Zwanger.. Bobbel in de onderbuik
vrijdag 7 november 2008 om 20:30
hallo
ik ben er vandaaga achter gekomen dat ik 8 weekjes zwanger ben,
ik ben er heel blij mee we waren al een tijde bezig,
nou lag ik vanmiddag op bed en was aan me onderbuik aan het volen net boven de schaamstreek en ik voelde er een bobbel ik durfde niet echt verder te drukken..zal dit de baarmoeder (foetes) zijn?
ik had al gegooled en kwam vanalles tegen maar de meeste waren niet zwanger,
mischien dat iemand dit herkent
groetjes
ik ben er vandaaga achter gekomen dat ik 8 weekjes zwanger ben,
ik ben er heel blij mee we waren al een tijde bezig,
nou lag ik vanmiddag op bed en was aan me onderbuik aan het volen net boven de schaamstreek en ik voelde er een bobbel ik durfde niet echt verder te drukken..zal dit de baarmoeder (foetes) zijn?
ik had al gegooled en kwam vanalles tegen maar de meeste waren niet zwanger,
mischien dat iemand dit herkent
groetjes
vrijdag 7 november 2008 om 20:41

vrijdag 7 november 2008 om 20:47
Acht weken is rijkelijk vroeg om al een baarmoeder boven je schaambotje te voelen. Zeker als je zwanger bent van de eerste. Het kan je blaas zijn of je darmen.
(Eerlijk is eerlijk, het eerste dat ik dacht toen ik de openingspost/topictitel las was: Dûhdûh, dat hoort toch ook. Zou me meer zorgen maken als ik een bobbel op mijn rug zou krijgen.)
(Eerlijk is eerlijk, het eerste dat ik dacht toen ik de openingspost/topictitel las was: Dûhdûh, dat hoort toch ook. Zou me meer zorgen maken als ik een bobbel op mijn rug zou krijgen.)
vrijdag 7 november 2008 om 20:48
vrijdag 7 november 2008 om 20:50
gefeliciteerd!
ik had dat bolletje wel al met 8 weken (ook eerste kind), liep dan ook met 10 weken al in een zwangerschapsbroek haha. dus kan best dat het de baarmoeder is en dan kan je gerust duwen hoor. misschien ook darmen of blaas, in elk geval niets om je zorgen over te maken, check het bij je vk
ik had dat bolletje wel al met 8 weken (ook eerste kind), liep dan ook met 10 weken al in een zwangerschapsbroek haha. dus kan best dat het de baarmoeder is en dan kan je gerust duwen hoor. misschien ook darmen of blaas, in elk geval niets om je zorgen over te maken, check het bij je vk
vrijdag 7 november 2008 om 20:51
diaantje88, ik was 3 weken zwanger en kwam er toevallig achter omdat ik ook lag en over mijn buik streek en een bobbel voelde.
Ben toen anar de huisarts geweest en getest voor mijn NOD en bleek dus inderdaad zwanger.
Het ene lichaam is anders dan het andere, dus kan zeker je baarmoeder zijn die je voelt hoor.
Bij mij was het in ieder geval wel zo.
Gefeliciteerd!!
Ben toen anar de huisarts geweest en getest voor mijn NOD en bleek dus inderdaad zwanger.
Het ene lichaam is anders dan het andere, dus kan zeker je baarmoeder zijn die je voelt hoor.
Bij mij was het in ieder geval wel zo.
Gefeliciteerd!!