zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Het is elke maand weer spannend...... ik zit nu op dag 26..de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden.. maar ben het nog niet... hele dag al een beetje zenuwachtig eigenlijk!! tja wie weet he!!! maaruh krijg nu zo langzaam aan het idee dat de ongesteldheidd er aan zit te komen... krijg al buikkrampen.. dusse hopen dat het mee valt enne niet dat ik de hele nacht weer boven de wc hang.........pfff zie der wel tegen op!!!! mijn mannetje vroeg vanmiddag al toen ik thuis kwam..of in al ongesteld was!! ohw zei hij spannend zeg, strakies ben je wel zwanger en dan veranderd er ineens zoveel... ha ha zo lief!!! maar mijn gevoel zegt dat ik vanavond ongesteld word, helaas!!

ga ff douche, moet zo weg... doei doei
grappig afgelopen anderhalf jaar vond ik het nooit spannend , alleen die ene keer dat ik vier dagen overdatum was ( wat een kutstreek was dat ! )

en nu .... nu wel ....

is wel weer even wennen ....
ja dat kan ik me voorstellen dat het nu best wel weer spannend is wordt je wel, of wordt je niet ongesteld en stiekem keihard hopend op het laatste omdat je er zooooooo ontzettend op hoopt en het graag wil en er al zo lang naar aan het toeleven bent dat je het NIET wordt.....

Hoe anders was dat een paar jaar geleden dat je gewoon hoopte om het wel te worden......nah ja

Hier morgen weer om 6.00 beginnen. Gelukkig dat m'n meisje morgenochtend bij de oppas terecht kan.....we vragen wel een heleboel van haar flexibiliteit en voel me er ook erg naar onder, maar anders is er morgenochtend niemadn die de koters uit bed haalt, zucht, nah ja. De overbuurvrouw van onze oppas is een poosje geleden haar dochtertje verloren bij 6 maanden zwangerschap....dat lijkt me helemaal beroerd hoor ben je zo ontzettend zwanger en dan opeens niet meer en je hebt niks! zo zijn er hier op het forum ook een stuk of wat verhalen van moeders die dit hebben meegemaakt, volgens mij moet je, je dan zo ontzettend genaaid voelen door je eigen lijf en door alles en iedereen........kan me er (gelukkig) niks bij voorstellen endat wil ik ook niet.

goed ga m'n lieffie maar eens wakker maken die ligt te pitten op de bank (is ook eens een dagje met meisje alleen thuis!)
Hoi,

Ringel, nee mijn zoontje heeft van beide geen last gehad. BMR kan echter wel tot 10 dagen nadien klachten geven.

Koe, spannend, niet ongesteld worden he!

Yam, bedankt voor je knuffel, maar afgezien van die kwaaltjes is het helemaal prima met me hoor. Ik doe zeker rustig aan, moet ook wel hoor, want mijn lichaam roept me anders wel terug. Kan me voorstellen dat je het deze keer wel spannend vind. Je weet dat je 3 eitjes had, dat je op het juiste moment geinsemineerd bent en tja, dan is de kans natuurlijk een stukje groter. Nou ik duim tot ik blaren heb en dan ga ik nog wel door!!

Koe, ik duim ook voor jou hoor, hoop het zo en je hebt wel iets van symptomen, maar dat is afwachten natuurlijk.

Ik gaa nog even snel mailen en dan tv kijken en vroeg naar bed

Groetjes Ukkie
Ik was weer eens vroeg UIT bed, om 4.55 wel te verstaan!

ben nu thuis aan "werken" want m'n oppas was er flauw van dat ik de tijden dat Mayte kwam en werd gehaald steeds weer veranderde(en haar goed recht, ik zou ook willen weten waar ik aan toe zou zijn) Ben er al een oppas mee kwijt geraakt en ik moet maar accepteren dat ik niet meer zo flexibel ben als ik was (en mijn collega's moetne het dan ook maar accepteren)

zit te wachten tot leidingevende belt om het groene lucht te geven voor een uitzendkracht voor vanmiddag...iemand interesse? van 14.30 tot 23.00 de leukste kindjes van de helewereld mogen begeleiden, was het al nooit je droombaan, dan wordt het nu zekrweten wel je droombaan (posititief geneog?;-p)
Hoi Allemaal

Wij willen ook graag een kindje en ben daarom ook gestopt met de pil.(Bijna 2 jaar de pil geslikt) Op 7 maart 2008 heb ik mijn laatste menstruatie gehad en daarna ben ik begonnen met ovulatietesten op 15, 16 en 17 maart, helaas toen nog geen 2 streepjes, maar op 18 maart 2008 wel, dus als je 2 streepjes hebt ben je in de vruchtbare periode. Vrijdag 4 april 2008 zit mijn periode er weer aan te komen, of ik ben misschien zwanger? Heb de laatste paar dagen last van erg gevoelige borsten en pijnlijke tepels, met witte puntjes erop, en rond de tepelhof zitten wat bobbeltjes.

Wie heeft hier nog meer last van?

Heb al 2 vroegtijdige testjes gedaan maar nog niet zwanger. Ga morgen weer testen.

Groetjes....
* yam bijt op haar lip *
hier ben ik weeeeer!! haha! nou eerst flink teruggelezen, gister al mee begonnen. maar we hadden geen internet meer... zijn natuurlijk verhuisd en op en dag deden we de laptop aan en hadden we draadloos internet via de buurt. joepiee... leuk natuurlijk. maar ineens was dit beveiligd. dus moesten zelf internet aansluiten. geluk was van korte duur...haha. en als je net veruisd bent ken je het misschien wel... moeten eerst alle financieen even op n rijtje. maar goed. I'M BACK!

yamuna; spannend allemaal!! wat duurt wachten dan lang he.. hoe ist met de kitten???

koe; al ongesteld?? ik herken het hoor. bij mij doet het ook zo'n verschrikkelijke pijn als ik ongesteld ben. lijkt ook of ik heftiger bloed verlies. net weer zo'n onzekere puber, bang dat je doorlekt enzo.. vervelend man!

ringel; vervelend zeg oppas vinden met die onregelmatige tijden! nog wel gelukt?

ukkie; ai.. voelde me al naar na je beschrijving van je ochtendritueel... en ik moet altijd al n half uur wachten voordat ik eet met mijn trage schildklier...

verder hier geen nieuws. niet zwanger dus. voelde me afgelopen maand wel erg raar. borsten deden pijn en bji traplopen erg gevoelig. mar was allemaal nep, want werd toch weer ongesteld. nu komen vruchtbare dagen er weer aan.... dus vroeg op bed vanavodn! jammer dat er weer voetbal op komt!

nou dames, fijne avond!
leuk lola we begonnen je al te missen !

met de kitten alles goed, speelt alsof het een lievelust is, en eet goed, ze miauwt tijdens het eten ... zo snoezig

en uiteraard groeit ze als kool. ze heeft van de week tegen de mechel aan liggen slapen, maar wel een hoge rug geven als de hond opstaat

hoe bevalt je nieuwe woning ?
haha!! is natuurlijk ook n enrom monster voor haar wat dan opstaat! en de hond gaat er goed mee om? neit jaloers?? scheelt natuurlijk dat er al n kat rondloopt!

ja, wonen super!! heerlijk huis. al paar etentjes gehouden voor meerdere vrienden..en dat past allemaal! heerlijk hor!
quote:Yamuna schreef op 03 april 2008 @ 13:15:

* yam bijt op haar lip * toe maar .....komt u maarrrrrrr
quote:Mooncatcher schreef op 03 april 2008 @ 19:03:

[...]

toe maar .....komt u maarrrrrrr

nee ik heb het al ingelsikt

maar dat maakt niet uit want je weet toch wel hoe k er over denk en wat voor relaas ik had willen afsteken
mjah....geloof dat ik die al ken.
die witte puntjes op tepels kun je uitdrukken en dan komt er witte smurrie mee.......kan een soort van mee eter zijn, maar is eigenlijk ook bedoeld om je tepels soepel te houden tijdens het borstvoeden. Maar dit zegt helemaal niks, want ik heb nu ook af en toe nog het gevoel dat ik een toeschietreflex heb terwijl het al maaaaaaaanden geleden is dat ik mijn meisje voor het laatst aan de borst heb gehad en ik heb ook nog steeds van die witte puntjes (krengen zijn nogal hardnekkig)

Lola, fijn dat je er weer bent. is toch wel raar beppen wanner de TO steeds afwezig is.

Ga nu bank hangen met lieffie....
Hey dames...

Zo denk vandaag op mijn vrije dag eens even lekker te gaan uitslapen...helaas kon niet meer slapen!!! tja ben nog steeds niet ongesteld..dusse volop van de zenuwen hiero!! ga morgen vroeg testen.. af en toe wel wat misselijk enne sinds gister ook meer moe dan anders............. spannend hoor!!! ben erg benieuwd..maaruh jullie horen het morgen hoor!!!! ik ga ff douche!!
spannend koe !

ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen. !

ringelding .... ik ben beeld denkend ... witte smurrie yugh

maareh toch leuk dat we nu weten hoe de memmen van k81 er uit zien, ik zal haar volgende keer vragen naar een omschrjving van haar voeten .... hebben we bijna het plaatje compleet
Yamuna, wat een leuke fotos van het kleine katje.. leuk he zo´n poessie in huis.......
@Yam, ben zelf ook redelijk visueel ingesteld...hahaha nou moet je niet denken dat er hele klodders witte smurrie uitkomt ofzo(hahahahaha) maar als je zo'n puntje een beetje inknijpt dan komt er een iets wits uit, wat dus een smeermiddeltje is om je tepels soepel te houden (volgnes mij hebben alle vrouwen dat, een vriendin van me baalde zo van die witte puntjes, dat ze, ze elke dag met clearasil behandelde en ja, de witte puntjes verdwenen idd wel, maar haar tepels begonnen pijn te doen.....dus het spul al wel z'n nut hebben denk ik dan maar) en idd ontzettend lief poesje zoals ze daar ligt......

@Koe, spannend!!!!!!!! laat je de kop niet gek maken hoor.....(maar....zelfs een vaag streepje is een streepje!)

Vandaag onverwacht ongesteld geworden, had het pas maandag moetne worden! Stomme cyclus.....snap er niks meer van.ANyhoe, voordeel is wel dat ik niet op het werk zit te klooien met tampons enzo....

@k81, gezellig als je met ons mee komt schrijven, maar probeer je zelf niet gek te maken, want er zitten hier een paar dames die je dan heeeeel snel weer met 2 beentjes op de grond kunnen zetten. Hierbij wat goede raad:

1, vroegtijdig testen is NIET nodig.

2, ovulatie testen is NIET nodig

3 beide voorgenoemde punten is alleen maar eeuwig zonde voor je portemonee

4. leer je lijf eens kennen zonder pil en hoe je cyclus in elkaar steekt

5. het is een godswonder als je binnen 1 maand zwanger geraakt (niet dat het niet kan, maar geef het tijd)

6 zit je zelf niet op te fokken met allerlei rare en vage klachtjes. Alleen een positieve test bevestigt of je zwanger bent of niet en testen kan pas wanneer je minimaal 1 dag overtijd bent (kom ik weer terug bij punt 1)

Niet om je voor gek te zetten oid, maar om je een beetje te beschermen voor jezelf....keep your head together en geniet nog ff met de tijd die je samen met je lief hebt, stressen kan altijd nog wel

@Yam hoe voel je, je verder eigenlijk?
dank je ringelding voor de tips voor K81 ik kan het niet zo netjes verwoorden,

het begint met rode vlekken in mijn nek en dan komen er hele nare woorden uit mijn toetsen bord

dus ik beet op mijn lip en ging vlug wat anders doen ....

Dat ik bijna 2.5 jaar geleden de pil de deur uit deed wist ik niet eens wat vruchtbaarheidstesten waren
oh enneh hoe ik me voel ... hhm op zich gewoon goed, kan alleen "mijn draai niet zo vinden". al mijn kleren zitten me niet lekker, dus hops ik in joggingpak door huis, dat stoort me het minst. ik heb nergens trek in ... en kan niet kiezen wat we eten moeten. gister 10 miuten voor het vriesschap gestaan... welke pizza .... cheese union , tuna, mozzerella? of toch maar ..... hmmm die ... of toch maar .... of zal ik ....

kom ik thuis met een pizza blijkt het tóch niet de gene te zijn waar ik zin in heb... dillemma's ... sjucht ... ik word moe van mezelf.

zaterdag mag ik lekker oppassen op het twee jarige kereltje van vrienden. heerlijk joch ! ik kijk daar erg naar uit
hoi hoi!!!

Nog steeds niet ongesteld.. ik huppel ook heerlijk in mijn trainingsbroek rond.....net een hele poos liggen slapen, ben erg moe en heb wat hoofdpijn!!!

Yamuna,dat heb ik ook dak niet weet wat ik wil eten pffffff wat een drama.. mijn mannetje vroeg net ook wat ik wilde eten...tja geen idee, zin in van alles maar ook weer niet!! vanavond optijd onder de wol en morgen testen ben heel benieuwd erg spannend allemaal!!! ik hou jullie op de hoogte dames!!
wat .. zijn we zwanger ... is besluiteloos heid een teken ..
nee hoor, niet weten waar je zin in hebt is puur hormonaal naar mijn idee. Had ik nl vandaag ook en ik ben mega super ongesteld en het heeft er ws ook mee te maken dat er gewoon een overdaad aan eten is...(eigenlijk te belachelijk voor woorden toch) dus dan heel basic jezelf de vrag stellen, heb ik zin in: kip, koe, varken of vegetaries? varek neten we niet, dus dan blijven er nog 3 over....en voila, toen aten we tilapiafilet met rijst in een kokossaus (mijn lief vindt koken leuk)

@Yamuna, die rode vlekken herken ik! snap niet dat er mensen zijn die zich er door zo laten opfokken dat iets anders is aan hun lijf en dat ze voortijdige testjes gaan lopen doen (heb dan ook heel hard tot 1000 geteld voor ik ging tikken) moet zeggen dat ik jouw sneren altij wel erg grappig vind, dus wat mij betreft hou je aub niet in en gooi het eruit! (mocht je zwanger zijn dan is dat ook veeeeel beter voor je bleoddruk)

ga bank hangen en me even heel erg luxe vervelen!
enneuh Koe ik verwacht toch minimaal en berichtje morgenochtend voor 10.00!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven