zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Lillith wat superleuk, gefeliciteerd!!!!!!

Inderdaad een vruchtbaar topic dus....
Wat jammer Karan, dat je vriend zo 'wispelturig' is. Kan me voorstellen dat het voor jou veel onzekerheid met zich meeneemt. Op zich herken ik het wel, mijn vriend was toen we de beslissing hadden genomen (met de pil te stoppen) ook best huiverig. Ik denk dat het voor een man toch iets heel 'groots' is (wat het ook is natuurlijk!) en dat ze er anders mee omgaan dan wij vrouwen. Mijn vriend maakte zich bijv. zorgen dat als we zometeen een kindje hebben, hij niks meer kan doen met zijn vrienden of niet meer kan voetballen. Hij snapt echt wel dat alles anders zal zijn met een kindje, maar het is natuurlijk niet zo dat we de komende jaren allebei aan huis gekluisterd zijn met een kindje. Maar lastig voor je!

En nogmaals: Lilith joepie!!!!!
JEEEEE LILITH!!!! Zo, dat heb je snel gedaan, fantastisch!

Van harte meid!! Hopelijk is het besmettelijk
Karan, ik weet het wel, maar toch, ik weet nog niet wat ik ga doen.. Wel "stom" van je vriend dat hij verandert van gedacht, ik hoop dat mijn vriend niet zal veranderen van gedacht.. Gewoon bij je standpunt blijven en stoppen in mei

Jeuj Lilith!! Proficiat!
Wow Lilith!

Wat zeg je daar?? Ik schrik ervan!hahaha... Ik pak even een slok koffie! :-)

Van Harte!! Wat heerlijk voor je na al die stress en toestanden.

Joehoe weer een smiley erbij...en laat het maar besmettelijk zijn ANo....!!
quote:Lilith75 schreef op 11 maart 2009 @ 09:46:

Zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan even verder niks zeggen....

PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Lilith!! Nou had jij natuurlijk al 3 keer geoefend, dus het is niet zo raar dat je sneller bent dan de meeste beginners hier ;o)
He Karan, ik zou dat ook echt heel moeilijk vinden hoor, dat op en af gedrag. Want het lijkt dan toch of hij twijfels heeft- en misschien dingen als financien zo'n beetje als excuus opvoert. Ik denk dat hij het gewoon een beetje eng vindt, en het IS natuurlijk ook een enorme stap!!

JWvB, al opgeknapt??
Lilith, super!! Gefeliciteerd!!! Nummer 3
JOEPIE Lilith! GEFELICITEERD

Nummer 3 in de lijst!

Hoe voel je je?? Hoe reageerde je vriend?
Lilith: Helemaal super!! Gefeliciteerd!!!

Hoe voel je je??
WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

een groot applaus voor Lilithhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

SUPER!!
NOD voor nata = 6 april
Hij is super blij!!!!!

Ik ook natuurlijk maar ben beetje beduusd had het zo snel niet verwacht eigenlijk de vorige 3x duurde het maanden...de 2e zelfs 2 jaar dus ..tjee....

Het is besmettelijk bij deze stuur ik heel veel naar jullie op!!!

Ben zo blij.....

x
ik ben ook blij voor jou

ik hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen
Hey Lilith, ken het gevoel hoor. Was ook best beduusd. Bij jou kan ik het me helemaal voorstellen. Als het bij de andere 3 langer geduurd heeft, ga je daar toch vanuit denk ik.
Karan, hopelijk draait je vriend wat bij!

Aan mijn vriend te zien komt het helemaal goed hoor. Hij was ook wel wat twijfelachtig, maar kijkt me nu alleen maar aan met van die gelukkige-wij-krijgen-een-baby-glim-oogjes.

Zo leuk!

Komt vast goed bij jullie joh..
@Lilith....ik wil datgene wat je naar me op gaat sturen pas eind van het jaar ontvangen, dus stuur het maar per boot alle zeeen over, dan zie ik het wel in november, december verschijnen

Nogmaals gefeliciteerd!!!
he lilith gefeliciteerd, dat heb je snel gedaan zeg.

maar ja oefening baart kunst zeg maar!

geniet ervan!
quote:barbientje schreef op 11 maart 2009 @ 16:39:

he lilith gefeliciteerd, dat heb je snel gedaan zeg.

maar ja oefening baart kunst zeg maar!

geniet ervan!En volgens de lijst ben jij de volgende Barbientje !! En, al iets te voelen ??
Krijg net te horen van een oud collega dat ze zwanger is. Twee weken terug vertelden vrienden van ons ook al dat ze zwanger zijn.. Het lijkt wel sinds ik met de pil ben gestopt of dat iedereen er mee bezig is of al zwanger zijn.. Heel erg leuk natuurlijk!

Het gekke is ook dat iedereen het lijkt te ruiken dat we ermee bezig zijn. Laatst vertelde een vriendin dat ze had gedroomt dat ik op youtube een filmpje had geplaatst om te vertellen dat ik met de pil ben gestopt. Ik lachte een beetje schaapachtig volgens mij merkte ze wel dat er een kern van waarheid in zat.. Maar gek is het wel...

Hoe zit dat bij jullie? Wordt er bij jullie ook al gevist door jullie omgeving? Hoe reageer je dan daarop? Keihard ontkennen?
@maris,

ze zeggen toch dat moedermalk nog altijd het beste is voor je kind. Tot nog toe kunnen ze het nog niet namaken.

Het zal wel meer een gevoel zijn dan feit dat het effectief beter is.

@stefanie

Hey sterkte bij de gynaecoloog. Misschien kan je je vriend meenemen. Dan hoort hij meteen ook hoe belangrijk het is en zo.

nu ja met je benen op met je vriend die er staat op te kijken is misschien ook niet ideaal.

Maar als hij er bij is, zal hij wel moeten blijven tot jij lekker al je vragen hebt gesteld... Wie weet krijgt hij zo een beter idee en geloof hij je ook meer dat het allemaal heel erg lang kan duren voor je zwanger bent....

@Lillith

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAA super meid!!!!! gefeliciteerd!!!!

wat spannend!

@Karan, wat lastig dat je vriend steeds vangedachte veranderd.

Maar als hij je verzekerd dat hij in mei ook wil, zal hij het toch niet meer veranderen als jij weet hoe erg jij dat zou vinden?

Hoop dat het allemaal wat losloopt voor je, en voor je 't weet is het raak! :-)

hey anoniempje, zet je er snel een dansend mannetje bij bij lillith! is zoveel leuker!
@Kata: ja bij ons wordt er wel een beetje gevist. Wij hebben eigenlijk altijd tegen iedereen gezegd dat we geen kinderen wilden. Dat was ook lange tijd zo, maar nu is dat veranderd en we zeggen nog steeds dat we geen kinderwens hebben. Des te leuker is het als we kunnen zeggen dat we papa en mama worden

Drie vriendinnen weten wel dat ik met de pil gestopt ben, met als reden om mijn zin in sex weer op te wekken (en dat is ook weer waar)....

@Eva: ja ze zeggen dat moedermelk beter is voor je kind, maar ja ken ook genoeg mensen die groot zijn geworden met de fles.

Misschien (als het allemaal lukt) wil ik de eerste paar maanden borstvoeding geven, maar daarna toch echt de fles. Zie me niet overal kolven of met mijn borst bloot in een restaurant oid.

En daarbij wil ik mijn borsten graag in de vorm houden waarin ze nu zijn zeg maar

Grappig, een paar bladzijden geleden zei ik nog dat ik écht geen borstvoeding ga geven en nu denk ik alweer anders....

Hoe kijken jullie eigenlijk tegen een bevalling aan?

Het lijkt mij doodeng!

Las vanmorgen een stuk over nachtmerriebevallingen waarbij alles fout gaat, wat maar fout kan gaan en dan denk ik: oeeeh neeee dank je wel!

Aan de andere kant denk ik: er zijn vrouwen (kijk naar lilith hihi) die er meer dan 1 op de wereld zetten, dus die pijn moet zo vergeten zijn....
Eva, voila dat is het feit, met mijn benen open voor de gyne is al genoeg en dan nog mijn vriend erbij, alleja, hij heeft het al gezien enzo hé, maar toch is het nog anders :P Ik denk dat ik hem mooi in de wachtzaal laat staan, want hij goed genoeg hoe zwaar het bij mij speelt en het gaat echt niet lukken om hem eerder erover te doen nadenken ;--)
lillith geweldig meid ben superblij voor je

toch sneller dan verwacht, ik hoop dat alles goed gaat!

dus je hebt er toch maar een testje tegen aan gegooit !!! vertel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven