder mijn medeweten al aan het testen he?
Wel dus. Maar nu weet ik het helemaal niet meer. Rechts staat een dikke rode streep. De test is goed gegaan. Maar links staat een maar een heeeeeel minuscuul licht roze streepje. Echt bijna niet zichtbaar. Hoort dit streepje er te zitten, zodat het rood word als je zwanger bent? Of ben ik nu misschien zwanger? Pffff...hier word ik gek van
Hallo allemaal!

Heb even bijgelezen, weer 2 bladzijdes erbij!

@T&G Spannend hoor!

@ Kroket: ja het is nu echt spannend aan het worden, gisteren gesprek gehad met de dj en dat was wel leuk, morgen naar de kerk om te oefenen en vrijdag de ambtenaar van de burgerlijke stand en natuurlijk morgenmiddag mijn jurk voor de laatste keer passen!

@ all: Zo nu nog een keer aan de pilstriop beginnen zaterdag en dan kan die van mij ook de deur uit, ik slik de pil vanaf mijbn 17 de al 11 jaar nu dus en ik heb eerst de microginon 30 gehad maar slik nu al 2 jaar de Lovette want die is iets lichter.

Ik ben ook benieuwd hoe mijn cyclus weer is als ik gestopt ben....
Gefeliciteerd T&G, dat is zwanger. Als je hem binnen de daarvoor aangegeven tijd hebt gedaan he. Maar dat neem ik aan van wel. Streep is streep. Ga er maar vanuit. En eventueel over 2 dagen nog eens testen ter bevestiging voor jezelf.
Welke merk testen heb je gebruikt?
Nou, ik geloof er nog niets van hoor. Na drie minuten mocht ik kijken en toen stond er een heel klein roze streepje. Maar echt, je ziet het pas goed als het licht er op valt laat maar zeggen. Echt nauwelijks zichtbaar. Ben ik dan echt zwanger??
Ja dan ben je echt zwanger. Weet je toch zelf ook wel: streep is streep Als je het moeilijk te geloven vind kan je altijd nog even CB digitaal doen. Maar die dingen kosten een godsvermogen.
Maar welk merk heb je nou gebruikt?
ik heb testen gekocht bij een internet site. Matcare heet het. Het is nu een kwartier geleden. Maar er staat nog steeds een heel klein roze streepje.
Matcare heb ik ook altijd gebruikt. Altijd heel betrouwbaar en nooit geen twijfel over gehad.

Gefeliciteerd meid! de eerste zwangere van dit topic
Neeeee zeg dat nou niet!!! Dadelijk is het niet zo. Tis echt een bijna onzichtbaar streepje. Al is het als ik de test in het licht hou echt wel een roze streepje. Maar hoort die er niet gewoon te zitten en veel donkerder te worden??
Bij zo'n digitale test komt toch gewoon zwanger of niet zwanger te staan? Met een heel klein beetje hcg, zegt ie dan al wel zwanger? Of moet je dan nog langer wachten met testen??
Zo'n digitale geeft bij de meting van een beetje hcg zwanger aan ja. Ik heb denk ik wel 4 cyclussen matcare gebruikt. Ook voor de eisprong meting. En positief was gewoon echt positief.
Matcare heeft géén voorgedrukte streepjes T&G!!!
@ Aruba, heb jij dan ook zo'n heel licht roze streepje gehad? Ik denk dat ik toch maar even zo'n digitale test ga halen dan. Want ik weet niet of ik nog twee dagen kan wachten. Maar eh...hoeveel is een godsvermogen??
En ik weet zeker dat je streepje morgen en overmorgen nog duidelijker zal worden.
20 euro voor 3 testen. Ik had ook een vaag streepje ja en de dag daarna was het al duidelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven