Wishbonebike
vrijdag 1 oktober 2010 om 21:31
maandag 4 oktober 2010 om 12:18
deze is erg mooi, en ken verschillende kinderen die hem erg leuk vinden en er goed op kunnen racen. vanaf een maand of 14...(zit hem meer in de lengte van het kind, ze moeten wel met de voeten bij de grond kunnen)
Alleen vond ik ze best wel aan de prijs,(160 euro) en erg groot cq log.
Mijn kind mag nu nog lekker binnen fietsen. Heb dus zelf deze gekocht
http://www.puky.nl/homepage/produkte/my ... /index.htm
Is speciaal voor kleintjes, echt een enorme hit en maar 45 euro
Alleen vond ik ze best wel aan de prijs,(160 euro) en erg groot cq log.
Mijn kind mag nu nog lekker binnen fietsen. Heb dus zelf deze gekocht
http://www.puky.nl/homepage/produkte/my ... /index.htm
Is speciaal voor kleintjes, echt een enorme hit en maar 45 euro
maandag 4 oktober 2010 om 12:45
maandag 4 oktober 2010 om 13:08
O, lees dat je twijfelt over instabiliteit. Dat is ie absoluut niet. Hij is heel wendbaar, zonder instabiel te zijn. Alleen bij helling naar beneden oppassen dat ze onderaan niet ineens naar links of rechts stuurt, want dan kiept ie wel om.
Dochter kon er al in de 1e week supersnel mee vooruit en gaat nu gewoon mee in mijn fietstempo. Zij op de stoep, ik op fietspad.
Dochter kon er al in de 1e week supersnel mee vooruit en gaat nu gewoon mee in mijn fietstempo. Zij op de stoep, ik op fietspad.
maandag 4 oktober 2010 om 13:22
Ik wilde hem ook zo graag. Vriend zette me met beide pootjes op de grond en toen vond ik hem zelf ook wel duur.
Wij hebben met 1,5 jaar een goedkoop 4-wiel loopfietsje gekocht om de techniek te oefenen. Ergend tussen 1,5 en 2 jaar durfde hij de houten 2wieler aan.
Bij Karwei hebben ze in november altijd geweldig houten speelgoed. Daar hebben wij zijn loopfietsje voor ¤40,- gekocht.
Maar ik kan me voorstellen dat je die Wishbonebike cool vindt. Vind ik ook!
Wij hebben met 1,5 jaar een goedkoop 4-wiel loopfietsje gekocht om de techniek te oefenen. Ergend tussen 1,5 en 2 jaar durfde hij de houten 2wieler aan.
Bij Karwei hebben ze in november altijd geweldig houten speelgoed. Daar hebben wij zijn loopfietsje voor ¤40,- gekocht.
Maar ik kan me voorstellen dat je die Wishbonebike cool vindt. Vind ik ook!