zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

@Koe: nou lekker dan, van die bloedtransfusie, ff vergeten?? Gelukkig is bloedarmoede goed te behandelen, enne veel boterhammen met appelstroop eten, zit ook veel ijzer in.

@Ringel: is manlief nu werkeloos dan?

@Xaar: tjonge als je het zo beschrijft, dan is dat erg vermoeiend.

Wat een k*verbinding heb je dan trouwens naar je werk. Rijdt dus blijkbaar geen bus, want dat lijkt me een stuk korter, qua afstand dan.

hebben jullie nog vakantie-ideeen voor een korte vakantie naar de zon in mei? Normaliter (tjonge wat klinkt dat luxe) gaan we in maart/april maar nu pas in de zomer, en dat is nog zo ver weg...
Dames, even snel, heb de piep uut! Goede dag gehad, Jayden eindelijk gepoept!! 2x enorm veel ontlasting gehad. Zijn bloed helemaal goed en oke. Joya haar oorontsteking is voorbij. Eindelijk maar toch!!! Jayden wel verdovende zalf voor zijn anusje. Dan doet het poepen niet zo'n pijn. Ook lactulosesiroop gekregen om de ontlasting zachter te maken. Eens kijken of dat nu wel werkt, voorheen niet en toen kreeg hij forlax zwaar laxeermiddel en daar willen we niet meer aan!

Koe, rustig aan doen

Aapje, leuk zelfde dag jarig als Koe

Xaartje, wat een gereis en die tijd van opstaan brr

Cooper, lefkas griekenland, heerlijk eiland!

Ringel, kan me voorstellen dat je dat wil en zeker als man fulltime zal werken wel een lekker idee, zeker als het financieel kan.

Ga nu echt languit op de bank

Groetjes Ukkie
koe moet je niet alsnog een bloedtransfusie hebben dan?
cooper ik zou ook zeggen griekenland. '

ik ga dit jaar naar corfu, ben 2 jr terug naar zakynthos geweest, was ook helemaal geweldig!!
Goeiemorgen dames,

Gister heb ik het niet echt gered. Ben om 13 uur afgetaaid. Heb vrij genomen. Stond echt op het punt van huilen, zo moe. En ik huil echt niet zo snel.

Lekker naar huis gegaan en even een uurtje op de bank gelegen. Even een paar boterhammen met tonijnsalade gegeten en daarna die kleine opgehaald. Heb hem lekker voor de tv geparkeerd, samen peter pan gekregen en heb manlief geinstrueerd om onze lokale snackbar aan te doen op de terugweg, zodat ik niet hoefde te koken.

Om 10 uur lagen we al in bed en ik denk dat ik vrijwel meteen sliep. Gelukkig niet al te vaak wakker (draaiien/plassen/dromen) en om 6.30 lekker uitgerust opgestaan. Wereld van verschil! Ik ben weer mens!. Bedankt voor alle dextrootjes en red bulletjes, had ik echt even nodig!

Ukkie, wat fijn dat alles weer de goeie kant op gaat. Die ontlasting kan zo enorm dwars zitten.

Koe, jemig, lekker blundertje. Dat scheelt wel even wat puf en energie. Floradix is ook een goed lapmiddeltje, maar als je pillen krijgt dan zal dat wel voldoende zijn. Pas goed op jezelf!!! 6.3 is echt laag.

Gaaf een esprit horloge, die vind ik ook zo mooi! Vraag ik zoiets lekker voor moederdag (hoera!!)hahaha

Cooper, lekker vakantievoorpret. Griekenland lijkt me heerlijk. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar mijn moeder is een echte griekofiel. Die gaat ook veel naar de kleine eilandjes Samos en...en... hoe heet het ook al weer, ook zon klein mooi wandeleiland....uhmm kom er wel weer op. In mei kan je ook lekker naar de canarische eilanden of lekker naar zuidspanje, Barcelona bezoeken en een paar dagen op het strand in de kleine kustplaatstjes... heerlijk.

De aansluiting naar mn werk valt op zich mee. Het station is nl 600m van mn huis en 600m van werk. Het is ook maar 1 trein(geen overstap) en het duurt maar een minuut of 20. Het enig nadeel zijn die trappen. Op ons stationnetje 2 trappen en hier bij mn werk zijn het helemaal 2 grote trappen. En dan met je logge lijf naar boven...pfff.

Bus is helaas geen optie.

Lekker trakteren, laat maar komen al dat lekkers!!!!

Fijne dag allemaal
Brrr er is net een vliegtuig neergestort naast de A9. Hij heeft de landingsbaan niet gered.

Wij zitten in de aanvliegroute....

We kunnen het net niet zien liggen...

bah
ja ik ben zoooo blij dat mijn vriend vandaag niet moest vliegen!!!

40 mensen zijn er al uit gegaan he
Ja ze zeggen zo'n 40 a 50 mensen 'ongedeerd'

Als het herkenbaar wordt vind ik het nog enger worden (wij rijden hier heel vaak....) Het is echt 100m van de snelweg, man wat moet dat schrikken geweest zijn voor de mensen die daar reden.

Ik hoop dat er nog veel mensen ongedeerd uitkomen. Er is gelukkig geen brand en er zijn veel hulpdiensten ter plaatse.

Moet gelijk weer denken aan 1989 met ELAL. Mijn vader woonde in de G-Buurt in de Bijlmer en keek zo in een groot brandend gapend gat in de flat voor hem, vanuit zn huiskamer.... Wij waren daar om het weekend...dat weekend net niet.[
bah

ik heb er een raar gevoel over, omdat mijn vriendje natuurlijk veel vliegt.

maar ja, er gebeuren meer auto ongelukken dan vliegtuig ongelukken...
Heelijk doorgeslapen vannacht!! van 22.45 tot 5.30uur!! kleine topper!! Ze ligt nu gezellig te spelen op het kleed, echt super!! Beetje tv te kijken, vind ze erg interessant!!

Nee krijg geen transfusie meer, heb staaltabletten gekregen! volg.wk ff langs de ha ff hb prikken... komt allemaal wel goed maar is ff vervelend!!

Ukkie, fijn dat Jayden weer ontlasting heeft gehad.. hoe is het met mijn toppers!! Denk dak maandag naar het werk kom, ff trakteren voor mijn verjaardag!!...

Xaar, wat eng zeg, pfff!! is het ernstig?? hopen dat't mee valt... zijn altijd direct van die rampen he, vreselijk!!

ff visite... kom later terug
Zie idd op tv dat er een vliegtuig is neergestort, vreselijk zeg!! Wat een ramp... gatver! Moet er toch niet aan denken.. pfff
erg he ze zeggen nu 7 doden.
Goeiemorgen deze morgen dames,

Vandaag lekker thuis. Wel vroeg opgestaan, alles even aan kant gemaakt en nu zijn ze de kozijnen aan het plaatsen. Ze denken om 15 uur klaar te zijn. Super!! Heerlijk, geen piepende deuren meer naast mn hoofd als t een beetje waait en voortaan lekker warm! T schiet lekker op en ik heb het gevoel dat we alles onder controle hebben. Morgen en overmorgen gaat de aannemer verder met de badkamer. Vloer gaat erin, vloerverwarming d'r op. Toilet verder aftimmeren en dan tegelen maar!!!!! yeah. Kan ik in mn verlof lekker in mn veel te grote bad liggen, joehoeeeee!!!

Fijne dag allemaal meiden.

Kom straks nog wel langs met wat lekkers, waar hebben we zin in????
Heey meiden..

Xaar, wat super zeg.. heerlijk alles netjes strakies en genieten van je grote bad!!

Zo net ff badkamer eens flink uitgesopt, weer heerlijk schoon en fris!! Syenna slaapt steeds vaker een nacht door.. vannacht ook weer van 23.00-5.30 uur!! en nu slaapt ze weer.. dusse ff tijd om wat te doen in huis en hier ff te posten!!

Als ze strakies wakker is gaan we lekker wandelen't is heerlijk weer, ff van genieten!!..

Vanaaf gaat mijn mannetje met 2 neefies naar Ajax-Fiorentina.. Mijn zusje komt gezellig bij me { zit hiero gemiddeld 2 a 3 x per week ha ha!!} Ze belde net ze heeft een nieuwe baan bij een woningstichtig.. helemaal blij!! En super verliefd ha ha we hebben haar ff gekoppeld aan een hele leuke collega van mijn man!! Echt een leuke vent... ze zijn zo in de 7de hemel samen...geweldig!!

Meiden ik ga beneden nog ff aan de poets......

Liefs Koe..

O ja Xaar, doe maar chocola ofzo!! Zaterdag trakteer ik....
euh Koe ze zeiden toch dat je f rustig aan moest gaan doen?

Zote lezen ben je nog aardig drukkig aan het zijn.....poetskoe! hahahaha

hier eigenlijk ook wel alles onder controle, maar wat is 1 kindje dan makkelijk zeg! pfffft.....maar oudste is nu bij de oppas en ik kan lekker met fenna om tutten, maar die ligt dus te pitten.

@xaar, je klinkt lekker opgewekt in je post.....goed man en het eind van de verbouwing in zicht.....(en het vooruitzicht van een veeeeels te groot bad. lekker hoor)

@coop, nee Lief is nu niet werkeloos, maar werkt 24 uur in een baan die hij op dit moment meer dan zat is (en dat is nog maar zacht uitgedrukt) zelden iemand met zo'n bokkepruik naar z'n werk zien vertrekken. hij wil graag full time gaan werken, maar je recessie enzo he. Hoe is het verder met jou en in de MM?
ringel, ja je heb gelijk meid!! moet ik ook maar heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 10uur!! en heb net ff lekker buiten gewandeld... en nu ga ik echt NIKS doen.. ze ligt heerlijk in bed dusse ik ga nu met een kopje thee languit op de bank!! dat beloof ik.........
zucht, iedereen maar vrij en ik maar hard werken...

vanavond komt de kapster (mijn collega hihi) bij mij thuis om mij haar te verven en te knippen :-)
@Ukkie: kun je even een ondertiteling geven van "heb de piep uut". Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Jayden, wel vervelend dat hij zo'n last heeft, auw, arm jochie. Helpt de zalf?

@Xaar: verbinding naar je werk valt inderdaad wel mee. Wel onhandig van die trappen, kun je dus straks met kind in wagen ook niet ff met de trein.. handig..

Tis wel een flinke verbouwing, zeg. Maar dan wordt het vast heel mooi. Zit je nu in de zooi, of valt het wel mee?

@Koe: tjonge, waar haal je al die energie vandaan? Doe je het wel een beetje rustig aan??

@Ringel: 0 ja, nu weet ik het weer, van Ringelman. Wel een moeilijke tijd nu om te solliciteren, of valt het mee?

en over de MM: trouw iedere dag temperaturen, en over 2 weken vervolgafspraak bij de gyn voor alle uitslagen. Probeer af te vallen, doe echt heel erg mijn best, maar op 1 of andere manier gaat er niet meer iets af (dan die 2,5 kilo van het begin). Ik doe iets fout dus, maar ik weet niet wat. Vind het ook wel een beetje flauwekul, want zo dik ben ik nu ook weer niet, tja, wel te zwaar, maar maatje 38 (okee, okee, eerlijk is eerlijk, bij sommige kledingmerken ook maat 40) is niet extreem, vind ik

*hoopt op reactie dat iedereen zegt: goh, dat is toch bijna slank*

Ja, en dat vliegtuig. tjonge....erg hoor.

Bedankt voor de vakantietips. Is het in griekenland dan al goed weer in mei? Barca ben ik al een keer geweest, is inderdaad leuk.
Morgen meer, vergaderingen hele dag en vanavond cursus puk en ko gehad 3 uur lang!!!! VRESELIJK!!! Heb wederom de piep uut!!! (vertaling volgt hahahahaha)
cooper hoe lang ben je?

ik heb maat 42 / 44?????????? en ik vind mijzelf niet echt dik hoor!

griekenland is vanaf april weer mooi weer. het is in mei niet 40 graden , in het hoogseizoen wel, maar graatje of 30 wel...
Hallo Meiden,

Vannacht een lekker onrustig nachtje gehad. Joya begon om half 12 te huilen, mopperen, overstrekken, rode wangen, niet te troosten. Zetpil, chamodent(tegen doorkomende tanden) en extra 100cc melk gegeven. Ze was snotverkouden en benauwd. Om 3 uur begon ze weer met hetzelfde ritueeltje en dus naar beneden om een uitje te schillen. Haar weer een fles gegeven(voor het eerst sinds 2 weken weer een nachtvoeding) en daarna nog aantal keren heen geweest om haar speen weer te geven. Is lastig sabbelen op zo'n ding als je niet door je neus kan ademhalen, arm ding. Om 7 uur was ze weer wakker en daarom weer een fles gegeven en de neus schoongemaakt en er weer in. Ze heeft toen tot na 9 uur geslapen gelukkig. Jayden de hele nacht niet gehoord en ook die werd pas rond kwart over 8 wakker!

Lekker aan de poets en schoonmaak geweest. De keuken blinkt weer aan de buitenkant. De binnenkant moet nog een keer, maar heb geen zin meer. Behalve de wc nu ook een keer de tegels en de vloer weer eens fanatiek gedaan. De deuren en de klinken. De derde was draait inmiddels en de andere 2 hangen en een deel ligt te wachten in de droger tot deze was klaar is. Huis is stofgezogen. Speelgoedhoek wat anders ingericht, waardoor de kinderwagen er beter bij kan en die niet meer in het woongedeelte van de huiskamer staat. Staat weer een stuk opgeruimder. De boel ook nog even gestoft. Ondertussen Joya voor de tweede keer op bed gedaan. Die drinkt wel goed, maar eten heeft ze absoluut geen zin in. Ze is snotje verkouden, loopt haar letterlijk de neus uit en ze blaast regelmatig bellen. Ze kan zich momenteel niet goed alleen vermaken, wil het liefst zitten en zeker niet liggen om te spelen en vraagt omdat ze dus niet lekker is veel aandacht. Gezellig met Jayden knakworstjes op een broodje gegeten en daarna heeft hij zonder veel problemen gepoept. Hij vroeg om de zalf op zijn billen om die te verdoven en daarna poepte hij zonder angst! Deed niet zeer mama en helemaal trots op zichzelf. Als beloning zit hij nu tv te kijken! Mag normaal overdag niet al te veel, maar nu omdat hij gepoept heeft mocht hij even Diego kijken en nu Roary(raceautootje)

Cooper, de uitdrukking "ik heb de piep uut" is eigenlijk niks anders dan je op bent na een dag en genoeg gedaan hebt. Geen puf meer hebt in andere dingen en gewoon op bed wil en niks meer anders wil doen dan slapen. Helaas met een kleintje die verkouden is loopt het wel eens anders.

Knappekoon, ik heb ook maat 44 hoor. Ik moet zeggen dat ik wel een tikkie aan de stevige kant ben. Slank zal ik nooit worden, maar er mag zeker wel iets af! Ik ben overigens 1.76 ongeveer denk ik.

Lola, hoe is het met jou?

Echt Lefkas het vakantieeiland om heerlijk te genieten in alle rust van mooi weer en adembenemende strandjes(die soms wel moeilijk te bereiken zijn!) Een huurautootje is dan wel bijna een must, maar dat is heel makkelijk om ook daar te regelen, maar wij hadden het direct bij de reis inbegrepen.

Ringel, hoe is het?

Aapje en Koe, druk met de voorbereidingen voor jullie verjaardagen??

Koe, kom je maandag op het werk?? Lijkt me heel gezellig!

Groetjes Ukkie
Ukkie, tjee wat een nacht zeg!!1 Beterschap met je meisje!! Wat goed van Jayden dat ie gepoept heeft, super!! Enne't huis weer schoon, lekker is dat he??

ik ben vandaag ook een poging aan het doen maar Syenna is de hele dag erg onrustig en van die hazeslaapjes dat ik net niks kan doen zeg maar... wil graag voor morgen de boel aan kant hebben maar ben bang dat niet helemaal gaat lukken!! vanavond nog boodschappen doen en op verjaardag... mijn zusje met haar nieuwe vlam komen oppassen.. dusse zonder mijn kleine meid weg, zie er wel tegen op moet ik bekennen!! maar goed we zitten op 3 min loop afstand van huis!! dat scheelt!!...

Ik ga nu eindelijk ff thee drinken... Syenna slaapt, voor zolang het duurt........'s nachts gaat wel goed gelukkig!!

Ukkie, ja ik kom maandag ochtend op het werk... denk uurtje of tien..
koe is dat de eerste keer dat je syenna alleen laat?

lefkas vind ik te grieks, ik houd er altijd wel een beetje van als het een beetje toeristisch is, en als je veel keus hebt in restaurantjes. dat heb je in zakynthos.

ik ga in juli naar corfu.
Aapje en Koe: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Jeetje Ukkie: wat een nacht zeg. En dan nog de energie om een voorjaarschoonmaak te houden ook:worship:

@Koe: de 1e x je kleine meid 'alleen' laten. Zal wel wennen zijn.

ik ben maar 1.60 meter
Aapje en Koe van Harte met jullie verjaardagen!!

Cooper, die schoonmaak was nodig en dan hoorde ik af en toe Joya ook niet huilen! Stofzuiger aan en dan gewoon doorgaan en niet denken aan dat zielige hoopje zieke Joya die het gewoon niet had. Even rust af zo voor mij en dan als de stofzuiger uit was, snel weer naar mijn meisje toe, die door haar broer toegezongen werd Klap eens in je handjes. Elke keer als Joya moet huilen gaat hij naar haar toe en dat liedje zingen zo lief!

Vannacht eenzelfde nacht als afgelopen nacht, maar goed. Dat zal wel weer over gaan als de verkoudheid minder wordt! Meestal is dat 2 dagen heftig en dan wordt het lopen van de snottebellen minder en heb je alleen nog de groene klodders (hahahahaha, lekker verhaal he?) Ze zit weer vol op haar medicatie nu en dan zal ze wel snel opknappen.

Jayden is nu met mijn ouders mee naar de markt. We gaan elke zaterdag naar de markt. Lekker een visje voor hem kopen, brood, fruit enz. Maar omdat ik nu niet ga vanwege Joya en mijn man werkt vandaag, mocht hij met opa en oma mee. Heeft hij zijn uitstapje ook weer gehad anders zit hij ook maar binnen te zitten.

Weet niet of jullie het aankunnen, maar op het toppic alle echo's en onderzoeken goed maar dan ineens... Is helaas kleine Luuk overleden. Maar ouders schrijven zo prachtig en hebben een filmpje geplaatst op youtube van hun kleine prachtige ventje. Heb echt net enorm zitten huilen bij dit filmpje en me zo blij geprezen met mijn 2 gezonde kinderen. Die dan wel eens een virusje of iets hebben, maar dat 1000 miljoen keer liever dan je kindje te moeten verliezen! (echt als je het niet wilt zien zeker niet doen, maar is wel heel mooi gemaakt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven