Wij gaan ervoor...............deel 3!!
woensdag 26 september 2007 om 05:51
Meiden, het is hier begonnen. Een uur geleden een scheur in mijn vliezen gekregen, blijft lopen. Weeën komen ook op nu. Moet zo naar het ziekenhuis toe. Vind het spannend.......................
Probeer jullie via de sms op de hoogte te houden, Wil ik heb jouw nummer volgens mij alleen.
Willen jullie het dan doorgeven op de oktober 2007 groep?
Liefs Luna
Probeer jullie via de sms op de hoogte te houden, Wil ik heb jouw nummer volgens mij alleen.
Willen jullie het dan doorgeven op de oktober 2007 groep?
Liefs Luna
donderdag 27 september 2007 om 19:55
Moon: gefeliciteerd!!!! Wat geweldig nieuws...daar MOEST ik nog even op reageren.
En nu is het ook meteen spannend voor Luna.....
En voor mij ook; ben volgens mijn telling 2 dagen overtijd. Mijn temperatuur is niet omlaag gegaan, maar zelfs iets omhoog en de Persona geeft 2 streepjes aan op de test...vreemd. Maar niet te hard hopen, want iedere keer als ik denk..."het zou kunnen"...is het de volgende dag mis.
Groetjes Purper
En nu is het ook meteen spannend voor Luna.....
En voor mij ook; ben volgens mijn telling 2 dagen overtijd. Mijn temperatuur is niet omlaag gegaan, maar zelfs iets omhoog en de Persona geeft 2 streepjes aan op de test...vreemd. Maar niet te hard hopen, want iedere keer als ik denk..."het zou kunnen"...is het de volgende dag mis.
Groetjes Purper
donderdag 27 september 2007 om 21:30
vrijdag 28 september 2007 om 08:04
HOERA!!!!!!!!! voor Luna.!!!!!!
Ben blij eindelijk wat te horen.Geweldig.Hoop voor haar dat alles goed is gegaan en dat we snel de foto's kunnen bekijken.
Purper:Wat spanned zeg!!!!Ik hoop het zo voor je.Jij bent tenslotte ook al langer dan een jaar bezig!Merk je verder wel al iets?Je bent meestal toch wel stipt met je ongi?Ik ga echt voor je duimen.
Moet nu gaan want ik moet douchen met meiske.Straks staat de bakker op de stoep met de taartjes en dan ben ik nog niet klaar!
Groetjes en alvast een prettig weekend!
Ben blij eindelijk wat te horen.Geweldig.Hoop voor haar dat alles goed is gegaan en dat we snel de foto's kunnen bekijken.
Purper:Wat spanned zeg!!!!Ik hoop het zo voor je.Jij bent tenslotte ook al langer dan een jaar bezig!Merk je verder wel al iets?Je bent meestal toch wel stipt met je ongi?Ik ga echt voor je duimen.
Moet nu gaan want ik moet douchen met meiske.Straks staat de bakker op de stoep met de taartjes en dan ben ik nog niet klaar!
Groetjes en alvast een prettig weekend!

vrijdag 28 september 2007 om 14:56
Luna: gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
Whaaaaahhh ik word een beetje gek hier. Vandaag dus 3 dagen over de normale tijd. De laatste maanden had ik steeds een cyclus van 24 of 25 dagen. Vandaag is dag 27.
Ik moest vandaag belachelijk vroeg op 03.30u, heb mijn temperatuur wel opgenomen en die was heel laag. Normaal neem ik 2,5 uur later de temperatuur op. Dus of dat daar iets mee te maken heeft...geen idee.
Bij ieder wc bezoek, papiertjes checken...niets te bespeuren. Ben wel moe deze week, maar heb ook hard gewerkt. Voor de rest geen verschijnselen. Heb net een testje gedaan, op het eerste oog maar 1 streep. Maar als ik een beetje beweeg in het licht zie ik (denk ik????) een heeeeeeeel vaag streepje.
Tja...we wachten maar af. Misschien later nog eens testen.
IK WORD GEK!!!!
Whaaaaahhh ik word een beetje gek hier. Vandaag dus 3 dagen over de normale tijd. De laatste maanden had ik steeds een cyclus van 24 of 25 dagen. Vandaag is dag 27.
Ik moest vandaag belachelijk vroeg op 03.30u, heb mijn temperatuur wel opgenomen en die was heel laag. Normaal neem ik 2,5 uur later de temperatuur op. Dus of dat daar iets mee te maken heeft...geen idee.
Bij ieder wc bezoek, papiertjes checken...niets te bespeuren. Ben wel moe deze week, maar heb ook hard gewerkt. Voor de rest geen verschijnselen. Heb net een testje gedaan, op het eerste oog maar 1 streep. Maar als ik een beetje beweeg in het licht zie ik (denk ik????) een heeeeeeeel vaag streepje.
Tja...we wachten maar af. Misschien later nog eens testen.
IK WORD GEK!!!!
vrijdag 28 september 2007 om 19:18
Even kort!! Vandaag zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis.
Woensdagochtend om 10:21 uur ben ik na een snelle bevalling van ongeveer 5 uur bevallen van een prachtige zoon Roán Elias genaamd. We noemen hem Roán. Hij woog 2800 gram, heel keurig dus. Het gaat heel goed met hem, hij slaapt wel veel maar het drinken aan de borst gaat steeds beter. Ik heb iig melk aan overvloed haha.
Foto's volgen nog hoor!!
Purper volgens mij ben jij hardstikke zwanger!!! TESTEN
Lieve Maria en Gutje, ik hoop echt zo van harte dat ook jullie tijd heel snel komt ik gun het jullie zo!!
Liefs van een dolgelukkige Luna
Woensdagochtend om 10:21 uur ben ik na een snelle bevalling van ongeveer 5 uur bevallen van een prachtige zoon Roán Elias genaamd. We noemen hem Roán. Hij woog 2800 gram, heel keurig dus. Het gaat heel goed met hem, hij slaapt wel veel maar het drinken aan de borst gaat steeds beter. Ik heb iig melk aan overvloed haha.
Foto's volgen nog hoor!!
Purper volgens mij ben jij hardstikke zwanger!!! TESTEN
Lieve Maria en Gutje, ik hoop echt zo van harte dat ook jullie tijd heel snel komt ik gun het jullie zo!!
Liefs van een dolgelukkige Luna
vrijdag 28 september 2007 om 21:11
Luna:Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roán!Heel erg mooi!Fijn dat hij ook al gelijk mee naar huis mocht!Ben heel erg blij voor jullie.Hoop idd snel mooie foto's te kunnen bewonderen op de group maar ga eerst maar eens even lekker bijkomen en genieten van jullie mannetje!
Purper:Ik denk ook dat het raak is hoor!Dat speuren naar iets op het wcpapier deed ik dus ook!Met welk merk heb je getest?Ik met een kruidvattest!Was twee dagen overtijd.Gaf al positief aan.Ik blijf voor je duimen maar dat had ik vanmorgen ook al geschreven.Je kunt altijd nog het beste met ochtendurine testen hè omdat dat geconcentreerder is als de urine van overdag!Dan heb je toch meestal al wel veel gedronken en 's ochtends niet.
Ik ben helemaal kapot!Ben zo bekaf dat ik er misselijk van ben.Ik kon de visite echt wel de deur uitkijken!Dacht ik even te gaan liggen om half 6,staat er alweer iemand voor de deur.En maar zogenaamd gezellig doen!Kon het echt niet meer opbrengen!Ik ben nu even aan het bijkomen en ga dan lekker zo mn bed in want moergen weer een loeidrukke dag!Eerst werker van 8 tot half drie en dan daarna om half 5 naar een bruiloft van een van mans vrienden die 40 min rijden verderop gehouden wordt.En die duurt tot 1 uur!!!!Ik vraag me nu al af hoe ik dat ooit moet gaan volhouden!En tussen het werk en de bruiloft door even gaan liggen gaat ook niet want ik MOET nog even naar de markt bij ons morgen.Heb een legginkje gekocht (zo'n zelfde als de dochter van wil aan heeft op de foto op de group) en die had meis vanmorgen nog geen 3 uur aan en toen een gat erin.En toen waren we nog niet eens de deur uitgeweest!
En mn portemonee is ook kapot dus ik ga op de markt een nieuwe halen.Daar had ik die ik nu heb ook vandaan.En ik moet ook nog scheermesjes hebben.Daarna dus gauw douchen en omkleden en dan weer weg.We gaan gelukkig wel met eigen auto heen dus als het echt niet meer gaat dan gaan we weg!Ik drink toch niet hahaha.En dan hebben we zondag ook nog ns twee verjaardagen waar we dus niet omheen kunnen!Kon ik de klok maar vooruit zetten.
Ik ga stoppen!Alvast allemaal een prettig weekend.
Purper:Ik denk ook dat het raak is hoor!Dat speuren naar iets op het wcpapier deed ik dus ook!Met welk merk heb je getest?Ik met een kruidvattest!Was twee dagen overtijd.Gaf al positief aan.Ik blijf voor je duimen maar dat had ik vanmorgen ook al geschreven.Je kunt altijd nog het beste met ochtendurine testen hè omdat dat geconcentreerder is als de urine van overdag!Dan heb je toch meestal al wel veel gedronken en 's ochtends niet.
Ik ben helemaal kapot!Ben zo bekaf dat ik er misselijk van ben.Ik kon de visite echt wel de deur uitkijken!Dacht ik even te gaan liggen om half 6,staat er alweer iemand voor de deur.En maar zogenaamd gezellig doen!Kon het echt niet meer opbrengen!Ik ben nu even aan het bijkomen en ga dan lekker zo mn bed in want moergen weer een loeidrukke dag!Eerst werker van 8 tot half drie en dan daarna om half 5 naar een bruiloft van een van mans vrienden die 40 min rijden verderop gehouden wordt.En die duurt tot 1 uur!!!!Ik vraag me nu al af hoe ik dat ooit moet gaan volhouden!En tussen het werk en de bruiloft door even gaan liggen gaat ook niet want ik MOET nog even naar de markt bij ons morgen.Heb een legginkje gekocht (zo'n zelfde als de dochter van wil aan heeft op de foto op de group) en die had meis vanmorgen nog geen 3 uur aan en toen een gat erin.En toen waren we nog niet eens de deur uitgeweest!
En mn portemonee is ook kapot dus ik ga op de markt een nieuwe halen.Daar had ik die ik nu heb ook vandaan.En ik moet ook nog scheermesjes hebben.Daarna dus gauw douchen en omkleden en dan weer weg.We gaan gelukkig wel met eigen auto heen dus als het echt niet meer gaat dan gaan we weg!Ik drink toch niet hahaha.En dan hebben we zondag ook nog ns twee verjaardagen waar we dus niet omheen kunnen!Kon ik de klok maar vooruit zetten.
Ik ga stoppen!Alvast allemaal een prettig weekend.
vrijdag 28 september 2007 om 22:52
Luna, nogmaals van harte met jullie zoon! Roán, wat een leuke naam! En wat een snelle bevalling zeg! Hartstikke goed! Hoe voelt het nu, zo met z'n viertjes? Lekker genieten hoor in de kraamweek, heb je een leuke kraamhulp?
Purper! Heb je nog een test gekocht om dit weekend te gaan doen? We duimen hier ontzettend hard voor je! Wij willen nóg een gele streep !!!
Meiden, weer even F5 voor de nieuwe tabel!
Purper! Heb je nog een test gekocht om dit weekend te gaan doen? We duimen hier ontzettend hard voor je! Wij willen nóg een gele streep !!!
Meiden, weer even F5 voor de nieuwe tabel!
zondag 30 september 2007 om 08:16
LUNA, gefeliciteerd meid. Blij dat alles goed is en 2800 is inderdaad netjes. Wel grappig trouwens dat onze kleine maar 1 week later geboren is en ruim 1000 gram meer woog. Grote verschillen zijn er toch.
Ben heel benieuwd naar de foto's en als je fut en tijd heb je hele verhaal.
Veel geluk met zijn 4-en.
Purper, heb je alweer getest? Ik duim hier heel hard voor je!!
Ben heel benieuwd naar de foto's en als je fut en tijd heb je hele verhaal.
Veel geluk met zijn 4-en.
Purper, heb je alweer getest? Ik duim hier heel hard voor je!!
zondag 30 september 2007 om 09:43
Ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!! WIEHOEEEEEEEEEEEEEEEE JIPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Ik ben zoooo blij, ik had de hoop al helemaal opgegeven en dan opeens...uit het niets....zo vreemd!
Stiekem wist ik het wel; door die temperatuur en de Persona staafjes. En het rommelt wel een beetje, alsof ik wilde darmen heb. En ben ook best moe. Gisteren de hele dag door Amsterdam gewandeld, ben er nog moe van!
Vind het ook wel heeeeel spannend, ik hoop echt dat alles goed gaat.
Groetjes, Purper vanaf een piepklein babywolkje....hihi...4 weken en 1 dag
Ik ben zoooo blij, ik had de hoop al helemaal opgegeven en dan opeens...uit het niets....zo vreemd!
Stiekem wist ik het wel; door die temperatuur en de Persona staafjes. En het rommelt wel een beetje, alsof ik wilde darmen heb. En ben ook best moe. Gisteren de hele dag door Amsterdam gewandeld, ben er nog moe van!
Vind het ook wel heeeeel spannend, ik hoop echt dat alles goed gaat.
Groetjes, Purper vanaf een piepklein babywolkje....hihi...4 weken en 1 dag
zondag 30 september 2007 om 15:39
Yeeeaaaaahhhh!!!!!
Purper:Van harte gefeliciteerd!!!!!!!We schelen elkaar maar een week en een dag denk ik!Wat ben ik blij voor je zeg!!!!!!!Heeft het bij jou in elk geval geholpen dat ik de HCG heb doorgestraald hahaha.Nu hoop ik dat het ook nog zal helpen voor Maria en Gutje.
Die bruiloft gister....pfffff wat was ik blij dat ik thuis was zeg!!!Het was wel leuk maar ik was doodop.Gelukkig heb ik gistermiddag na het douchen nog even een kwartier kunnen liggen voordat ik me ging aankleden.We waren met eigen auto omdat manlief bij de vorige bruiloft daar na 400 meter uit de bus moest om over te geven.En als je dan met eigen auto bent krijg je natuurlijk al die vragen.....Heb het op mn darmen gegooid.Wat ook deels waar is.Maar was wel heel erg blij dat we met eigen auto zijn gegaan want we waren ruim een half uur eerder thuis dan degenen die met de bus daar heen waren gegaan.Het was niet een bruiloft qua bediening zoals wij die gewend zijn.Mensen uit ons dorp drinken op een bruiloft nogal erg veel (trouwens niet alleen op een bruiloft hoor!) en toen was om tien uur de wodka op!!!En om 11 uur de 7-up!!!Dat geloof je toch ook niet!!!Het was van te voren gezegd en er zijn ook al vaker bruiloften gegeven uit ons dorp dus ze hadden het kunnen weten.En toen het afgelopen was kregen we koffie en thee en het was achteraf ook de bedoeling dat daar broodjes bij hoorden maar die kwamen pas toen de meeste mensen al in de bus zaten!!!Het bruidspaar kan daar natuurlijk niks aan doen maar het was echt een dramatische bediening.Nou zijn wij erg verwend hoor met een bruiloft (je zou eigenlijk het vivablog van rob even moeten lezen over n bruiloft waar hij is geweest.Dan weet je ook hoe het er bij ons aan toe gaat).Bij ons staat echt je glas niet leeg dus als dan de drank op is dan weet je niet wat je hoort.Het moest gehaald worden en ze wisten niet hoe lang het ging duren.We hadden er echt geen woorden voor.Gelukkig was de muziek wel heeeel erg goed/leuk/gezellig (DJ) en hadden ze vooraf een warm en koud buffet wat ook heel erg lekker was.
Allerlei salades,gerookte zalm en paling (gerookte zalm mocht ik dus jammer genoeg niet hebben),stokbrood en verschillende kleine broodjes met drie soorten boter,gebakken aardappeltjes en patat,goulash,rijst,kip in satésaus,kipkerrie,worteljes en doperwtjes en ik zalongetwijfeld nog het eea vergeten zijn.Dat was echt erg lekker.Ik stierf van de honger want ik had natuurlijk niet gegeten.Wel wat kleins maar geen warm eten.Afijn...dat hebben we weer gehad.Nou zijn we voorlopig gelukkig even klaar met bruiloften hoop ik.
De eerste verjaardag van vandaag hebben we al achter de rug en we gaan over een uurtje naar de tweede.
Ga nu in elk geval nog ff lekker zitten.
Groetjes moon