winterjas voor meisje van drie

19-12-2011 10:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo medeforummers,

Ik wil in de uitverkoop heel graag een leuke winterjas bestellen voor mijn dochtertje die volgende maand 2 wordt. Deze winterjas is voor volgend jaar, dan zal ze dus in januari 3 worden. Welke maat zouden jullie nemen? Ze zit nu qua maat tussen 92 en 98 (voornamelijk kleertjes van de hema) 98/104 is nog wel erg groot voor haar. Welke maat denken jullie dat over een jaar geschikt zal zijn voor haar? Ze moet hem van november tot februari aan kunnen. Bedankt voor het meedenken! (De jas is overigens weer van de hema)
Ja, dochter is klein en heel mager. Ze blijft al maanden hangen onder de 9 kilo, groeit ongeveer 50 gram per maand nu.
Kleine S is een klein Jolientje! Niks mis mee hoor Helene! Zit verstandelijk prima inelkaar! Nu bijna 4 jaar... krap aan 14 kilo en 99 cm... Lekker vlot ding met grote mond, Komt er wel in het leven.

Ik haal mijn jassen voornamelijk bij de hema. Die past qua pasvorm het beste bij mijn dochter voor zoonlief die 3 jaar jonger is maar net even wat forser (best wat forser) werkt hema niet. Daar moet ik VenD of HenM voor hebben....
Oh en mijn dochter van 99 cm past ook nog prima in maat 98. Soms dan! Hema valt vrij klein de rest niet!
Marielle, vergeten uit te loggen?

Verstandelijk mankeert mijn opdondertje ook niks hoor, ze is knap bij de pinken.
Ik dacht al, ik ken die naam ergens van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven