Zwanger... of niet?

06-09-2009 17:51 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik had een vraagje -

Ik heb 2 weken geleden voor het laatst mijn menstruatie gehad - alhoewel, dat denk ik, want het stelde daadwerkelijk niks voor.

Sinds ongeveer een week heb ik last van de volgende verschijnselen:

Ontzettend moeLast van mijn onderrugContinue misselijkWel eetlust - en aardig wat ookRegelmatig hoofdpijnSnelle stemmingswisselingen

Daarbij komt dat ik enkele weken geleden het gevoel had dat het condoom wat had gelekt. Daar mijn laatste 'menstruatie' wel kwam op het goede moment, was ik nergens bang voor.. tot die verschijnselen optraden en ik me bedacht dat het wel een lichte menstruatie was geweest.

Iemand een idee wat het beste te doen? Wil een test gaan halen, maar kan ik nu al testen, mocht het positief zijn?

Alvast bedankt, een goed antwoord zou fantastisch zijn
Met deze vraag wordt er inderdaad regelmatig een nieuw topic geopend, waar dan ook prompt weer een heleboel " leuke" antwoorden op volgen.

Wat mij alleen opvalt is dat het steeds weer dezelfde forummers zijn die denken hier een antwoord op te moeten geven.

Die forummers die " de kriebels al krijgen als ze de titel lezen".

Dames, dames, als je de titel al stoort, en als je al weet wat voor vraag er gesteld wordt, waarom dan dit soort topics openen?

Als jullie je er zo aan storen dan open je toch niet? En antwoord geven hoeft dan al helemaal niet.

TO, ik begrijp je onzekerheid, je kunt aan niets anders meer denken en wilt deze gedachten delen en er over "praten".

Ik ben het wel met iedereen eens dat een testje de beste uitkomst biedt. Succes!
quote:Sanne94 schreef op 06 september 2009 @ 18:50:

Ik ben wel nieuwsgierig geworden... ben je inderdaad zwanger?Ja, ze is zwanger. Ze heeft alle verschijnselen.
quote:wilma64 schreef op 06 september 2009 @ 19:19:

Dames, dames, als je de titel al stoort, en als je al weet wat voor vraag er gesteld wordt, waarom dan dit soort topics openen?

Als jullie je er zo aan storen dan open je toch niet? En antwoord geven hoeft dan al helemaal niet.

Tja, tis zondag hè, dan klik ik op alles.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Bij ons op het tankstation stonden de testen tussen de paracetamol, tampons, luiers,babypotjes, tandenborstels. enz.

dus bij sommige tankstations zijn dus echt wel testen te koop.
Even off topic. He Ana hoe is het met je?
En wat is het antwoord/resultaat?????
quote:wilma64 schreef op 06 september 2009 @ 19:19:

Met deze vraag wordt er inderdaad regelmatig een nieuw topic geopend, waar dan ook prompt weer een heleboel " leuke" antwoorden op volgen.

Wat mij alleen opvalt is dat het steeds weer dezelfde forummers zijn die denken hier een antwoord op te moeten geven.

Die forummers die " de kriebels al krijgen als ze de titel lezen".

TO, ik begrijp je onzekerheid, je kunt aan niets anders meer denken en wilt deze gedachten delen en er over "praten".

Ik ben het wel met iedereen eens dat een testje de beste uitkomst biedt. Succes!

Wilma, je zult het toch met me eens zijn dat het een redelijk zinloos topic is, iedereen kan toch zelf genoeg info vinden op internet hierover. En aangezien het nu maandagavond is en TO ook niet meer gereageerd heeft op de positieve reacties...

I rest my case.
Daar word ik dan ook zo kriegel van, berichtjes schrijven positief of dan wel negetief en dan vervolgens andere dag geen berichtje meer doen.
Ik had het toch goed ingeschat, dat het weer een zondagsvraag was? Ik hoop als je dit leest je nu ook snapt waarom mensen zo reageren op deze vraag.

Meeste dames komen er andere dag niet op terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven