zwanger ja nee

16-04-2009 16:06 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
hal0ow mensuh ff vraagjuh weet nog niet goed hoe de site werkt dus doe maar ff z0ow

ik heb 4 teste gedaan twee positief twee negatief ik ben wel overtijd maar weet nu niet wat te doen wat moet ik hier van denken 0ow jah 1 test heb ik bij de dokter gedaan die was negatief en 3 zelf gedaan HELP muh ff
Lieverd, probeer dan een béétje duidelijker te typen. Hier en daar een punt of een komma fleurt de boel al enorm op en maakt dat je niet zulke vervelende reacties krijgt. Mensen houden hier niet zo van slecht gespelde en onduidelijke vragen en dan krijg je dit soort geintjes.

Welke test heeft de dokter gedaan? En welk merk testen heb je gebruikt? Ik zou je willen aanraden om naar de winkel te gaan, een clearblue digitale test te halen en die te doen en éérst de gebruiksaanwijzing goed te lezen.

Wil je zwanger zijn of juist niet?
En gebruik je een pil of condoom of iets dergelijks? Of heb je onveilige seks?
quote:Miissy schreef op 16 april 2009 @ 16:37:

0ow jaah jullie wouwe wete welk merk t was clearbleu en die dokterstest was ook gwoon zo uhn test ze hebbe niks onderzocht van urine of wat dan ook dus

maar voor die test hebben ze toch wel urine gevraagd?

Clearblue is vrij betrouwbaar.

echt, ik zou nogmaals een afspraak maken. En anders moet je maar gewoon afwachten, maar ik denk dat een afspraak bij de HA meer rust geeft.
Ik zou ook gewoon nog eens naar de huisarts gaan. Hoe snel achter elkaar heb je die test gedaan? Alle 4 de eerste dag dat je overtijd was? En waarom dan al zo snel meteen naar de huisarts gegaan?

En inderdaad: probeer eens in gewoon Nederlands te schrijven. Dat maakt het voor ons een stuk prettiger lezen, en dan krijg je gewone reacties.

0ow jaah jullie wouwe wete welk merk t was clearbleu en die dokterstest was ook gwoon zo uhn test ze hebbe niks onderzocht van urine of wat dan ook dusEen zwangerschapstest bij de huisarts waaraan geen urine te pas kwam? Drinkt je huisarts ook Breezers?
Dus je dokter heeft zijn vinger in de wind gehouden en zei......ik denk........ik denk........dat je zwanger bent?

Overigens.....mijn dochter van 11 tikt nog beter Nederlands, en ik vind dit breezergelul om te janken zo slecht te lezen.

0ow jaah jullie wouwe wete welk merk t was clearbleu en die dokterstest was ook gwoon zo uhn test ze hebbe niks onderzocht van urine of wat dan ook dus

wordt dan :

Oh ja, jullie wilden weten werk merk. Het was ClearBlue en de dokterstest was er ook zo een. Ze hebben geen urine onderzocht of wat dan ook.

-----

Achter 'nee' hoort geen 'j' en achter 'ja' hoort geen 'h' het leest als een omgevallen bak letters die toevallig een zin maken.

Ik zou het ook nogmaals bij de dokter bespreken. Vanaf het toetsenbord krijg je geen duidelijkheid in ieder geval.
Als je net zo slecht leest als je spelt vraag ik me af of je de testen goed hebt uitgevoerd.
Als ze geen urine onderzocht hebben he.....heb je die zwangerschapstesten dan op een bepaalde plek in je lichaam gestoken en afgewacht of er een getalletje verscheen?

Dan heb je per ongeluk misschien een thermometer gebruikt?
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:23:

Klopt Fleur, maar er zijn wel goedkope merken testen die soms vals positief uitslaan. Daarmee waren zelfs mannen zwanger. Bij de huisarts weet je tenminste zeker dat de test goed gedaan is en betrouwbaar is.

De hu1s4rts g3bru1kt tr0uw3ns 00k d3 h3l3 g03dk0p3 t3st3n v4n b1jv00rb33ld T3st J3z3lf. M44r d13 zijn n3t z0 b3tr0uwb44r 4ls 33n Cl3arblu3 of Pr3d1ct0r.

T0, g3w00n nog 33n test d03n 0ver dr1e d4g3n en j3 w33t h3t z3k3r. M33r dan 1 t3st p3r 3 dag3n h33ft w31n1g z1n 3n br3ngt all33n m44r 0ndu1d3l1jkh31d m3t z1ch m33.

Dus.
Kappen nou Ring!
En ik snáp het ook gewoon Ring, dát is het erg
Ik probeer op het niveau van TO mee te praten!
Het is inderdaad nog leesbaar ook. Ongelooflijk.
Niemand kan hier met zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet. Er kan van alles aan de hand zijn, misschien heb je de test zelf niet correct uitgevoerd, misschien was de test die je huisarts heeft gebruikt minder gevoelig, niemand die het weet.

Ik zou ook een digitale test van ClearBlue kopen. Als je negatief blijft testen en je menstruatie blijft uit, kan een bloedtest eventueel uitsluitsel geven.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:48:

En ik snáp het ook gewoon Ring, dát is het erg

Ja, dat zijn frustrerende dingen om achter te komen he? Dat je het allemaal gewoon snapt maar eigenlijk niet wilt snappen.

Hoe dan ook: TO kan beter over een dag of 3 nog een test doen. Als hij positief uitslaat de verloskundige bellen... Maar ik snap alleen niet hoe die eerdere test zonder urine gedaan kan zijn!?
Offtopic: Dat bericht van Ring blijft leesbaar omdat de eerste en laatste letters van je woorden kloppen en dan schijnen je hersenen dat vertalen naar de juiste woorden
20 en dan zo typen???? Is dat op je 20ste ook nog stoer? ben toch maar 6 jaar ouder, maar mijn nekharen staan overeind....."wouwe" brrr!!!!

Waren de testen echt negatief of waren t wel hele lichte streepjes?

*hoopt van harte dat je niet zwanger bent....zal een leuk geboortekaartje worden!!!!*

(laat dat maar over aan onze Breezah experts....iemand?)
t zal wel
Mocht je nou inderdaad zwanger zijn....ga dan alsjeblieft weer met je kind de schoolbanken in.
quote:WannabeMom schreef op 16 april 2009 @ 17:34:

20 en dan zo typen???? Is dat op je 20ste ook nog stoer? ben toch maar 6 jaar ouder, maar mijn nekharen staan overeind....."wouwe" brrr!!!!

Waren de testen echt negatief of waren t wel hele lichte streepjes?

*hoopt van harte dat je niet zwanger bent....zal een leuk geboortekaartje worden!!!!*

(laat dat maar over aan onze Breezah experts....iemand?)

" 0ns 31g3 w0Ndertjuh i5 geb0r3h!

Sh3rr3lY duh Vr13S!

Ze w33gd zowwad een p0nt oF 6 maAr d3 d0kTer hAd g33n uRin3 n0diG dusseh, wUh w3teh t n13 sekUr!

T issun SgAtttjUhh!

Gr0eTjUuusss xoxoxox"
quote:RosieRo schreef op 16 april 2009 @ 18:13:

[...]

" 0ns 31g3 w0Ndertjuh i5 geb0r3h!

Sh3rr3lY duh Vr13S!

Ze w33gd zowwad een p0nt oF 6 maAr d3 d0kTer hAd g33n uRin3 n0diG dusseh, wUh w3teh t n13 sekUr!

T issun SgAtttjUhh!

Gr0eTjUuusss xoxoxox"

Rosie, zo zie je maar dat die Baby van het Jaar-verkiezing hartstikke zinvol is. Veel van opgestoken, zie ik. TO kan je tekst zo knippen, plakken en laten drukken. Helemaal klaar, niets meer aan doen.

Zo, ben nu wel even klaar met dit topic. Ga lekker in de tuin een Breezertje witte wijn doen.
Mocht je zwanger zijn en over een maand of 8 een kind krijgen, hier wat tips:

Delano schrijf je zo, en niet Dulaanoo

Mitchel en niet Mitsjul

Precilla en niet Prusilla

Melanie en Mellaaany

Sterkte
quote:amalia schreef op 16 april 2009 @ 18:46:

Mocht je zwanger zijn en over een maand of 8 een kind krijgen, hier wat tips:

Delano schrijf je zo, en niet Dulaanoo

Mitchel en niet Mitsjul

Precilla en niet Prusilla

Melanie en Mellaaany

SterkteSorry maar deze ken ik alleen als Priscilla....
t zal wel
quote:WannabeMom schreef op 16 april 2009 @ 18:47:

[...]

Sorry maar deze ken ik alleen als Priscilla.... Ha ha, ik zag het al toen ik het postte, maar ik ben er eigenlijk wel blij mee dat ik het niet automatisch goed schreef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven