Zwanger.. Bobbel in de onderbuik

07-11-2008 20:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

ik ben er vandaaga achter gekomen dat ik 8 weekjes zwanger ben,

ik ben er heel blij mee we waren al een tijde bezig,

nou lag ik vanmiddag op bed en was aan me onderbuik aan het volen net boven de schaamstreek en ik voelde er een bobbel ik durfde niet echt verder te drukken..zal dit de baarmoeder (foetes) zijn?

ik had al gegooled en kwam vanalles tegen maar de meeste waren niet zwanger,

mischien dat iemand dit herkent

groetjes
Gefeliciteerd Diaantje,

Je baarmoeder komt i.d.d. mettertijd boven je schaambotje uit. Het is misschien wel een beetje vroeg dat je dit voelt. 't kan ook je blaas zijn.

Drukken kan geen kwaad hoor. Je moet eens zien hoe hard de verloskundige drukt! Er zit zo'n hoop vruchtwater omheen.
Je baarmoeder komt ongeveer met een week of twaalf boven je schaambot uit uit geloof ik, dus misschien zijn je darmen wat opgezet?
met 8 weken is alles nog zo klein dat het niet voelbaar is (alles zit nog onder/achter je schaambeen)
Acht weken is rijkelijk vroeg om al een baarmoeder boven je schaambotje te voelen. Zeker als je zwanger bent van de eerste. Het kan je blaas zijn of je darmen.

(Eerlijk is eerlijk, het eerste dat ik dacht toen ik de openingspost/topictitel las was: Dûhdûh, dat hoort toch ook. Zou me meer zorgen maken als ik een bobbel op mijn rug zou krijgen.)
Misscien ben je iets verder zwanger dan je denkt? Dan zou het je baarmoeder kunnen zijn.

Je moet toch binnenkort naar de verloskundige, dus die kan je wel vertellen wat het is. Dat is vanachter de computer natuurlijk wel een erg moeilijke diagnose....

En, gefeliciteerd!
gefeliciteerd!

ik had dat bolletje wel al met 8 weken (ook eerste kind), liep dan ook met 10 weken al in een zwangerschapsbroek haha. dus kan best dat het de baarmoeder is en dan kan je gerust duwen hoor. misschien ook darmen of blaas, in elk geval niets om je zorgen over te maken, check het bij je vk
diaantje88, ik was 3 weken zwanger en kwam er toevallig achter omdat ik ook lag en over mijn buik streek en een bobbel voelde.

Ben toen anar de huisarts geweest en getest voor mijn NOD en bleek dus inderdaad zwanger.

Het ene lichaam is anders dan het andere, dus kan zeker je baarmoeder zijn die je voelt hoor.

Bij mij was het in ieder geval wel zo.

Gefeliciteerd!!
En bijv. bij een 2ling kan het ook wat sneller gaan ... niet om je te laten schrikken
Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
maar je baarmoeder is in ieder geval niet hetzelfde als de foetUs.
Whatever, I do what I want
bedankt allemaal voor jullie reacties!!
Maar je bent toch al een keer eerder zwanger geweest? Dan moet je dit soort dingen toch herkennen? (Zie je andere topic over voogdij aanvragen.)

Hoe dan ook: gefeliciteerd.
ontlasting kan ook zo lekker bobbelig aanvoelen
ja ik heb al ene kind maar bene r oen pas met 4 maanden achter gekomen heb ook de hele zwangerschaps nergens last van gehad
Ik had die bobbel ook al eerder dan 12 weken. Ik liep ook al rond de 12 weken in een positiebroek. Ik groeide al snel erg laag in mn buik, daardoor paste in de gewone spijkerbroeken niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven