Zwanger :D

30-08-2012 17:53 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een test gedaan, en ben zwanger! De tests waren allebei overduidelijk, de positieve uitslag stond er al binnen een halve minuut :O

Ik ben helemaal blij, maar vind het ook wel heel spannend of alles goed blijft gaan.

Wilde het even ergens melden ;)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal, zit met een grote glimlach achter de laptop :D

Toch fijn dat je het op deze manier toch alvast met iemand kan delen!
Alle reacties Link kopieren


Gefeliciteerd !!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ik ook uitgerekend rond 4 mei! Nieuwe topic openen begin mei tot half mei? Kunnen we gezellig ons verhaal aan elkaar kwijt
Alle reacties Link kopieren
In topic zwanger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven