zand&watertafel
zondag 28 maart 2010 om 20:08
zondag 28 maart 2010 om 20:17
zondag 28 maart 2010 om 20:26
dinsdag 30 maart 2010 om 10:09
Zo'n sta-tafeltje met 2 bakken van de karwei hebben wij hier ook al een jaar of 2 staan. Makkelijk en leuk hoor. Ja het wordt uiteindelijk altijd modder en je moet m na een regebui en omkeren.
En in de zomer gewoon af en toe de tuinslang erop.
s even kijken of ik nog een plaatje kan vinden
deze dus, en kijk s hoe lief ze samenspelen.... het kan dus wel gaat hier meestal anders
En in de zomer gewoon af en toe de tuinslang erop.
s even kijken of ik nog een plaatje kan vinden
deze dus, en kijk s hoe lief ze samenspelen.... het kan dus wel gaat hier meestal anders
dinsdag 30 maart 2010 om 10:21
quote:Oef schreef op 30 maart 2010 @ 10:09:
Maar deze kinderen zijn dan ook overduidelijk géén familie van elkaar
Mijn jongste zoontje wordt over een paar weken 2, en ik zat nog te denken wat we aan opa en oma zouden vragen, vind dit eigenlijk wel een goeie. Hebben wel een zandbak (schelpmodel, want houten exemplaar ging schimmelen, we hebben te weinig zon in de tuin denk ik) maar die is eigenlijk te klein en wordt ook een soort modderbad meestal. Ik vind die zandbak van little tikes ook altijd wel leuk, die schildpad, die is volgens mij iets ruimer dan ons schelpje. Hij sluit ook wat beter waarschijnlijk.
Maar deze kinderen zijn dan ook overduidelijk géén familie van elkaar
Mijn jongste zoontje wordt over een paar weken 2, en ik zat nog te denken wat we aan opa en oma zouden vragen, vind dit eigenlijk wel een goeie. Hebben wel een zandbak (schelpmodel, want houten exemplaar ging schimmelen, we hebben te weinig zon in de tuin denk ik) maar die is eigenlijk te klein en wordt ook een soort modderbad meestal. Ik vind die zandbak van little tikes ook altijd wel leuk, die schildpad, die is volgens mij iets ruimer dan ons schelpje. Hij sluit ook wat beter waarschijnlijk.