Zindelijk maken!

20-04-2010 10:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is nu sinds een maand zindelijk met plassen.

Ze gaat heel netjes naar de wc toe of zegt dat tegen me dat ze moet.

Ze doet het de hele dag zonder pamper, alleen het poepen wil niet echt lukken.

Ik heb nu meerdere poep ongelukjes gehad, dat werkelijkwaar overal poep zit (sorry voor de onsmakelijkheid )

Ik heb haar al proberen te belonen, met stickers en weet ik wat maar ook proberen te stimuleren door het aan te geven.

Misschien vraag ik teveel van haar maar komt zoiets dan ook vanzelf als het plassen?

Wie heeft de tip of ben ik nu te ongeduldig.

Ben sowieso harstikke trots op haar

Thanks
For better and worse!!!!
Ik weet niet hoe oud je dochter is maar ik zou haar gewoon nog een luier om houden, tenzij je het niet erg vind om overal poep te hebben ;)

Poepen is vaak het engste voor die kleintjes om te doen op een hele grote wc.

Het komt vanzelf, het is niet iets wat jij haar kan leren, je kan haar alleen stimuleren.

De knop moet eerst bij haar omgaan, dat kun jij niet voor haar doen.

Op de tijdstippen dat ze vaak moet poepen kun je het ook aan haar vragen, moet je poepen?

en dat een paar keer rond dat tijdstip, misschien ben je het dan voor.

Succes!
Luierbroekjes. Die kan ze zelf uittrekken als ze wil gaan plassen en niet alles zit meteen onder de poep als dat nog niet lukt op de wc.
MILF in the making ;-)
Mijn dochter snapte het eerst ook niet. Uiteindelijk heb ik haar beloond met een "poepsnoepje". Maar zodra het eerste knikkertje eruit was, stond ze op. Gevolg een megakeutel op de grond of in d'r broek. Toen ingevoerd dat ze nog een snoepje kreeg als ze lang bleef zitten. En dat werkt! Na een paar keer snapte ze het.

Stickers werkte ook niet, nu hebben we die kleine goldberen snoepjes.

Iets anders weet ik niet, heb ik ook niet nodig gehad gelukkig!
Luierbroekjes die gebruik ik al maar als ze die om heeft gaat ze ook weer gewoon plassen in die dingen maar ga ze wel weer aan doen vanwege de ongelukjes.

Dus ik moet gewoon geduld hebben.

Ze is overigens 2 jaar en 8 maanden.

Helaas heeft ze niet echt een vast tijdstip dat ze poept, ze is in een keer weg en staat ergens in een hoekje van de kamer te poepen.

Een keer ging het goed toen ik het doorhad en haar snel op de wc zette maar dat was vast een lucky shot!
For better and worse!!!!
Vragen of ze wil zeggen als ze moet poepen dat ze dan nog een luier om mag?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven