zwanger ja nee

16-04-2009 16:06 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
hal0ow mensuh ff vraagjuh weet nog niet goed hoe de site werkt dus doe maar ff z0ow

ik heb 4 teste gedaan twee positief twee negatief ik ben wel overtijd maar weet nu niet wat te doen wat moet ik hier van denken 0ow jah 1 test heb ik bij de dokter gedaan die was negatief en 3 zelf gedaan HELP muh ff
Ik ben ook wel blij dat er dit keer geen Kevin tussen stond (zo heet mijn zoontje ).

Maar TO wat zijn je plannen nu?
Tering, er is nog meer retecool gespuis op komst! Maar het wil graag doorfokken blijkt wel weer. Wordt er zo moe van dat die nietsnutten niets beters anders te doen hebben als de wereld verbeteren ofzo. Of beter inlezen hoe een zwangerschapstest werkt voordat je weer zo vage retecoole post plaatst. Want een huisarts die een zwangerschapstest doet zonder daarbij urine te gebruiken is echt kolder.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Medeforumsters, hou aub op met het voeren van deze honden, anders blijven ze bedelen om aandacht....
Als de doktor geen urine heeft gevraagd voor de test, dan is deze post dus zeker gelul Maar wat zijn kinderen dan slecht voorgelicht, als ze niet weten dat je urine gebruikt voor een zwangerschapstest: dat komt vast door die Clearblue reclame waarin ze blauwe vloeistof gebruiken. Missy, vraag even in de biologieles hoe het werkt!
vraag me echt af hoe die kids dan denken dat zo'n test werkt?
quote:appeltje78 schreef op 16 april 2009 @ 19:29:

Ik ben ook wel blij dat er dit geen Kevin tussen stond (zo heet mijn zoontje ).

Maar TO wat zijn je plannen nu?Eh... kijk es goed naar het bericht van fleurtje om 16.14 op pagina 1...... ;)
quote:babado schreef op 16 april 2009 @ 19:43:

vraag me echt af hoe die kids dan denken dat zo'n test werkt?

Misschien, heel misschien... Denken ze aan een bloedtest? Dat kan ook nog, naast urine.

Maar TO zegt toch heel duidelijk dat ze de test hebben gedaan zonder urine of wat dan ook. Ik neem aan dat ze met 'wat dan ook' bloed bedoelt. Toch?
quote:vivalina schreef op 16 april 2009 @ 20:10:

[...]

Eh... kijk es goed naar het bericht van fleurtje om 16.14 op pagina 1...... ;)

Ehhhh.... ja, daarom schreef ik het ook. Het zat gelukkig niet in het rijtje van de voor-mij-poster op de pagina hiervoor.

En toch vind ik is het echt geen aso-naam...
quote:RosieRo schreef op 16 april 2009 @ 18:13:

[...]

" 0ns 31g3 w0Ndertjuh i5 geb0r3h!

Sh3rr3lY duh Vr13S!

Ze w33gd zowwad een p0nt oF 6 maAr d3 d0kTer hAd g33n uRin3 n0diG dusseh, wUh w3teh t n13 sekUr!

T issun SgAtttjUhh!

Gr0eTjUuusss xoxoxox"proest!!!
quote:WannabeMom schreef op 16 april 2009 @ 17:34:

20 en dan zo typen???? Is dat op je 20ste ook nog stoer? ben toch maar 6 jaar ouder, maar mijn nekharen staan overeind....."wouwe" brrr!!!!

(knip)op het relatie topic zat een vrouw van 40+ die het telkens over 'me moeder' had... is dus niet leeftijdgebonden, dit soort taal. of zou het dan weer de moeder van TO zijn....
quote:Ring1981 schreef op 16 april 2009 @ 20:13:

[...]

Misschien, heel misschien... Denken ze aan een bloedtest? Dat kan ook nog, naast urine.

Maar TO zegt toch heel duidelijk dat ze de test hebben gedaan zonder urine of wat dan ook. Ik neem aan dat ze met 'wat dan ook' bloed bedoelt. Toch?Tuurlijk, je gaat naar de huisarts met de mededeling dat je denkt zwanger te zijn en die gaat dan lekker bloed prikken en naar het lab sturen. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. En TO claimt al 3 dagen over tijd te zijn. Het is vandaag weer helemaal mis. Check voortaan eens hoelang een TO lid is en wat voor topic er geopend wordt. Er zitten een paar kinderen te spelen hier.
Hoi ik heb hier ook al eens een topic over geopend.

Ik had thuis al 2 getest in een week, alletwee positief het was clear blau digitaal.

Ga ik week later naar de huisarts ivm miskramen die ik gehad heb. En die test sloeg helemaal niets meer uit, nul komma nul.

Ik moest bloed laten prikken en het hcg was alweer zo laag, dat het mis ging. Ik heb 1,5 week geweten dat ik zwanger was. Na de bloedtest begon het vloeien ook.

Ik was dus degelijk even zwanger.

Het kan dus, is mijn ervaring.

Kijk onder mijn berichten en je vind het topic.
quote:Anastacia 34 schreef op 16 april 2009 @ 20:51:

Hoi ik heb hier ook al eens een topic over geopend.

Ik had thuis al 2 getest in een week, alletwee positief het was clear blau digitaal.

Ga ik week later naar de huisarts ivm miskramen die ik gehad heb. En die test sloeg helemaal niets meer uit, nul komma nul.

Ik moest bloed laten prikken en het hcg was alweer zo laag, dat het mis ging. Ik heb 1,5 week geweten dat ik zwanger was. Na de bloedtest begon het vloeien ook.

Ik was dus degelijk even zwanger.

Het kan dus, is mijn ervaring.

Kijk onder mijn berichten en je vind het topic.TO is drie dagen over tijd en de huisarts heeft een aan clearblue gelijke test gedaan zonder urine! Niet serieus op ingaan.
Fame bedankt,

Want ik lees het 1e berichtje alleen en dacht nou even wat schrijven wat mij is over komen.

En dat was op de topic.

Zwanger met digitale clearblau en negatief met bloedtest.

Vandaar mijn reactie alle berichtjes dus nog niet gelezen.
Hoe heeft ze die test gedaan dan? In haar doos gestoken?
quote:appeltje78 schreef op 16 april 2009 @ 21:32:

Hoe heeft ze die test gedaan dan? In haar doos gestoken? Ik vermoed linkeroor, rechteroor, linkerneusgat en rechterneusgat.
quote:WannabeMom schreef op 16 april 2009 @ 17:34:

20 en dan zo typen???? Is dat op je 20ste ook nog stoer? ben toch maar 6 jaar ouder, maar mijn nekharen staan overeind....."wouwe" brrr!!!!Ik ben maar 2 jaar ouder, en ik heb nog nooit in mijn leven zo getypt of geschreven. En ook mijn nekharen zijn hier niet blij mee.
Ik probeerde het positief in te zien Fame. Maar eerlijk gezegd vrees ik net zo hard als jij dat dit het zoveelste retecoole topic is/was...

Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven