zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

haha cooper ik heb precies hetzelfde.

ik ga als ik in jan ongesteld bent geworden tempen.ik heb toch wel al een beetje de hoop opgegeven dat het ons binnekort gaat lukken dus moet ik me toch maar voorbereiden op hét bezoek bij de huisarts.

oh ja cooper als je zo'n kerel wil, die ook nog eens zijn kleren uittrekt, kost 150 euro voor 1 uurtje, plus vervoerkosten.

(stippers.pagina.nl)

hihi heb er 2 jr geleden 1 geregeld voor verjaardag van mn zus
Jaja, voor je zus. Je bedoelt voor jezelf zeker, als je knappeman weer eens weg is, haha.
150? mmhhh daar moet ik dan nog ff over nadenken.

Ik heb voor mijn vrijgezellenfeest een stripper gekregen. Was een politieman... echt vreselijk foute kerel, maar zo gaaf om een keer mee te maken. Ik zal zo eens kijken of ik een foto kan plaatsen. hihi...

ja dat temperaturen is wel iets wat je iig een beetje houvast kan geven. tenminste zo werkt het bij mij.

@ KK: ben je nu eigenlijk ongesteld geworden?

Ik dacht trouwens dat ik er vrij ok over was... maar vandaag liep ik in een boekenwinkel en ik liep tegen zo een tafel aan waar allemaal boeken over zwangerschap op lagen en ik schoot gewoon echt helemaal vol. gekke zooi...

Begin het nu toch echt soms een beetje moeilijk te vinden...

'mijn' stripper! lekkere kerel he... ;)
oh en op de achtergrond zijn assistente die de muziek deed.. hilarisch gebeuren!
Wat zie ik nu zeg, foto van een stripper ha ha!! we zijn goed aan de gang he met foto's plaatsen, leuk!!!

Gister avond met mijn zusje naar de film Wit licht geweest van Marco Borsato... wij vonden het een hele aangrijpende film, echt een goed verhaal!

Ze gaat zondag weg op vakantie voor 3 week{???????} hopen dat ik in die tijd niet ga bevallen dat zou ik echt niet leuk vinden gewoon! maar goed als ze er uit wil kan ik haar toch niet tegenhouden ha ha!!

Groetjes Koe
getver, wat een vieze stripper. Doe mij die andere maar.

@Koe, en het hoe is het met Marco zijn acteertalent, kan hij het een beetje?
Cooper, ja hoor vond het super enne eigenlijk heb je dan helemaal niet door dat het Marco is hoor.. de eerste 5 min is een beetje vreemd omdat je het niet gewend bent maaruh hij doet het top!!

Dinsdag word mijn moeder geopereerd aan haar hart, ze heeft ook al jaren last van hartkloppingen {familie kwaaltje} ze is er al veel vaker aan geopereerd maar laaste 1,5 jaar ging het goed en nu sinds de zomer is het weer mis... nu krijgt ze een zwaardere/riskantere ingreep en ze moet nu volledig onder narcose, vorige x plaatselijke verdoving!! wel heel spannend allemaal!! als alles goed is mag ze woensdag gelukkig weer naar huis.. spannende dagen... ik wil er niet teveel mee bezig zijn, anders is het met mij straks ook weer mis, wil me er eigenlijk niet te druk om maken {das erg moeilijk't is wel mijn moeder} met mij gaat het super goed al 3 weken geen last meer gehad en dat wil ik graag zo houden....

Morgen komt Ukkie met haar mannetje en 2 spetters op visite, gezellig.... ff lekker bij kletsen {hebbe we ook nog niet gedaan aan de tel gister aaf } meestal gaan we zondags voetbal kijken in de kroeg, maar mijn mannetje zei laat hun maar komen {die schat!!} dusse morgen geen voetbal, ook wel x lekker ha ha!!

fijn weekend dames...... ik ga ff naar mijn zusje, gaat morgen ochtend op vakantie!!

Groetjes Koe {36 wk, ja ja nog 4 weekies}
koe heel veel sterkte en probeer het inderdaad rustig aan te doen, ook al wordt je hier op t forum wel opgezweept met hete foto's van mooie mannen hihi

aapje hij is wel mooi breed maar die staart iew, wat een engerd.

mij lijkt het helemaal geweldig als iemand zoiets voor mij zal regelen! (nog een reden waarom ik wil trouwen haha)

en ben inderdaad ongesteld geworden

op naar de volgende maand

hoewel, heb mijn ovulatie met kerst, en die drank etc zal niet bevorderend werken!

goed weekend iedereen alvast!
Knappekloon, dat zegt niet altijd alles, ik ben zwanger geworden van Joya tijdens het zwemmen in chloor, sauna, badderen, enz. Had totaal niet verwacht zwanger te kunnen worden die maand!!

Ik was er overigens dus ook helemaal niet mee bezig in mijn hoofd, wellicht heeft dat geholpen, maar we waren gezegend met het feit beide keren snel zwanger te zijn!

Succes we duimen weer met je mee!
goeie morgen ladies....

wat een pokkenacht zeg, ongelooflijk slecht geslapen, veel wakker van de rugpijn! En naturlijk ook steeds wakker dat mijn zussie in het vliegtuig zat opweg naar India, maar gelukkig had ik vanmorgen heel optijd al een mail van der dat ze veilig is aangekomen daar!! dusse ben weer een beetje rustig!!

gisteren Ukkie met haar mannetje en kroost op visite gehad, was erg gezellig, ff ouderwets bijkletsen! leuke kleertjes van haar gekregen die Joya te klein zijn, ideaal!! al met al een leuke en gezellige middag gehad!!

ga zo naar het werk, daar ff thee drinken!!

Groetjes Koe
koe succes morgen met je moeder
Nou meiden, ik ga nog even chillen op de bank. Morgen de grote dag!!!!!
Ah wat spannend Xaar!! Ik dacht dat het nog ff zou duren, wat is de tijd toch snel gegaan!!

Heb je er al zin in? Echt heel leuk! Ik duim voor mooi weer morgen (maakt het altijd net iets leuker) en wens je vooral heeel veeel liefde en geluk en plezier en en en en toe! Geniet van deze speciale dag! Je maakt het maar een keer zo mee!
@Xaar: heel veel plezier morgen! Geniet ervan!

Doe je ff een fotootje, als je getrouwd bent?

Xaar heeft vast 'trouw"stress, heeft de rest als kerststress?

Kerstboom staat, moet wel werken tot de 24 maar daarna vrij tot 5 januari. Lekker hoor! Alhoewel ik nog 2439349508 dingen moet doen, maar ja.

Hoop wel dat het een beetje koud wordt (na de bruiloft van Xaar dan). Vind het vreemd als het zo'n zacht weer is met kerst.

Liefst natuurlijk sneeuw, maar dat zal er wel niet inzitten.
Xaar, Heel veel plezier vandaag!! Geniet van deze mooie en bijzonder dag!! Geniet vooral van elkaar..... Ik hoop voor je dat het bij jou beter weer is dan hiero {mist, mist en mist}.... Ik wens jullie alle geluk voor de toekomst...

Kerststress??? Ikke niet maak me er helemaal niet druk om.. We doen er verder weinig aan dit jaar! Lekker rustige kerst.. heerlijk samen genieten van de laatse weekies samen...

KK, dank je wel!! Ze is nu in het ziekenhuis, mijn pa heeft haar gebracht!! nu maar afwachten wanneer ze word geopereerd, de operatie duurt 4 a 6 uur!! dusse ff spannende dag vandaag!!...

Gisteren ff op het werk geweest, was super!!! Leuk om der ff weer te zijn! Het autorijden viel me niet mee {half uurtje} veel pijn in de rug, dusse denk haast dat dit de laatste x was zonder maxi cosi.. Heb ik ook wel ff tegen die meiden gezegd!! Gelukkig komt Ukkie in de kerstvakantie nog het wiegje brengen, dusse die zie ik dan wel nog ... En verder lekker kalm aan doen denk ik maar!! En genieten van de laatste loodjes...

Groetjes Koe
heel veel succes met wachten vandaag koe! Spannend. Ik hoop dat alles goed gaat! Hoe laat hoor je ca wat?

Zou Xaar al had aan het genieten zijn? Of stiekem nog heel erg zenuwachtig?

Ik lig helaas ziek in bed. De griep heeft toch doorgezet.

Wel erg balen...

Veel slapen vandaag en dan voel ik morgen vast weer wat beter. Morgen ben ik ook vrij, dus heb ik nog meer tijd om meer bij te komen...
beterschap aapje

xaar veel plezier!
Aapje, Beterschap .. Beter nu ziek dan met de feestdagen!! zo moet je maar denken!! Doe rustig aan en laat je lekker verwennen!!

Zal wel eind van de middag zijn voordag we wat horen, tja wachten duurt lang ...

KK, waar is de avatar???? helemaal geen plaatje meer!!
Xaartje, fijne dag vandaag!! Geniet ervan!!

Aapje beterschap gewenst!!

Vannacht weer flink in de weer geweest, maar ik lig er tegenwoordig hoe ongezellig ook om 22.00 uur wel in. Joya begon om 1 uur vannacht en om kwart voor 6 vanmorgen was ze voor het eerst weer een poos achter elkaar stil. Ze heeft 2x een voeding gehad en ik ben er tig keer uit geweest om een aai, speen, troostend schudden te geven. Ze zal toch wel een keer door gaan slapen............

Had gisteren vrij gevraagd nog voor maandag 22 en maandag 29 dec, want zat er gisteren ook echt helemaal doorheen, maar helaas er zijn geen invallers over. Mocht er onverhoopt toch iets over zijn, dan hoor ik het die dagen zelf en kan het zijn dat ik wel ineens vrij ben, lijkt me heerlijk. Maar ik verheug me er dus maar niet teveel op! Ik zal dus nog wel even door moeten en dus doen we dat maar. Gewoon maar op tijd op bed en dan dus zorgen voor de eerste paar uur slaap en als ze dan weer goed inslaapt zoals vanmorgen kwart voor 6 tot kwart voor 9(werd Jayden ook pas wakker) de volgende aaneengesloten reeks slaap. Tussendoor slaap ik ook wel iets, maar als je steeds uit je slaap wordt gehaald en ook nog 2x moet voeden, breekt dat wel op.

Vandaag nog weinig gedaan, moet zo nog wassen en een was vouwen en verder stofzuigen en de boel in de kijken opruimen. Wil de wc's nog even goede beurt geven en dan de rest van de middag tijd met de kindertjes, gewoon lekker aandacht voor hen. Hebben ze ook wel eens nodig.

Groetjes Ukkie

p.s. Ringel hoe is het met jou?

Op mijn andere forum is nu waarschijnlijk 1 aan het bevallen spannend hoor
Ukkie, balen zeg dat je niet vrij kan!! Sorry dat ik ineens weg was met msn maar msn viel weg, stom gedoe! maar vond zo flauw wat N.. zei over je vrije dagen! net of ze jou het niet gunt! beetje gemeen....... hopen dat er veeeeeeeeeeel kids afvallen dat je toch lekker vrij bent!! Doe kalm aan meid!! Nog niet bevallen dus op je andere forum? spannend....

Ik heb net al je kleertjes {behalve roze kleur} in de kast gelegd... kast al mooi vol van de kleertjes ha ha!! en in onze kast nog een tas vol roze kleertjes dusse ze heeft eerst genoeg om aan te trekken {verwende meid!!}...
Ach Koe, laat de oude maar zeuren. Ze heeft wederom niet goed geluisterd naar wat ik zei. Ik zei dat ik vrij probeerde te krijgen en dat M,... er naar zal kijken. Ik heb niet gezegd dat ik vrij had!! Vorig jaar heb ik ook gewoon gewerkt tussen kerst en oud en nieuw en er voor aan ook, toen heb ik haar ook niet gezien hoor!!! Ze heeft nog wel een paar invallers achter de hand, maar die moet ze achter de hand houden voor als er wel ziekte op locaties is. Heeft ze dus maandag 22 en maandag 29 s ochtends invallers over, dan komen die naar onze locatie en kan ik naar huis! We zullen het wel zien. Zal wel lekker zijn als het lukt, zo niet, dan vette pech!

Leuk he, ik blijf alles wat Joya te klein is achteruit leggen, kan jullie meid dan mooi in. Jayden vanmorgen mooi met zijn eend gespeeld en het boekje. Is er helemaal blij mee met zijn Knex boekje!

Oh en Koe, goed aan denken dat je elke dag wat anders aan doet en niet steeds hetzelfde als het gewassen is, want anders heeft ze sommige dingen straks niet eens aangehad.

Nee, nog niks op het andere forum, maar ze heeft meldplicht elke dag en is nog niet geweest. Van de week is ze ook al in het ziekenhuis geweest, maar heeft de bevalling niet doorgezet. Nu dus denken wij wel. Ze had gisteravond ook nog/weer (voor)weeen.

Groetjes Ukkie
idd Ukkie. lekker laten zeuren!! Hopen dat je alsnog lekker naar huis kan!! Wel ff lekker voor je...

Ja super bewaar al haar kleertjes maar, scheelt dat we dezelfde smaak hebben, alleen jammer dat die van mij in januari word geboren en Joya in juni! waren zulke leuke rompertjes bij met van die dunne bandjes, geweldig!! maaruh bewaar ze gewoon miss ooit als we een 2de krijgen!! Eerst deze meid maar eens op de wereld helpen {18 januari?????!!!}

ja dat had ik ook al bedacht elke dag schone kleren aan, maar goed zal miss sowieso wel nodig zijn!! Als ze op haar vader lijkt, mag ook graag smeren ha ha!!!

Spannend laat maar ff weten als ze is bevallen......
Met mijn moeder gaat het goed, heb haar net even gebeld!! Ze was nog erg duf van de narcose maar verder is het prima, tot zover was de operatie goed verlopen! mijn pa en mijn oom zijn nu naar haar toe!! Ik wilde ook graag maar is me wat te ver in de auto moet eerst al naar mijn ouders rijden das al 20 min en dan nog een klein uurtje naar het z.huis.. dat kan moeke ff niet meer!! als het goed is kan mijn pa haar morgen ochtend weer ophalen dus dan ga ik wel ff naar der toe!!..

fijne avond meiden!
Ik heb jullie schandalig verwaarloosd, maar hier even een paar heftige dagen achter de rug.

Met mij en ukkepuk is alles goed. M'n schoonma was opgenomen in het ziekenhuis en vertelde dat het nog maar de vraag was of ze de geboorte van krummel 2 nog wel zou meemaken. Mijn schoonmoeder kennende dit maar met een korrel zout genomen. Maar toch zo'n boodschap komt hard aan, vooral ook bij lief. Heb zelf een paar dagen plat gelegen en vooral niks gedaan en daarna rustig aan weer wt dingetjes opgepakt. Ook nog elke dag naar het ziekenhuis. De vraag was dan nog of we afgelopen weekend naar texel zouden gaan of niet (vanwge schoonma) maar die mocht voor het weekend naar huis, dus wij zijn met mijn familie (tenmiste het stuk van m'n vader) naar Texel vertrokken. Lekker uit kunnen waaien, maar het is toch niet aan mij besteed om met kleine kinderen een weekend weg te gaan. Plus dat ik toch ook nog wel last blijf houden van harde buiken als ik ook maar iets onderneem.

Anyhoe, zondag middag terug gekomen, zo gaar als een pakje boter....en bleek Lief ook nog ziek, dus gisteren alles gedaan en nog naar puf club en Mayte entertainen..............pffffffffft

Ach, zo vaak is Lief niet ziek, dus dan is het even aanpoten, aan de ene kant lekker om wat te doen, maar ook naar omdat je weet dat je het de dagen daarna moet bezuren.

@Koe, wat een ontzettend leuk kamertje! (sowieso al die foto's erg leuk) en mooie buik! En beterschap voor je moeder.

@ukkie, jouw kinderen hebben echt guitige koppies en van ide mooie bruine oogies.......

@xaar, hoop dat je een ontzettend leuke dag hebt en dat je er met goede gevoelens en mooie herinneringen op terug kan kijken.

@ aapje, kk, lola en cooper...jullie heel veel succes met temperaturen, ovulatie testen en alle andere zooi die er bij komt.....en ben idd ook wel voor topicnaam verandering, tis wel een beetje zuur zo he.

hmmmmm moet ook maar eens gaan oefenen met foto's plakken. maar at later....eerst ff de afwas wijffie in bad en dan op de bank ploffen (ook vandaag weer te veel gedaan en morgen ook weer veel op het program en dan te bedenken dat vrijdag officieel m'n verlof pas ingaat!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven