zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Dank je, foto's heeft mijn mannetje gemaakt en de creatie heeft mijn moeder gedaan hoor in opdracht van mij. Ik heb er dus weinig aan toe te voegen verder. Maar wel heel tof geworden he??

Leuke plaatjes Knappe kloon, ben je nu aan het werk dan??

Groetjes Ukkie
zucht ja zielig ben ik he

vriendje net terug gekomen en ik moet hartstikke veel werken voor de kerst... (morgen en overmorgen ook koopavond!)
Ukkie, leuk kaartje...mag ik der ook 1???? ha ha!!

Weinig te melden vandaag!!

Lekker lui dagje op de bank....fijne avond meiden
leuk he, zelfs mijn avatar is zo! Kan hem je wel mailen, kan je hem uitprinten!!

Groetjes Ukkie
@Koe: fijn dat het weer goed gaat met je moeder en je "oma"

@Aapje: leuk al die signalen, ik duim met je mee!

@Ukkie: leuke kerstkaart zeg!

@Xaar: WIJ WILLEN FOTO'S!

Tja, mijn cyclus:12 november ongesteld geworden, dus ik zit deze maand weer op 40 dagen, and still counting, want ik ben nog niet ongesteld.pffff.

Hoorde wel een tip van de week over temperaturen. Ik zie daar tegenop zo 's ochtends vroeg zo'n thermometer in je... De tip was met zo'n oorthermometer, en het werkt. Zo begreep ik. Dus zodra ik ongesteld wordt, ga ik daar mee aan de slag, echt. En ook ovulatietesten, dusse Cooperman maak je borst maar nat haha.

Ha, dat wordt mijn goede voornemen voor volgend jaar: zwanger worden!
Ff kort:

je kunt ook oraal meten. Dat is een stuk fijner dan anaal! Doe ik ook sinds 1,5 maand. Dan weet je wel beter waar je in je cyclus zit!
Hey meiden,

sorry voor de verwaarlozing.

Hier een plaatje van het gelukkige bruidspaar

xaartje, leuk zeg!!! Gelukkig stel...met buikje leuk leuk!!

Alles gaat goed hiero....mannetje heeft vakantie maar is alweer druk aan het werk.. Wat gaan jullie doen met kerst? wij niet zoveel 1ste kerstdag lekker samen thuis, 2de kerstdag naar mijn schoonouders, gezellig eten!... Heb geen zin om van alles te gaan ondernemen in nette kleren pffffffffff, loop het meeste in zo'n stretch broek van de prenatal, zitten heerlijk en niet strak tenminste.. de rest van de kleren zitten niet zo lekker meer...

Zaterdag komt Ukkie de wieg brengen en mijn kerstpakket.... Zie ik haar gelukkig nog ff... das wel jammer hoor dak zover van mijn werk woon, kan er nu niet zomaar ff heen.. helaas!!

Ik hoop dat ik na de bevalling weer snel op de been ben en dan onze mooie dochter kan laten zien op het werk....

Hoe is het verder met iedereen??

Groetjes Koe
xaar is het nu anders nu je getrouwd bent?
:-)

jaaa heeeeel anders.

Hahaha.

Ik moet zeggen dat ik het vooral heel erg leuk vind. Het heeft onze relatie een enorm boost gegeven. We hebben echt voor elkaar gekozen en het voelt goed. Ik vind het ook heel leuk dat ik nu zijn naam draag en wij straks echt de familie huppeldepup zijn.

Verder is het wel anders in het opzicht dat we getrouwd zijn in gemeenschap van goederen. Dit houdt in dat het huis wat op zijn naam stond, nu ook van mij is. We gaan ons hele huishouden op 1 hoop gooien. In plaats van onkostenvergoeding/verkapte huur , gaat al het geld op 1 hoop. Daar betalen we alles van en verdelen de rest. (ik ga 3 dgn werken en mn man 4 dgn, dus zoveel scheelt het niet)

Er is een hoop mee geregeld en dat voelt goed.

Verder is het heel leuk om met zon mooie ring te lopen :-)
hahahah dat heb ik dus al met een verlovings ring.

Mooi hoor Xaar................echt helemaal heppydepeppie

Hier alles oke, vanochtend babyspullengekocht (en die ga ik zometeen lekker uitpakken en uitstallen!)

maar we hebben namen crisis. Dachten we dat we een jongens naam hadden, is deze het toch niet helemaal! AAAAARAGH!
xaartje, super zeg dat het zo goed voelt.......heerlijk genieten van de kerst als getrouwd stelletje!!!

ringel, o tjeeeeee een namen crisis... hebben wij gelukkig niet gehad, we waren al klaar voordat we aan kids begonnen in ieder geval met een meisjes naam!! en tja die hebbe we nu ook nodig dat scheelt weer!!!

Alles goed hier, gister veel last van mijn onderbuik... nu weer rustig! Nu is mijn mannetje ziek, griep!! heeft ie eindelijk vakantie, arme vent!! moet hem maar ff flink verwennen!!!

Ga zo ff op verjaardag van dochter van vrienden, mannetje blijft lekker thuis...gelijk heeft ie!!

Groetjes Koe
koe succes met je mannetje!!

ook aan jezelf denken he,

Ik wil ook een ring
maar even een nieuwe avatar gemaakt, vreemd dat die andere t niet meer deed??
haaaii!!

hier druk, druk en druk. alle kerstinkopen moeten natuurlijk op t laatste moment. wilde vanmiddag nog even leuk kerstpakkie voor mezelf kopen. was DE broek er niet in mijn maat, besteld en moet morgen weer naar de winkel. tja, je wil wat he.. haha!

maar kado's liggen lekker onder de boom en nu nog gedichten en surprises maken. komt helemaal goed, want boodschappen zijn al in huis. en hoe vieren jullie allemaal kerst???

Xaar; Gefeliciteeeerd!! wat zijn jullie een stralend bruidspaar!! uiteindelijk dus je jurk gecombineerd met wit?"staat je mooi! knappe man erbij en baby in de buik. zie je al helemaal stralen van trots onder de kerstboom, haha!!

koe; vin het zo spannend worden met jou!! zo benieuwd wanner de baby komt en hoe de bevalling verloopt.. beterschap met koeman, oftewel stier?? haha. laatst las ik ergens een naam en dacht; heee! dit kon de naam van dochter koe wel eens worden. Yentl??? vin het een hele mooie naam een aangezien jij zei dat ie met een Y begon...

ukkie; leuke kaart, knappe kinders heb je!! is het nou veel verschil 1 of 2 kids?? kids weer beter??

ringel; veel spullen nieuw gekocht?? gooi hier de discussie over namen es neer, kunnen we helpen! net of je dat helpt maar goed, haha!

aapje; knap dat je al aan het temperaturen bent. ik las het bij jou en heb ook eindelijk maar eens een termometer gekocht. dus, leg es uit. moet dit elke dag 3 week op dezelfde tijd?? en jij doet em in je mond?? trouwens wat heb jij een geweldig kerstpakket gekregen! elke jaar weer een verassing of altijd een soort bon?? ik krijg altijd het standaard pakket met ragout, soepstengels en zooi..

KK; nog 1 dag werken en dan ben je vrij!! druk ook zeker ??

Cooper; Goed voornemen heb je voor 2009!! had je vorig jaar al moeten stellen joh! haha

verder weet ik niets meer en hoop dat ik iedereen gehad heb!

fijne avond meiden en kom jullie hier nog fijne kerst wensen
hallo meiden,

Mooie foto Xaar!! En precies wat jij beschrijf je je gevoel goed. Het voelt fijn om zo voor elkaar te kiezen he!! En je buikje ziet er goed uit! Mooie jurk heb je aan!

De rest: zwaai zwaai

Ben heel druk met de voorbereidingen voor morgen en de rest van de kerstdagen! Tot snel!
namen discussie, Goed. We komen er dus niet uit. We waren aan het stoeien met Jacobus, Wessel, Aron en nog een naam, maar die ben ik kwijt. Wessel vindt ik erg mooi, maar heb een collega die zo heet en Lief wil eigenlijk niet vernoemen. Ik vindt namen als Jelger, Jildert, Jelmer enz erg mooi, maar volgens Lief te "fries"

Mijn persoonlijke voorkeur is Jethro, maar dat vindt Lief dus echt helemaal niks (hij heeft een collega die zo heet) maar ik vind em echt helemaal mooi bij Mayte. Nu hadden we ook nog Harm of Harmen.....maar ook die naam heeft het niet. En nu zit ik een beetje met de handen in het haar want ik weet het niet meer! Het mooiste zouzijn als de naam als betekenis heeft 2/ 2e oid.

Dus als jullie nog inspiratie hebben...graag!
hey Lola, had jouw post nog niet gezien:

Ff in het kort de uitleg:

Ik temperatuur elke ochtend voordat ik mijn bed uitga. Is belangrijk dat je meet voordat je uit bed gaat, omdat daarna je temperatuur omhoog gaat (je wordt actief enzo) Dat doen ik vanaf dag 1. Dan is de temperatuur laag (zeg maar ca 36,3). Na je eisprong gaat je temp. omhoog. Minimaal 0,3 graden. Dan weet je dat je eisprong geweest is. Als je weer ongesteld moet worden, gaat je temperatuur weer omlaag.

Is dit een beetje duidelijk?

Ik heb ook op baby-brabbel vanalles erover gelezen. Ik vind het zelf niet zo belastend, hoop dat dat voor jou ook geldt!

Zo, nu verder met voorbereidingen. Morgen komen mijn moeder en broertje om kerst te vieren. In Duitsland (waar ik vandaan kom) vier je vooral kerstavond. Dus nu het huis aan kant maken en nog de laatste wasjes draaien enzo.

2de kerstdag naar mijn schoonouders voor een brunch met de hele familie. Gezellig. Maar ik ben ook blij als deze dagen weer achter de rug zijn ;)

Wat zijn jullie plannen voor de kerstdagen? En al zin in iedereen?
moeilijk met die namen. Van de namen die je hier noemt vind ik Aron wel erg mooi. Past ook mooi bij Mayte.

Ik zal er nog eens over nadenken, misschien kom ik wel op iets moois!
Even snel zwaai, morgen jarig, dus veel aan het voorbereiden. Kom later uitgebreid terug.

Groetjes Ukkie
@Xaar: leuk dat je nu meteen al schrijft over "mijn man!

@KK: speciaal voor jou:

@Aapje: begreep (van Yamuna) dat via de mond niet zo goed werkte, maar als jij het zegt. Ik kijk wel even, alles beter dan anaal!

@Ringel: wat een gedoe he, met die namen. Sorry ik kan je niet helpen, want als ik zo jouw namen lees, dan heb ik geen adviezen. Eerlijk gezegd vind ik ze namelijk niet zo... maar goed, das smaken verschillen.

@Ukkie: alvast gefeliciteerd met je verjaardag !

En met kerst: gezellig met ouders en schoonouders. Heb alledrie de dagen nodig, want mijn ouders zijn gescheiden, dus moeders, vaders en schoonouders met uiteraard de broers erbij. Gezellig gourmetten, ach vind het niet zo heel leuk, maar het is wel gezellig met zijn allen rond zo'n plaat.
anoniem_62445 wijzigde dit bericht op 23-12-2008 23:53
Reden: rommelen met het plaatje
% gewijzigd
hihi toch een ring cooper dankjedankje.

grr niks te doen op t werk!

had gister trouwens mijn ovulatie dus gister maar weer gesext hihi dus was vanmorgen mijn bed niet uit te branden

ringel ik vind aaron ook het leukst!!

aapje moet je tijdens je ongesteldheid al beginnen met tempen of de dag na je ongesteldheid?

wanneer zijn jullie van plan om naar de huisarts te gaan?

oh ja ik heb mijn namen al klaar hihi (beetje vroeg maar tja..)

jongen : Ben

meisje: Lena of Maybritt
lolaM, dat is niet de naam die wij ons meisje gaan geven!! ik ga hem ook nog niet verklappen aan jullie........nog ff geduld dames!!! kan wel een hint gaan geven maar dan ben ik bang dat er mensen zijn die haar naam raden dusse helaas!!!!!!!!!!!!! Nog ff volhouden.....

Ringel, wat een drama lijkt me dat als je met de naam loopt te stoeien en er niet uit komt.........Jethro vind ik persoonlijk wel een leuke naam en past wel goed bij je meisje.. inspiratie pff dan vraag je mij wat!! vond jongens naam erg moeilijk ha ha heb wel een paar die we leuk vonden: Sylvain, Dyon.. als het een jongentje was geworden was het denk 1 van deze namen geworden..maar weet natuurlijk niet of jij het wat vind!!... Wat ik een hele mooie jongens naam vind maar dat kunnen wij gewoon niet doen omdat Ukkie haar zoontje zo heet is Jayden!!Dat vind ik echt een super stoere naam!!Succes ermee!!

Meiden ik ga ff wat boodschappies doen.... Iedereen hele fijne kerstdagen!!!

Liefs Koe
Fijne dagen lieve meiden!!!
Meiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven