Zwanger... of niet?

06-09-2009 17:51 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik had een vraagje -

Ik heb 2 weken geleden voor het laatst mijn menstruatie gehad - alhoewel, dat denk ik, want het stelde daadwerkelijk niks voor.

Sinds ongeveer een week heb ik last van de volgende verschijnselen:

Ontzettend moeLast van mijn onderrugContinue misselijkWel eetlust - en aardig wat ookRegelmatig hoofdpijnSnelle stemmingswisselingen

Daarbij komt dat ik enkele weken geleden het gevoel had dat het condoom wat had gelekt. Daar mijn laatste 'menstruatie' wel kwam op het goede moment, was ik nergens bang voor.. tot die verschijnselen optraden en ik me bedacht dat het wel een lichte menstruatie was geweest.

Iemand een idee wat het beste te doen? Wil een test gaan halen, maar kan ik nu al testen, mocht het positief zijn?

Alvast bedankt, een goed antwoord zou fantastisch zijn
Als je denkt dat je laatste menstruatie geen echte menstruatie is geweest dan kun je nu al testen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik denk dat je zwanger bent. je hebt alle verschijnselen.
Hoe kun je nou het gevoel hebben dat het condoom heeft gelekt?

Maar goed, haal een test, dan weet je het zeker!

Hier is het voor iedereen een beeeetje lastig voorspellen
We hebben geen glazen bol.. Dus testen. Verschijnselen kunnen ook somatisch zijn, he..
Je hebt van die dozen met twee tetsts.

Kun je er eentje nu doen en over een paar dagen nog eens.

Anders 9 maanden wachten, dan weet je het meestal ook.
fiets ff langs de huisartsenpost voor een test, of haal er morgen een bij de supermarkt, drogist, apotheek en je weet het zeker.

Aan de hand van deze verschijnselen kunnen we hier natuurlijk niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Of yoyo moet even langs komen met de glazen bol.
quote:Artiste schreef op 06 september 2009 @ 17:51:Ontzettend moeLast van mijn onderrugContinue misselijkWel eetlust - en aardig wat ookRegelmatig hoofdpijnSnelle stemmingswisselingenIk ben dan iedere maand zwanger

Jahoor, van een drieling!
Peas on earth!
Het is weer zondag, Sorry hoor maar bijna elk weekend opend iemand een topic met deze vraag.

Koop een testje en kom ons morgen de uitslag dan maar vertellen.
Thanks voor sommige nuttige, andere bitchy antwoorden..

Ik ben niet stom genoeg om niet te begrijpen dat jullie geen glazen bol hebben, ik vroeg me alleen af OF het al mogelijk is om te testen - ik ben hier namelijk niet thuis in.

Ik zal volgende keer drie keer nadenken alvorens uit onzekerheid een gewone vraag te stellen.. echt, wat een openstelling.....

De anderen - thanks!
quote:Artiste schreef op 06 september 2009 @ 18:21:

Thanks voor sommige nuttige, andere bitchy antwoorden..

Ik ben niet stom genoeg om niet te begrijpen dat jullie geen glazen bol hebben, ik vroeg me alleen af OF het al mogelijk is om te testen - ik ben hier namelijk niet thuis in.

Ik zal volgende keer drie keer nadenken alvorens uit onzekerheid een gewone vraag te stellen.. echt, wat een openstelling.....

De anderen - thanks!Wacht maar tot je hier 5 jaar forumt en minimaal 1x per week deze vraag langs ziet komen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik hoop dat je je ook voor kunt stellen dat deze vraag elk weekend wel gesteld worden.

Je kan 14 dagen na eisprong testen.

Sommige tankstations verkopen testen of zondagapotheek misschien.

Bewaar morgenochtend in een potje wat ochtendurine zodat als je later test doet je wel de ochtendurine hebt.
quote:Artiste schreef op 06 september 2009 @ 18:21:

ik vroeg me alleen af OF het al mogelijk is om te testen - ik ben hier namelijk niet thuis in.De titel van je topic is toch zeker een heel andere vraag: 'zwanger of niet?'. Vandaar de reacties.
Peas on earth!
quote:Solomio schreef op 06 september 2009 @ 18:22:

[...]

Wacht maar tot je hier 5 jaar forumt en minimaal 1x per week deze vraag langs ziet komen.Je haalt me de woorden uit de mond, ik kreeg al de kriebels toen ik de topic titel las.
tankstations die zwangerschapstesten verkopen???
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Vind je het zelf dan niet beetje dom om hier te gaan vragen of je zwanger bent? Serieus, wat zou je dan willen horen?
http://www.predictor.nl/

hier volgens mij al je antwoorden
quote:singalala schreef op 06 september 2009 @ 18:42:

tankstations die zwangerschapstesten verkopen???naast de condooms en de paracetamol
bereken je vruchtbare dagen en zo
Ik ben wel nieuwsgierig geworden... ben je inderdaad zwanger?
quote:Sanne94 schreef op 06 september 2009 @ 18:50:

Ik ben wel nieuwsgierig geworden... ben je inderdaad zwanger?Tis nog steeds zondag, dus die test zal nog steeds niet in huis zijn denk ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:schaap1001 schreef op 06 september 2009 @ 18:45:

[...]

naast de condooms en de paracetamol de condooms en pcm bij het tankstation, dat wist ik al, maar zwangerschapstesten is echt nieuw voor mij
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ohja, sorry
Iedereen kan hier nou wel lekker iets gaan roepen, maar dat is koffiedik lezen

Voor de vraag die jij hebt heb je van die mooie testjes, die kan je geloof ik gewopon bij de aphotheek halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven