zou het?

01-11-2009 16:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand misschien een soortgelijke ervaring of kan mij advies geven? Ben namelijk beetje van de kaart dus misschien zie ik het niet helemaal goed op het moment.

Een kleine 3 weken terug ben ik bij de gyn geweest en heb een ego gehad. (niet ivm zwangerschap ofzo). Ik heb een hele uitleg gehad wat er te zien was, hierop was niets bijzonders te zien.

Gisteren heb ik (vraag me niet waarom, voorgevoel) toch een test gedaan, positief. Omdat ik het toch een beetje een apart iets vond heb ik vandaag een digitale test gedaan, deze gaf aan positief maar 3+. Dus met een korte hoofdrekensom, de gyn had toch iets moeten zien?

Er gaat nu ineens zoveel door mijn hoofd. Het is absoluut gewenst als het zo is, maar wil mezelf behoeden voor een grote teleurstelling..... Morgen ga ik in ieder geval de gyn maar bellen

Heeft iemand een dergelijke ervaring?

Hoop dat het niet al te warrig verhaal geworden is

Gr.
Als je 2 keer over positief test dan zou je maar zo zwanger kunnen zijn ja!
Als je net zwanger bent kunnen ze op de echo toch nog niks zien? Dan is het nog veel te klein lijkt mij.
Dat vermoeden / hoop heb ik idd ook . Maar wat mij beetje "dwars" zit is dat er 3+ stond en dat de gyn zei dat er niets bijzonders te zien was. Dat kan ik niet helemaal plaatsen.
Ik denk dat je die 3+ niet al te serieus moet nemen, een test obv hcg in je urine kan echt niet precies aangeven hoe lang je al zwanger bent.

Je hebt een pos test dus zwanger, en ik denk gewoon dat de zwangerschap erg pril is, dus niet te zien op de echo bij de gyn.

In elk geval gefeliciteerd met je zwangerschap!
Oke dat zou idd ook kunnen, eigenlijk logisch :$ dat ze dan nog niets kunnen zien..

Sorry zei dat ik beetje van de kaart ben haha.

Bedankt voor jullie snelle reacties.
Pas vanaf een week of 5 is er iets te zien, dus als het al drie weken geleden is dat je bij de gyn was, kan dat heel goed.

Gefeliciteerd!
-
Als je drie weken geleden bij de gyn was en de test geeft nu 3+ aan dan was je op de dag van de echo misschien nog maar een paar uur daarvoor bevrucht. 3+ kan ook 3 zijn namelijk. De gyn ziet daar niets van op een echo. Pas na een week op zijn vroegst zou je iets kunnen zien
En dank je wel :D
3+ staat voor 3 weken zwanger? Dan heb je het over amper een speldeknop, dat zal die gyn nog niet gezien kunnen hebben op een echo hoor.

Geen zorgen maken, gewoon even telefonisch melding maken van je positieve test en gelijk een afspraak maken voor over een week of 8. Tegen die tiijd ben je dan ruim 2 maanden zwanger en heeft het pas echt nut om een echo te maken. Na deze afspraak kan je dan het geweldige nieuws aan de wereld vertellen.

Maar van mij nu alvast gefeliciteerd hoor.
Je bent hartstikke zwanger hoor. Geniet ervan!
dank jullie wel! wat een dag...
Voortaan kunnen dit soort vragen op het volgende topic worden gesteld.

vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.
ik heb overigens zelf twee keer een vals positieve test gehad
quote:Viva Angel4 schreef op 01 november 2009 @ 17:37:

Voortaan kunnen dit soort vragen op het volgende topic worden gesteld.

vragen over pilgebruik en zou je zwanger kunnen zijn.THANK GOD
Ik had voor mijn eerste zwangerschap ook een echo gehad, waarop ze een luchtbelletje zagen waarover ik me geen zorgen hoefde te maken luchtbelletje is nu 6 jaar en ligt boven in bed:)
Als je gyn geechood heeft zonder zwangerschapsaanwijzingen zal ze ook niet naar de speldenknop hebben zitten zoeken natuurlijk
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven