Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Missb, we wachten gewoon lekker met je mee. Nog geen menstruatie te bekennen? Dat zou dan al een goed teken zijn!

Bep, moeilijk moeilijk. Ik kan niks anders voor je doen dan duimen. Probeer van je weekend te genieten en het een beetje van je af te zetten, des te sneller gaat de tijd.

Michigan, ik heb je WOD in het schema gezet. Ja, iedereen denkt hetzelfde: tijd zat, maar het liefst NU!

Dank jullie voor alle opbeurende woorden.

Hier is de hoop nog een stapje verder weg. Mijn menstruatie wordt altijd aangekondigd met 2 dagen gekleurde afscheiding en die is er sinds vandaag.

Voordeel is wel dat ik zo regelmatig als wat ben en dus mn testen wel overboord kan gooien, want bij mij is overtijd dan toch 99% zeker zwanger.

Ik zet dus absoluut in op MissB! (Ik begin mn werkdag morgen dan ook met een WOG-momentje om het forum te checken!)

Bep
Bep, dat zou toch jammer zijn! Even afwachten of het doorzet, ik hoop natuurlijk voor je dat het dat niet doet. Ik blijf toch nog even voor je duimen hoor!

ahhh bep wat vervelend!!
Bep, wat enorm balen!! Had het zo gehoopt! Op het andere forum schieten de zwangerschappen als paddestoelen uit de grond en had gedacht dat jij samen met MissB als eerste zouden zijn!!

Echt heel jammer, op naar de volgende ronde maar weer???

MissB! Dat je het kan! Dat wachten tot morgen. Ik geloof dat ik gek zou worden en het echt zou willen weten, maar begrijp het standpunt van jullie! Morgenochtend begin ik net als bep ook met WOG-gen. Succes morgenochtend en duim voor je!!

Lfs Rossia
Lieve forum-meeduimers...Mijn tabel kan aangepast worden!!!!

Vanmiddag een positieve test! Ben er nog een beetje van onder de indruk...we zijn er helemaal ondersteboven van dat het de 1e ronde raak is! Weet even niet zo goed wat ik moet schrijven, er volgt meer hoor!
WAAAAUUUUUWWWW missb, GEFELICITEERD!!!!!! (en missbman natuurlijk ook!)

Helemaal geweldig! De eerste zwangere onder ons!

En dat er maar velen mogen volgen.....

Ik ga meteen de tabel aanpassen!

JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super MissB, Geniet ervan!

Bep
Verdorie Ellein, dacht ik de eerste te zijn Zit je met je vinger op de verversknop al het hele weekend?

Hihi, Bep
Zal de tabel straks of morgen wel even wat aanpassen. Apart deel voor de zwangeren, kan ik er ook uitgerekende datum inzetten. Als jullie nog suggesties hebben dan hoor ik dat graag.

Bep, hoe is het bij jou? Al meer tekenen voor naderende menstruatie?

Heb geen sociaal leven dus zit inderdaad het hele weekend op F5 te drukken

MissB, van harte gefeliciteerd!!! En meteen in de eerste ronde al. Super hoor! Wanneer is de uitgerekende datum???

Fijne avond iedereen en werkse morgen! Liefs Maxx
Hoi Ellein,

Zie beelden voor me van iemand die vastgeplakt zit met haar vinger aan F5, erg grappig.

Hier geen tekenen, maar die heb ik anders ook niet. Borsten zijn wat gevoelig en ik voel al bijna 2 weken 'iets' in mn onderbuik, dus daar heb je ook niet veel aan. Denk ook niet dat ik een verstandig meisje kan zijn en ben bang dat ik me niet in kan houden met testen. Gewoon lekker morgen ofzo, alsof die ene dag dan nog iets uitmaakt.

Zat te googlen op bruine afscheiding (zit er nu een medewerker van google ergens in een hoekje heel hard te grinniken?) en dan vind ik veelal dat dit oud bloed is dat bij de vorige cyclus hoort. Ach, we zien wel.

Ga een kijken wat vriendlief van het eten gemaakt heeft en dan heel snel naar binnen schuiven want hij wil voetballen kijken en ik echt niet.

Bep
Zo, het schema is aangepast.

Bep, weet je wat nog het mooiste is? Ik moest ons topic helemaal onder uit de lijst halen met het laatste bericht van rossia, en toen ik bij het laatste bericht kwam stond ineens het berichtje van misb er!

Ik vind trouwens dat missb er wel heel eenzaam staat, who's next? De 31 staan ook weer wat NOD's, missc, vera, tt, hoe is het met jullie?

Vivamissb, gefeliciteerd!!!!! Wat een super nieuws. Voelde je het aankomen? Het lijkt me ook zo vreselijk onwerkelijk. Geniet ervan!

Ik moet ook even wat kwijt. Ik heb gisteren een hele rare dag gehad. Ik had het gevoel dat ik blaasontsteking ging krijgen. Veel naar de wc, voor weinig plas. Het deed alleen geen pijn. Vandaag lijkt alles weer normaal. Ik heb alleen de hele dag zin om te snaaien. Nou komt dat misschien omdat ik geen reet heb gedaan, om het maar even bot te zeggen. Man en ik hebben de weekenden meestal tot op de minuut vol zitten en nu voor de verandering helemaal niets, heerlijk. Zou kunnen dat ik een verveel-eter ben, maar toch is het raar. Ik ben gewoon zoveel met dat eitje, innestelingen en zwanger worden bezig dat ik me volgens mij vanalles in mijn hoofd haal. Straks ben ik al tien kilo zwaarder voordat ik zwanger ben...*zucht*

Bep, al nieuws verder?

Dames, fijne avond nog en tot snel.

Liefs
Dag dames!!

Nou ik heb geprobeerd om alles wat jullie geschreven hebben al te lezen, maar das bijna niet te doen......hehe

Ik vroeg me af of er nog iemand bij kon?? Zit ook bij een ander topic, maar daar zijn ze toch niet zo heel erg fanatiek. En das jammer, want vind het erg leuk om te kletsen!

Ik zal me ff voorstellen en ik kijk wel of ik door de keuring kom!!! haha

Ik ben 26 jaar en heb al een zoontje die volgende week 1 wordt. Man en ik willen graag voor de tweede en zijn al sinds november bezig. Bij de eerste was het direct raak (na 11 jaar de pil). Nu loopt t allemaal ff iets anders, ben gisteren weer ongesteld geworden, dus wachten op de komende NOD.

Nou ik hoor t wel weer!

Groetjes mamadeb
VIVAMISSB van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat vind ik dit geweldig voor jullie! Geniet ervan.

@mamadeb, wat mij betreft van harte welkom!
Lieve VivaMissB, wat fantastisch gefeliciteerd meis!!! super!!! ga er heeel erg ontzettend van genieten!!! dat ons tabelletje maar snel vol met zwangeren mag zitten Heel veel geluk gewenst jullie!!

Lieve ethereal, ik ken het zo! ik heb ook continue het idee, moet ik nu vaker plassen, ik voel iets in mijn buik.. continu met mijn gedachten bezig.. en nu ik een wijntje in het weekend laat staan, af en toe iets lekkers... of omdat ik mijn zinnen op iets anders probeer te zetten...

Wij hebben de " klusweek" nu zon beetje gehad.. dus nu wachten..zucht.. ik wou dat er een test was die het je nu al kon zeggen.. ongeduld die ik ben

mamadeb welkom op het forum! wij kleppen hier flink door hoor.. dus wat mij betreft praat lekker mee

Lieve meiden (en mini missvivab) fijn weekend!
ow.. omdat ik als een mafkees overal over internet zoek en kijk en lees wat er maar is over zwanger worden .. hier nog een grappige link. dit geeft aan wanneer je het meest vruchtbaar bent volgens een kosmosbiologische berekening.. zweverig.. maar ach t kan niet kwaad Toen ik het voor mij uitrekende zat ik precies op mijn eisprong grappig he. ... wie weet

http://www.leichte.info/f...he_empfaengnisplanung.htm
@ Lelie en Maki: Dank jullie wel!! Zal me eens even in jullie verder verdiepen....hehe.

Ik zie ook al dat de eerste zwangere er is! Geweldig MissB, geniet ervan!! Hopen dat je niet al te veel zwangerschapsklachten zult hebben in het begin!!

En Maki.....wat een vage site zeg, ten eerste, ik snap er geen bal van (vond 3 jaar Duits op school wel genoeg) en ten tweede als ik naar die data kijk en ik het een beetje probeer te snappen dan klopt er volgens mij nog niets van, haha. Maar wie weet heeft iemand anders er wat aan!

Groetjes
Hoi hoi..

Euhm tja.. volgens mijn zit t zo.. je moet je geboortedatum invullen. je ziet dan de data wanneer je het meest vruchtbaar bent.. geloof ik haha.. euhm... ik gooi de duitse vertaal website er nog wel even overheen..

Wij duiken nu lekker ons bedje in!

Doei
VivaMissB: gefeliciteerd!!!! De eerste zwangere van dit topic!! Hopelijk heb je een heel fijne zwangerschap, met weinig kwaaltjes en zet je over een maand of 8 een gezond kindje op de wereld!!

Maki: ik heb ook ff op die site gekeken. Erg grappig! Nou was ik altijd best goed in duits, dus daar komt 'ie: 1e deel: begin van je vruchtbare periode. 2e deel: maanfase van je vruchtbare periode (zal je eisprong wel zijn). 3e deel: einde van je vruchtbare periode.

Ik heb het voor mijzelf ook even gedaan en bij mij zou de vruchtbare periode vallen op 2 dagen voordat ik ongesteld ben geworden...beetje jammer dus. Maar wel grappig!!

Woensdag had ik mijn eisprong. Nu heb ik nu al gevoelige borsten. Zou dat al kunnen of ben ik mezelf dan al heel erg voor de gek aan het houden? Ik denk echt bij elk kwaaltje: zou het?
Goeiemorgen Dames,

Welkom mamadeb, gezellig!!!

Dankje lieve Maki, ik had even nodig dat iemand me vertelde ook dit alles zo mee te maken. Ik herken mezelf bijna niet meer. Normaal ben ik helemaal niet zo panisch over zaken, maar nu... ;) Ik zit ook het hele internet af te struinen. Alleen kende ik die duitse site niet. Mijn eisprong volgens de maan was afgelopen vrijdag, precies op de dag dat ik hem zelf dacht te hebben. Nu wachten he. Jij en ik kunnen rond hetzelfde moment testen. Spannend

Bep, vandaag jouw NOD. Ik ben nogsteeds voor je aan het duimen hoor.

Vera, TT, missc, voelen jullie al iets? Zou zo leuk zijn als missb niet in haar eentje in dat lijstje hoeft te staan.

Missb, wat is het recept. Vertel vertel. Heb je lekker geslapen?

Michigan, jij hebt je WOD op 9 februari Dat klinkt erg grappig!!! Gaan jullie na deze keer beginnen?

Ellein, ik hoop dat jij het erg druk krijgt met de tabel hierboven

Welke foliumzuurtabletten slikken jullie? Ik slik mama en baby van Dagravit. Leek me wel oke al die vitamines in een. Maar nu twijfel ik, want er zit ook vitamine A in en dat schijnt in hoge mate niet goed te zijn voor je ongeboren kind. Tenminste, de ene site zegt wel nemen, de andere zegt niet nemen. Ik weet het allemaal niet meer. Wat denken jullie?

Succes met werken.

Liefs
ethereal, ik slik gewoon een goedkoop merk van de DA. Waar dan wel 0,5mg foliumzuur in zit. Verder slik ik nog gewone multivitamines, maar dat doe ik al jaren. (ben niet zo'n fruittypje haha) Ik heb gekozen voor die goedkope aangezien wij al 11 maanden bezig zijn om zwanger te worden. TJa en dan loopt dat wel aardig op hè Maar goed ik twijfel er niet aan dat dat dan minder goed zou zijn. Dus wat dat betreft..

Hoe is het verder dames? Hier nog steeds niet ongesteld maar wel steeds buikpijn... Misschien moet ik toch maar weer testen??? Ik weet het echt niet..

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven