Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@ T&G: Hahahahah, inderdaad een héél raar verzoek zeg! Hoe kóm je erbij?!

Vind het wel logisch dat je het je meiden nog niet wil vertellen, inderdaad zoals je zegt, bij zoveel mensen gaat het mis.

Nou, ik ga eens aan de slag.
@T&G, hups, zwanger in de tabel! De eerste!!! Begrijp het ook dat je het je kids nog even niet vertelt.

@Aruba, ik ben dan ook een mega saaie burgermiep hoor. Breien is zelfs een hobby van me ;)

@JL, tip: bij de Quest zit een condoom. Fijn voor JL-man en ook voor jou, het is namelijk een funcondoom, geen echte goeie ;)

Jippie, babyboom!
@ Mo: Had het gezien ja, haha....even opgezocht op de site: "Een greep uit de reacties: ‘Echt fijn is het niet: het voelt als een afwasborstel’. En, nog minder prettig: ‘Het condoom bleef achter in mijn vriendin’." Haha...toch maar durex, die zijn helaas wel goed

Ok, nu ga ik echt wat doen. (Het is hier binnen 28 graden..onmenselijk)
Eng, tja. Niet enger dan een curratage want je bent toch onder narcose. Maar wel eng omdat ik bang ben dat ze iets van vinden van endometriose bijv.
@JL< wat ga je doen dan? Blijf toch lekker rustig zitten, krijg je het tenminste niet nog warmer.

@Aruba, ik vind het echt goed van je hoe je er tegenaan kijkt. En ik kan me voorstellen dat het eng is, vooral omdat je alleen maar kunt wachten op de uitslag. Ik duim voor je meid!

Dag 32, nog niet ongesteld...

Ga maar eens een ijsje eten, liefehebbers?
IJsjes zijn altijd welkom

Sterke alvast Aruba. Moet je lang wachten op de uitslag van een kijkoperatie? Of hoor je dat direct? Ik hoop het laatste voor je...

Fijn Justline! Geen homoon rotzooi meer. Nu maar hopen dat de condooms ook snel de deur uit kunnen
W
Wat heb je voor ijs? Mag niet ben nog steeds op dieet

Tatje, ik denk dat ze dat op moeten sturen. Maar als (en dat hoop ik niet) het bijv. endometriose is dan kunnen ze dat ook vaak met het blote oog zien. Sommige dingen zullen ze meteen zien maar wát het dan precies is zullen ze uit moeten zoeken op een lab. Tja en als er niks zat wat ze weg konden halen omdat het gewoon schoon was dat zullen ze ook wel meteen kunnen melden.
Ik hoop dat ze je niet te lang in spanning laten Aruba. En nog niet teveel zorgen maken hoor! Je haalt je dan misschien allemaal dingen in je hoofd die helemaal niet nodig hoeven te zijn
Heb yoghrtijs en Ben&Jerry's....

JL gaat als een raket met die opdrachten zo te zien

@JL, en een verhoogde zin in sex gaat ook komen nu. JL-man zal in zijn handjes klappen van blijdschap
Lekker, heb wel zin in straciatella ijs. Jammer dat niemand in de buurt woont, konden we even naar de ijssalon gaan.
@ Mo: Oehhhhhhh Ben&Jerry! Welke smaak?

Jaja de komende weken gaat Just als een raket! In bed ook hahaha

En nu moet ik afblijven van die F5 knop en eens iets gaan doen

@ Aruba: Tatje heeft gelijk, maar vond het zelf altijd erg moeilijk als ik weer twee weken moest wachten op een uitslag....je gaat zonder dat je het doorhebt toch ook doemscenario's bedenken.
Tja.. is ook wel zo. Maar het is wel zo dat alles binnen nu en max. 6 weken afgerond is. Dan hebben we de uitslagen terug van evt. schildklierproblemen, trombose, diabetes etc. En de uitslagen terug van de erfelijkheids/chromosoomonderzoeken. En dan ook nog eens rond dezelfde tijd de kijkoperatie. Ik bedoel te zeggen. Het is nu nog even op mijn tanden bijten maar dan hebben we wel meteen alles gehad. En ach ja, heb net 5 weken moeten wachten op de uitslag of ik kanker had of niet, kan dit er ook wel bij he!
justline, stoppen met de pil. super. ben benieuwd wanneer je partner genoeg heeft van de condooms.

@aruba, Het zijn wel VEEL onderzoeken zeg. Poeh, aan de ene kant beangstigend, maar aan de andere kant weet je straks wel hoe gezond je hopelijk bent. Maar kanker... hoe kwamen ze daar dan bij?

Ik zit al heel de dag stil te wezen. Heb net een boek uitgelezen. Heb de laatste honderd blz. alleen maar zitten huilen. bah, ben er helemaal somber van. Echt iedereen ging dood, behalve de hoofdpersoon. Zo zielig.
@Kruimel, hoe heet het boek dan? Is inderdaad nogal sip als alleen de hoofdpersoon overblijft.

@JL, is Alaska blaked: vanilleijs met marshmallowslierten en witte chocoladeijsberen.....hmmmmmmmm

Pffff, ik krijg vandaag niet eens bedacht wat ik wil eten.......wat een besluiteloosheid weer!
ik ook niet, mogalie. Maar omdat mijn man me zo zielig vond aan de telefoon neemt hij op de terugweg van zijn werk mac donalds mee. hihi. Zielig zijn is toch ergens goed voor.

Het boek heet voetsstappen in het zand. Echt te soft, maar heerlijk vakantiemateriaal.

Zo irritant, maar mijn shift toets doet het slecht. Dus sorry als ik geen hoofdletters gebruik.
haha kruimel, heb die van mij ook opdracht gegeven om naar de supermarkt te gaan voordat hij terugkomt vanuit de stad
Even een berichtje van het meelees(f)front;

T&G gefeliciteerd! Wat ontzettend snel ook, hopelijk gaat het voor iedereen zo snel (of bijna net zo snel).

@Aruba: pittig allemaal meid... Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes,

Donut
W
Wij eten vanavond:

Kip in wijn/knoflook saus

Aardappel koekjes

Tomatensalsa

En heb ook al gebakjes staan maken

Vanavond komt namelijk mn schoonzus logeren en morgen is Vriend jarig (vieren het pas later deze maand)...
Misschien kom ik langs in babyboom.

Nee, ik denk het eigenlijk niet.

Misschien met de laatste show. Helaas,

Kom je met met heel intiems op tv, zie je zelf nooit meer terug

t&g

Ik zou het denk ik ook doen. Even iets tastbaars kopen.

Ook al heb je zoveel baby's spulletjes.

Aruba

mag ik vragen waar ze precies naar gaan kijken. Misschien de binnen wand van je baarmoeder?? Of daar genoeg innesteling wand is??

Justline

Spannend de pil in de prullen bak. Nu alleen nog de condooms.

Wanneer wil precies beginnen.
Klinkt allebei goed. Moman wil zoals altijd alleen maar brood eten.....pfffff. En ik wil niet naar buiten, WARM!!!!

Fanatiek Tatje, smakelijk en alvast geeliciteerd met je vriend!

Ga straks nog op stap, terrasje pakken, warm warm!

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Je kan mij wakker maken voor ijs

Ik ben dol op ijsjes.

tatje

dat klinkt lekker.

mag ik bij je komen eten.

Alvast hieper de piep hoera voor je vriend.

justeline

dat van die condoom echt een giller.

hihihahha

Aruba

wat een onderzoeken heb jij allemaal gehad zeg!!

Je bent bijna letterlijk binnenstebuiten gekeerd

ik weet niet of mijn vorige berichtje eigenlijk gepast is.

En anders geef je maar klap smile aan mij.

Wat een hitten. Ik ben lekker met opa en oma en Merel natuurlijk naar de vinkeveense plassen geweest.

Ik heb spijt dat ik daar weg ben gegaan. Wat hitte allemaal hier.

Ik ga zeker babyboom kijken ook omdat ik zelf heb mee gedaan natuurlijk. Je heb net iets meer mee. Omdat je er dan nog meer betrokken bij voelt.
@ Tammie en Gwennie: jammer dat ik het vandaag niet op de voet heb kunnen volgen en reageren op jullie discussie !!!! Heeeeeeeeel erg gefeliciteerd jij en je man! Jullie dochters krijgen een broertje of zusje! Joepie ik mag ZWANGER invullen in het schema! Ennne je MOET blijven hoor. Ik vind het veel te leuk om te horen hoe ik me strakjes misschien ook ga voelen .

@Mogalie: heel jammer van die twee testen, maar hopelijk gewoon te vroeg getest... Maar als jeniks voelt....

@Lisa, het is veeeeeel ste heet om te sporten.

@ Tammie en Gwennie: ik ga het gelijk veranderen, maar heb tussendoor (overdag) geen mogelijkheid om het forum te checken, dus doe ik het altijd 's avonds...
@All...bizar om ZWANGER te zien staan...en die datum!! Nog heel onwerkelijk. Wel nu al sinds vanmiddag misselijk en kan niet zo lang voorover zitten. Had ik de vorige keer ook al heel snel. Mijn borsten exploderen zowat en kan niet meer op mijn buik liggen. Vanwege mijn borsten en de druk op mijn onderbuik. En dan die plakwarmte erbij!! Zondag weer een test! Hoop op een dikke streep! Wilde net cola uit de koelkast pakken, maar aangezien ik al twee glazen op heb, toch maar de sinas (wel alles light ) Moest ik ff om glimlachen. Eventjes weer over nadenken!!

Nu babyboom kijken!!

Ik reageer snel op de rest!!

Roadster, bedankt voor je felicitaties en het wijzigen van het schema!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven