Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
uiteraard!! gelukkig vinden alle ouders dat van hun eigen kindje!
Heb wat fotootjes op de mail gezet van miniOGG. Ze staan alleen niet helemaal in de goede volgorde zag ik. Mijzelf voorstellen komt later nog...
Floortje, wat lekker dat je weer goed in je vel zit en succes met werken morgen! Leuk zeg Zweden. Erg mooi land!

Vera, fijn dat het nu beter gaat met je bekken!

Teddy wat zielig voor Teddyman. 40 graden koorts is echt veel, dan kun je ook niks meer. Maar ja, nu komen alle zorgen op jou terecht. Ook vermoeiend. Gelukkig heb je vannacht goed geslapen.

Mimpje, heb je geen krampen meer?

Ik wilde vandaag een afspraak maken met de fysio, maar die heeft een maand wachttijd... Morgen maar even een paar andere bellen en mijn klachten niet bagtelliseren, anders kom je sowieso op de wachtlijst.

Vrijdag gaan we naar het gemeentehuis, zodat Jobman onze kleine kan erkennen. Vind het wel een romantisch moment.

De dag erna gaat Jobman alweer een week skien. Tweede keer dit jaar... Dus moet ik hem weer missen. Gelukkig heb ik het vrij druk die week.
Oh, wat leuk OGG, fotootjes van mini-OGG!

En vergeet ik Michigan helemaal! Je klinkt echt in de wolken.

Wat lief dat je nu al je verhaal aan ons gaat opschrijven. Doe maar rustig aan hoor, maar ik ben wel heel benieuwd!
jobje krijgt jullie mini jobmans achternaam of die mooie van jou?
Vergeet ik nog een paar mensen... Tja, dat krijg je als je op je werk probeert te reageren...

Missc, fijn dat je eindelijk van de misselijkheid af bent. Houden zo!

Ellein, jij ook aan de beterende hand gelukkig.

Mimpje, gefeliciteerd met de plek op het kdv!! Is het ook het kinderdagverblijf van jullie voorkeur?

Dat lijkt me zo moeilijk. Wij staan bij veel kdv's ingeschreven, maar sommige liggen best ver weg. Maar ja, als we dan van eentje die ver weg is een aanbod krijgen weet ik niet of ik dat af durf te slaan, want anders heb je misschien helemaal geen plek... Hoe zijn jullie daarmee omgegaan, of kennen jullie die situatie niet?

Nou ja, waarschijnlijk moeten we blij zijn als we uberhaupt ergens een plaats krijgen.

Ik heb trouwens uitgerekend dat ik nog 4 weken vakantie op kan nemen na mijn verlof. Dat is wel fijn!
Teddy, waarschijnlijk toch die van Jobman. We willen het toch nog een beetje traditioneel houden. We zijn ook al niet getrouwd en ik vind het ook wel mooi. Babietje uit mijn buik en de naam van hem. Maar ja, mijn naam blijft natuurlijk wel heel speciaal. Nadeel is dat het zo moeilijk te spellen is en dat ik steeds moet uitleggen waar het vandaan komt. Die van Jobman is lekker makkelijk. Maar we gaan het er deze week nog even uitgebreid over hebben.

Oh ja, Ellein, vorige keer was ik vergeten mijn vlos afspraak door te geven en toen was het niet zo'n succes (ziekenhuis, etc.), dus nu doe ik het maar wel, haha (hoezo bijgeloof). 18 maart is de volgende keer.
Wat een superschattige foto's OGG!! Dat koeienpakje is ook leuk zeg, haha!
das inderdaad wel een mooie gedachte jobje. En een naam die je altijd moet spellen is niet altijd even handig. Je kunt er wel prachtige combinaties mee maken natuurlijk als je ook zo'n chique voornaam kiest.
Jobje wij hadden ons maar ingeschreven bij 1 kdv. Dat is wel van een grote stichting, dus als je eerst geen plek hebt proberen ze je tijdelijk te plaatsen bij een ander. Het kan dan wel zo zijn dat je bij bijv 3 dagen op 2 verschillende plekken komt. Zelfs dit lukt niet altijd, en ik wilde dat ook niet...

Ukkie gaat bij ons het eerste jaar maar 1 dag naar het kdv. Het kdv is bij ons om de hoek.

Ik heb wel geluk gehad hoor met mijn plaatsing, wij wilde de woensdag en die is niet snel vol, en omdat ik 9 weken langer vrij heb (vakantie en onbetaald verlof voor 2,5 week) konden we ook langer op de wachtlijst.

Wij gaan nu gelijk op de wachtlijst voor het tweede jaar, dan willen we 3 dagen. Groot voordeel, als je al een plek hebt krijg je voorrang.
Mooie foto's OGG! Wat een heerlijk ventje, de sop foto vind ik geweldig!!
9 weken langer vrij. super zeg! dus dan had je nog 6,5 week vakantie of is dat gewoon de schoolzomervakantie? die komt meteen achter jouw verlof aan of zie ik dat verkeerd?
dat is inderdaad de schoolvakantie van 6 weken. Mazzel he!
Ja, echt wel! Stel dat je verlof nou precies in de schoolvakantie valt, mag je dan langer met verlof of werkt dat niet zo?

Anders heb jij wel heel veel geluk.
als je verlof er in valt krijg je 3 weken extra. Ik geloof wel dat je verlof dan (bijna) helemaal in de vakantie moet vallen.
rustig hier...

allemaal goed geslapen?

ik moet straks naar de vlos voor nacontrole.

er staat trouwens een verslag en een foto op de mail van mini-mich
hi, goedemorgen!

Yep, ben hard aan t werk!! Weer n belangrijke deadline deze week... jaarverslag!

Oeh, ben benieuwd naar t verhaal!

Succes straks bij de vlos Teddy!

Tot later allemaal!
Hello ladies!

Ik zal me even aan jullie voorstellen: Ellein, opener van dit topic . Kennen jullie me nog?

Jeetje mina wat een drukte zeg. Vandaag heerlijk mamadag, maar gister en eergister weer zo ontzettend druk op mijn werk en gisteravond moesten we ook weg dus kan nu eindelijk weer even met jullie kletsen.

Jobje, leuk dat jobman vrijdag jullie ukje gaat erkennen. Ik vond het ook wel een bijzonder moment, al stelt het ook eigenlijk niks voor. Maar voor je gevoel wel. Ook ik ben wat dat betreft best traditioneel (tegen alle verwachtingen in!!) want ik heb ook geen seconde getwijfeld over de achternaam van uk. Tuurlijk die van vriendlief! En alweer een weekje alleen

OGG, wat een schatje op de mail zeg! Ik vind ook die sopfoto errug leuk! Ik ben ook wel erg benieuwd naar jou! Maar euh, doe maar op je eigen tempo hoor.

Teddy, gelukkig kun je fijn slapen op de bank. Om jouw verhaal heb ik dus die doos van felicitasdoos voor de deur laten staan. Ik had er dus echt geen zin in! Gelukkig was ze niet te opdringerig.

Vera, hoe was het vannacht met je borsten? Lekkage gehad of hebben ze zich weten aan te passen aan ukjes lange nachten?

Mimpje, jij hebt alvast lekker kunnen tutten met het buurkindje. Kun je je al enigszins een voorstelling maken van jullie kleine ukje in jullie leven? Super dat jullie ukje plek heeft op het KDV. En zo dichtbij ook! Erg handig.

Ziggie, hoe is het met jou? UD komt rap dichterbij!

Bep, leuk om even van je te horen. Hoe gaat het met je? Ben je inmiddels als bevallen?

Missc, heb je eigenlijk nog last van misselijkheid? Heb je al een afspraak voor de 20w echo? Succes met het jaarverslag :puke:

Maki, Angel, Mamadeb, hoe is het met de ukjes?

Michigan, ben je heerlijk aan het genieten ? Ik ga zo naar de mail even checken!

Floor, wat een stoere plannen van jullie. Ik ben nog nooit in zweden of noorwegen geweest. Finland wel, en dat is echt heel mooi, maar de taal is echt abracadabra. Denemarken kan nog weleens onze zomervakantiebestemming worden.

Ukje heeft rare dagen gehad. Maandag veel huilen, gister op het KDV 's ochtends 2 uur geslapen, wakker gemaakt voor een fles, 's middags 2 uur geslapen, weer wakker gemaakt voor een fles, op vriendliefs buik een half uur geslapen voordat ik thuis kwam, van 19.45 tot 7.45 vanochtend geslapen (wel met voeding om 23.00 tussendoor). Nu ligt hij weer te slapen. Ik geloof dat hij wel weer goed in zijn vel zit. We zullen zien wat de dag brengt!
Goedemorgen!

Welkom Ellein, fijn dat je er weer bent :-d! Druk bestaan zo he, mama en een drukke baan.

Hier een redelijke nacht, ik heb s avonds maar vooral midden in de nacht en s morgens erg last van mijn rug. Ik denk dat mijn buik te zwaar aan het worden is.... maar ja kan toch moeilijk de hele dag in bed blijven liggen.

Ik mag straks naar de vlos, ben benieuwd ik hoop zo dat Ukkie een beetje goed gegroeid is deze week. Gezien de striae op mijn buik verwacht ik van wel

Ellein geniet van je mamadag.

Missc fijne werkdag!

Teddy alles goed? Manlief al wat aan het opknappen?

X
Het dringt trouwens steeds meer tot me door dat wij hier binnenkort ook zo'n ukkie hebben. Gister zei ik tegen manlief; goh over 5 weken is hij er zeker wel.

Die blik van manlief, spanning maar ook verliefdheid hij heeft er zoveel zin in. In tegenstelling tot vorige week is hij nu zo omgeslagen. Lief, bezorgd (iets te, maar ik klaag niet hoor!!) en heel erg bezig met de baby.

Ik denk dat ik smelt als ik hem voor het eerst met ons ukkie zie.

Goh nog minder dan 5 weken, slik het komt wel dichtbij hoor dames.
Mimpje, veel plezier bij de vlos. Stiae op je buik?????? Hmmmm, hopen dat het nog weer wegtrekt. Slapen is echt een crime als je zo'n dikke buik hebt. Bah, daar doe je niks aan he?
Wat leuk dan mimpman helemaal uitkijkt naar de komst van jullie ukje. Ik vind het ook zo leuk om vriendlief met ukje bezig te zien. Ik heb vriendlief nog nooit horen zingen, maar tegen ukje doet hij dat wel. Hij maakt leuke geluiden en ukje lacht dan heel hard. Mijn mannen......
Manlief zingt altijd tegen mijn buik....haha weet niet of ik er nou zo blij van wordt maar goed. Volgens hem is het goed voor de (muziek) ontwikkeling van Uk en laat dat bij hem heel belangrijk zijn. Het is dat hij tennis en voetbal nog niet kan aanleren anders was dat ook gebeurd...hihi

Striae ja mijn buik wordt nu elke dag ingesmeerd met een een goedje, volgens mij hoopt er iemand dat het nog wegtrekt na de bevalling. Ik maak me er niet zo druk om hoor.
schattig he mannen en babies. Teddyman is ook helemaal verliefd op z'n dochter. Hij heeft ook heel vaak tegen mijn buik gezongen, en zingt nu nog steeds als ie haar verschoond of gewoon lekker bij zich heeft. aaaahhh lief....

striae is minder mimpje. Flink smeren. Ach en het lijkt nu erger dan het is hoor. Het meeste trekt weer weg of valt straks niet op. En anders, je hebt immers een kindje gekregen.

manlief voelt zich vandaag weer een stuk beter. Hij ligt nog wel in bed, maar geen koorts meer en heeft minder pijnstilling nodig. Gelukkig maar.

ja joh, nog 5 weekjes. Gaat snel he?

ellein wat naar dat uk zo uit z'n doen is.

ziggie hoe is het? Nog een weekje voor jou...
Even enorm aan het balen: wilde net naar een lunchafspraak met een vriendinnetje gaan, dus helemaal bepakt en bezakt, klaar voor vertrek, mini al in de auto, wat denk je..........?! Auto doet het niet meer! Vooruit, hij doet het nog wel, maar het is net alsof

oh...daaar is de anwb al. zo terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven