winx enchantix pop

03-06-2009 20:50 19 berichten
Uhhhm, begeef me hier op volkomen onbekend terrein maar ik wil mijn nichtje zo graag blij maken met een uhm winx enchantix stella pop?

Ze heeft een verschrikkelijk verdrietige tijd achter de rug en heeft het ook nu nog erg moeilijk. Haar moeder is een paar maanden terug overleden, zeer onverwachts en erg verdrietig allemaal.

Zij en haar 5 zusjes en broertjes komen nu iedere week 1 of meerdere keren bij ons spelen en/of eten.

We praten veel met de kleintjes over wat er is gebeurd en hoe het nu met ze gaat maar we hebben het natuurlijk ook over leuke dingen. Nu weet ik dat één van de nichtjes he-le-maal knetterdeknetter is van Winx en dan met name ene Stella winx. En dan helemaal Stella Winx enchantix (of andere volgorde maar dat dus).

Ik heb geen kinderen en hoewel ik er nu toch aardig in begin te komen met 6 nichtjes en neefjes die verliefd zijn, ongesteld worden, boos zijn, verdrietig zijn, bhtjes nodig hebben, puistjes krijgen etc.. heb ik GEEN IDEE wat voor toetelegein dat nou toch is met die Winx maar goed.

Één van de meisjes droomt dus van zo'n pop.

Heb alle speelgoedwinkels al gehad en niets te vinden dus ben nu aan het zoeken op internet en kan verdorie ook niet gewoon een site vinden waar die popjes te koop zijn?!

Zijn het zulke bijzondere dingen soms? Ik wil haar zo graag blij maken met een popje want hoewel een simpel popje geen verdriet wegneemt, geeft het wel wat extra vrolijke momenten voor haar.

Dus help?! Anyone? Deze pijler kan me op weg helpen hoop ik?

(uhrgh.. zijn die poppen eigenlijk betaalbaar a 10 tot 40,-euro of hebben we het hier over extreme dingen?)
Alle reacties Link kopieren
Ik google even met je mee:

http://www.tons-of-toys.com/english_catalog.php?cat=94

Of Amazon:

http://www.amazon.com/Win ... ections/lm/R3P9VHS6C5A4JG
I only get one shot at life - so I shoot to kill
http://www.tons-of-toys.c ... m_details.php?codice=7172

Dit is m dan, zo'n 30 euro?
Heej thanks

Ja buitenland, ze is al snel jarig en dan had ik 'm willen hebben. Ben bang dat dit sowieso niet meer gaat lukken en dat ik het popje (is dat 'r nou?) inderdaad in het buitenland moet bestellen.

Waren ze wel ooit in Nederland?
Jee, Twompie, wat ben jij een lieve tante.....!
Is dit dezelfde?

http://www.marktplaats.nl ... n-gezocht.html%3Fxref%3D1

Geen idee of ze hier te koop waren, ik had er nog nooit van gehoord. Maar ik hou wel van een google-uitdaging ;)
http://julibri.nl/?page=catalog&view=ca ... t_id=8&p=8

Is het een nieuw soort barbie ofzo?
Oh!!!! Je laatste link is wat geloof ik?!

dat zou het popje moeten zijn, er staat ook bij enthantics en zo. Gohhh zeg dat zou leuk zijn! Even kijken of ik hem gewoon kan bestellen. Bedankt Spijker :D

Sarah lieve opmerking. Het is niet erg moeilijk een lieve tante voor ze te zijn. Het zijn zulke lieve popjes allemaal, waren ze altijd al en nu zonder moeder zijn ze zo kwetsbaar. Erg verdrietig allemaal.
Jaaaaa gelukt gelukt! Nou jaa wat super leuk zeg bedankt voor het meedenken en zoeken Spijker. Ze gaat hier zó blij mee zijn en ik ben nu al blij

ff snel betalen, ze is maandag jarig dus hoop dat ze snel versturen. Nogmaals bedankt, tof!
Leuk :-) Weer wat nuttigs gegoogled
Ja erg nuttig, ben net nog even keurig gebeld door het bedrijfje dat het vandaag op de post gaat. Super toch!

Kan niet wachten tot maandag, ze zal er zo blij mee zijn.

Vandaag ga ik met haar de stad in (shit pokkeweer) om een feestjurkje te kopen die ze dan op haar verjaardag aan mag doen
Lieve tante Twompie.

Heb jij interesse in een stuk of 10 dvd's van Winx?

Vandaag gekregen en aangezien mijn meisje pas 2 is, is ze nog veels te klein hiervoor.

Ik kan ze natuurlijk een jaar of 3, 4 bewaren maar ik denk dat jouw nichtje hier veel meer plezier aan zal hebben.

Zo ja, stuur me even een vrienden berichtje, dan hoef ik hier niet meer te kijken
Ja, dat vind ik echt.
Nou ja sjeeezus mamasaar wat belachelijk geweldig!

Ow ik zal je ff vriendenberichtje sturen ja
Anders blijf ik maar de hele avond hoopvol kijken
Ja, dat vind ik echt.
hehehe

Even voor de meelezers, Mamasaar is geweldig lief want ze wil er ook nog eens niets voor hebben!

Ik ga iemand heel erg blij maken !!!
Ja, dat vind ik echt.
Mamasaar:
ik zoek een winx enchientix pop die ik al heel lang wil hebben. ik heb bijna het hele net afgezocht maar zonder resultaat :(. het liefst een musa, flora of en bloom. als iemand mij kan helpen dan heeel graag !!!

gr michelle
Uh... open daar dan ff gewoon een topic voor of beter nog zet het op het prikbord bij "ik zoek".

Dit topic is nou niet echt bedoeld voor iedereen die een pop zoekt. Ik heb dit topic een jaar geleden geopend om te vragen wat uberhaubt zo'n pop is en om een verschrikkelijk verdrietig nichtje een beetje op te vrolijken na het overlijden van haar moeder. Sorry maar ik stoor me aan je oproep hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven