Zwanger?Of niet?

18-09-2009 15:17 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ongeveer 5 weken geleden ben ik nogal slordig met mijn pil omgegaan en daarom gestopt, ik werd toen zoals verwacht ongesteld. Ik heb toen tegen het einde van de menstruatie sex gehad. Na een paar dagen ben ik toen weer met de pil begonnen. Aangezien ik in die periode ook antibiotica slikte en de nieuwe pilstrip natuurlijk niet veilig was vraag ik me af of ik soms zwanger kan zijn?

Ik heb 1 week en 3 weken na de sex zwangerschapstesten gedaan en die waren negatief.

Terwijl ik met de nieuwe pilstrip was begonnen heb ik wel wat bruine afscheiding gehad en licht het gevoel dat ik ongesteld werd, maar het zette niet door. Dit was vorige week.

Inmiddels heb ik afgelopen zaterdag de laatste pil van de nieuwe pilstrip genomen en ben ik nog niet ongesteld geworden. meestal word ik namelijk na de laatste pil een dag of 3,4 later ongesteld. Ik heb alleen wat kleine bruine sliertjes slijm (sorry als het smerig klinkt haha)

Ik voel me niet zwanger of zo.

Wat denken jullie??
Ik denk dat je gewoon even moet afwachten dan, denk je niet?
ja maar ik ben 30 weken zwanger en bij mij zegt ie dat ik niet zwanger ben.

Zal ik een topic openen?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:25:

[...]

En? Kunnen we alvast gaan breien voor je?Begin maar vast, geloof niet niet dat dit de laatste is die deze week zo'n topic opent!
hahahhahaha heel leuk mensen! trapte ik daar mooi even in
Waarom staat er geen poll bij dit topic?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 18 september 2009 @ 15:26:

ja maar ik ben 30 weken zwanger en bij mij zegt ie dat ik niet zwanger ben.

Zal ik een topic openen?Oh maar als ie niet klopt moet je gewoon een re-test doen. Jeetje, lees de instructies nou, muts
quote:blitwi schreef op 18 september 2009 @ 15:27:

hahahhahaha heel leuk mensen! trapte ik daar mooi even ingeen geintje dus...
A) zwanger

B) niet zwanger

C) beetje zwanger
Ze vat het wel leuk op!
quote:siepeltrien schreef op 18 september 2009 @ 15:27:

[...]

geen geintje dus...
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:27:

[...]

Oh maar als ie niet klopt moet je gewoon een re-test doen. Jeetje, lees de instructies nou, mutsben inmiddels wel zwanger en het word een meisje en de papa is niet mijn man
-
He gelukkig BBB. Nou ja, wel een gedoe met je man, hoop maar dat je baby niet een ander kleurtje heeft dan.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 18 september 2009 @ 15:29:

[...]

ben inmiddels wel zwanger en het word een meisje en de papa is niet mijn man Wie dan? De Paus?
nee Dick Cheney
Oh gelukkig. Ik dacht al dat de Paus ineens vreemd was gegaan...
Laten jullie TO even heel vandaag?

TO: heb je al een test gedaan sinds je vorige week zaterdag je laatste pil slikte? Zo niet; doen. Is ie negatief dan moet je maar afwachten wanneer je menstruatie komt, maa rkan je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

Overigens; heb je je al bedacht dat je best een beetje "uit de maat kan lopen" wegens het halverwege afbreken/AB slikken/ergens weer beginnen ?
Hahaha die test is echt ge-wel-dig! (ik ben niet zwanger, wat een geruststelling! Zal het gelijk aan mijn vriend vertellen)
quote:Sarah Scott schreef op 18 september 2009 @ 15:33:

Laten jullie TO even heel vandaag?

TO: heb je al een test gedaan sinds je vorige week zaterdag je laatste pil slikte? Zo niet; doen. Is ie negatief dan moet je maar afwachten wanneer je menstruatie komt, maa rkan je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent.

Overigens; heb je je al bedacht dat je best een beetje "uit de maat kan lopen" wegens het halverwege afbreken/AB slikken/ergens weer beginnen ?

Ik kan wel wat hebben hoor haha!

Maar idd daar heb ik ook aan gedacht ja omdat ik pas een paar dagen na mijn laatste menstruatie weer ben begonnen met de pil.

maar ik ga idd zo snel mogelijk een test doen, als het er na het weekend nog niet is.
Wauw, wat een verrassing zeg... ik ben zwanger.

Pregnancy detected!

Congratulations, Erwtje! You're "with child". Our remote testing system has detected that you're pregnant. The Miracle Of Life has begun! To see whether your baby is a boy or a girl, click the "View My Baby" button below.

Vanavond maar eens aan vriend gaan vertellen

Serieus: ik denk dat het heel goed mogelijk is dat je een beetje 'van slag' bent omdat je slordig met de pil bent omgegaan én vanwege antibiotica. Anders over een paar dagen nog eens een testje doen.
Peas on earth!
Heh heh, Xander is ws net van de bank gevallen van schrik...
Word toch wel nieuwsgierig naar "de test'. Ga hem ook maar even doen . Je weet tenslotte nooit.....
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:22:

Ah hier is ie. Eventjes HIER klikken, Bliwi.Pffff, ik ben niet zwanger! Gelukkig!
quote:Ainne schreef op 18 september 2009 @ 15:40:

Heh heh, Xander is ws net van de bank gevallen van schrik...Hij is nog niet thuis. Zal ik alvast zo'n schattig babypakje en 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' voor hem gaan kopen om hem te verrassen?
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 18-09-2009 15:43
Reden: Verkeerde titel
% gewijzigd
Peas on earth!
Congratulations, Ellein! You're "with child". Our remote testing system has detected that you're pregnant. The Miracle Of Life has begun! To see whether your baby is a boy or a girl, click the "View My Baby" button below.

Hoe kan dat nou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven