zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

lijkt me moeilijk werk aapje!

wij hebben inderdaad (gelukkig) maar een keer per week op een vrijdag koopavond.

eigenlijk kon ik uitslapen vanmorgen, ik hoefde pas om half 2 te beginnen maar mn collega is ziek, dus ben ik maar wat eerder begonnen :-)
gelukkig hebben wij geen last van koopavonden en weekenddiensten!! heerlijk gewoon door de wk en overdag werken.. bevalt me super zo.. heb heel lang in de horeca gewerkt, altijd 's avonds {'s nachts} en weekenden en met feestdagen, ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen!!

vanmiddag is mijn moeder bij me geweest, ze heeft voor mij de badkamer schoongemaakt en het toilet bendeden!! mag dat van haar niet meer doen, ze zegt dan bel je mij maar hoor!! LIEF!!

vanavond gaan we naar mijn vriendin en haar vriend, ze was jarig maandag!! gezellig.. ze woont 3 kwartier rijden bij ons vandaan, we zien elkaar dus niet heel erg vaak, maar wel echte vriendinnen al 10 jaar!! gezellig bij kletsen.. gelukkig kunnen de mannen het ook vinden met elkaar!!

dames, goed weekend!
@ Knappekloon en Aapje, Succes met werken nog even.

Mijn soesjes zijn zeer goed ontvangen!! Hele leuke reacties, Ik vroeg of ze wat lekkers wilde en toen ze hun hand uitstaken drong het pas door, hhhahaha. Heel grappig. Iedereen was dolenthousiast.

Daarna zijn er nog een paar mensen langsgeweest om te feliciteren. Ik voel me een beetje jarig!

Voor iedereen, fijn weekend alvast, geniet ervan.

Dikke knuf

Xaar
xaartje, leuk zeg, vind het ook een erg leuk idee!!! je bent jarig en in april krijg je het mooie en bijzondere cadeau!!

Hoe voel je je verder?

We krijgen een winnie the pooh muurschildering van 1m bij 1.20m op de baby kamer......
Hey een nieuwe avatar! Mooi hoor.

Volgens mij ben jij nogal gek van Winnie

Xaar: leuk dat ze zo reageerden! Echt leuk!

Ik ben eindelijk thuis. Heb echt een rothumeur al de hele dag. Voel me moe en sip. Ach ja...

En nu heeft mij man me ook nog gevraagd om toch mee te gaan naar een feest van een vriendin van hem... maar eigenlijk heb ik echt geen puf. Eens kijken hoe we dat op gaan lossen

Morgen komen twee nichtjes van mijn kerel hier logeren. Ze zijn 9 en 11 jaar. Heel leuk. We gaan lekker pannekoeken bakken en naar het strand met de honden.

Oh hij komt nu net binnen.

Fijne avond allemaal en misschien ben ik er straks nog ff!
Geen dekbed koe, mag niet. Romper met lange mouwen, pyjama, dikke slaapzak, lakentje en dekentje en je kindje zal nog zweten ook!!!! Echt hoor, koud hebben ze het niet snel.

Ik werk 3 dagen van 7.30 tot 17.00 uur, Op maandag, woensdag en donderdag. Ik sta om 6 uur op en lig er rond 23.00 weer in, lange dagen dus wel, maar goed. Het is me meegevallen. Alleen in 5 maanden tijd geen spat veranderd en ook de tekortkomingen op de groep niet, trieste zaak!!

Groetjes Ukkie
ukkie, oke dank je wel......... wat stom dat ze dat dan wel verkopen he?? ik dacht wel dat het niet mocht... tja ben dan bang dat ze het te koud heeft.. ha ha,ben ff de bezorgde mama!! waar kan ik het beste de dekentjes weg halen, gewoon bij een baby zaak ofzo??...

idd wat dat aan gaat ukkie is der echt helemaal niks veranderd bij ons hoor, heel erg triest.. heb het zo vaak angegeven aan de coordinator, maar er word NIKS mee gedaan!! word der wel eens moe van..............

gister een gezellige avond gehad bij mijn vriendin en haar vriend!!... vanmorgen ff beetje uitgeslapen.. mijn mannetje is om 7u alweer weg gegaan, is voor de baas aan het werk!

Klopt vind winnie the pooh inderdaad erg leuk.... die avatar is het plaatje wat op de babykamer komt.......

Groetjes Koe {25wk}
Goedemorgen allemaal!!

Koe leuk zeg zo'n muurschildering!

als ik een kind mag krijgen zal ik zelf denk ik lekker op de muren gaan verven!

oh ja Aapje druk bezig met sexen? je weet wat we hebben afgesproken he hihi
@aapje, ik werk op een behandelgroep met kinderen met allerel gedragsproblematieken en ander soortige problemen. best hefitg mar gelukkig ook wel erg leuk (anders deed ik het niet al 7 jaar)

hmmmm koe, ik zie je nieuwe avatar nog helemaal niet? zo maar ff f5 doen.

en idd dekbedjes mag pas vanaf 2 jr ofzo, je hebt van die lekker katoenenfleece dekens die erg prettig zijn voor de winter. Je hetb ze in wieg en ledikant formaat voor het eerste jaar is de wieg groot genoeg. Je kan dan leter altijd nog een ledikant deken kopen. en als je dan nog een winterslaapzakje hebt en dan nog een kruik om het bedje voor te verwarmen voorat je ukkepuk erin legt, heeft ze het warm zat hoor. De kraamverzorgster zal je dit ook allemaal wel uitleggen.

benn u echt redelijk doodachtig aan het zijn, dus ga jullie welterusten wensen.
Ola iedereen,

@ Ringel: leuk werk! Lijkt mij pittig, maar wel leuk! Alleen die onregelmatige diensten zou ik denk ik te zwaar vinden!

@ KK; mijn vruchtbare dagen zijn al weer voorbij joh... ik loop wat voor op jou he. Het was bij mij rond vrijdag (niet afgelopen maar die daarvoor) Vandaar de misselijkheid en bloeding en het idee om evt. zwanger te zijn enzo... Maar we wachten rustig af.

@ Koe: leuke muurschilderij. Ik heb echt helemaal niets met Winnie (alleen Tigger en Ior vind ik leuk), maar het is sowieso super leuk om een muurschilderij te hebben!! Wie gaat hem maken?

@ Ukkie: frusterend lijkt me dat om te merken dat er echt niets veranderd is als je zo lang weg bent geweest... Maar volgens mij heb je het verder wel naar je zin op het werk, of niet?

Wij hebben 2 nichtjes van mijn man op bezoek. Super vermoeiend, maar wel heel erg leuk. Ze liggen nu net in bed, na een dagje strand, pannekoeken bakken, een film en gameqube spelen. Morgen gaan we naar de stad en brengen we ze uiteindelijk weer thuis. Leuk joh. Maar wel heftig om opeens 2 van die grote meiden hier rond te hebben wandelen!

Oh vanmiddag werd ik weer heel plotseling enorm misselijk. Weer zo een golf van misselijkheid over me heen. Het trok ook wel weer vrij snel weg, maar vind het toch vreemd en naar.

Het ene moment weet ik bijna zeker dat het deze maand raak is en het volgende voel ik juist helemaal niets en weet ik dus soort van zeker dat het nog niets is. Jammer dat je niets anders kunt dat afwachten...
Even kort, Vandaag een leuke dag gehad. Vanmorgen naar Apeldoorn geweest om de vivameiden te ontmoeten waar ik nu al bijna 4 jaar mee schrijf op dit forum, was de tweede keer. Nu hebben we bij een soort ballorig afgesproken. Was erg leuk om elkaar weer te zien. Helaas was 1 persoontje afwezig wegens ziekte, maar die hopen we volgend jaar wel te zien.

Daarna met 2 slapende kinderen naar mijn schoonouders gereden en daar in de tuin bedacht dat het wel heel erg lekker weer was en dus hebben we een bbq ingelast! Lekker en gezellig en dus laat weer thuis voor Jayden, maar hij slaapt nu heerlijk.

Ik ga even verder tv kijken

Groetjes Ukkie
Hoi! We zijn gister avond gezellig samen naar de bioscoop geweest.. Tropic Thunder.. was wel een redelijke film! geen echte topper.. maar gezellig samen weg geweest heerlijk! toen we thuis waren lekker onder de wol gekropen en van elkaar genoten.........

vanmorgen in alle vroegte {6.15uur} de wekker gezet voor motorrace.. Rossi kon wereldkampioen worden en is het ook vol overtuiging geworden!! Ik kijk echt elke race en vol het op de voet.. dit is het enige wat op tv komt waar ik voor in huis blijf!

ik ga ff wat eten dames, fijne middag!
Hallo dames,

mijn meiden-bezoek is weer naar huis. Was enorm leuk, maar ook echt vermoeiend! Al met al hebben we een geweldig weekend gehad!

@ iedereen: hoe was jullie weekend?

@ KK: hoe gaat het met jou sexleven? Ben je al bevrucht?

@ Ukkie: leuk dat jullie met jullie clubje hebben afgesproken! Jullie schrijven ook al heel lang met elkaar toch?

Ik ga ff uitbuiken van al het eten dit weekend en een beetje tv kijken!

Tot snel weer.
die forum meetings zijn idd erg leuk, en altijd erg grappig om elkaar dan in het "echt" te ontmoeten. Heb er nu 2 van verschillende topics gehad en de volgende staat ook alweer in de planning. Het enige nadeel is dat we allemaal heel erg over nl verdeeld zijn.

@aapje, volgens mij ligt mijn werk een stadium verder dan dat van jou. En die onregelmatige diensten vallen best wel mee als je niet zwanger bent. maar nu met 22 weken begin ik er toch wel last van te krijgen. Nog 3 weken en dan draai ik alleen nog maar de vroege diensten en dagdiensten in het weekend. Is te doen en te overzien.

@ukkie, ben jij ook al aan het aftellen naar week 40? Merk dat ik nu wel aan het aftellen ben geslagen zo stiekem weg. De 20 weken is gepasseerd en hoef nu nog maar 18 weken! (als de baby dus optijd komt)

@aapje, ik hoop zooooooo dat je gevoel eht dit keer bij het rechte eind heeft. zou toch wel erg gaaf zijn!

Weet nu wel dat ik bij beide keren eigenlijk onbewust al wel wist. en dat de test meer een bevestiging was van het vermoeden.

ga ff verder kijkenen daarna m'n miesje in de kleren helpen.
winnie the pooh is ook niet mijn ding. sowieso hou ik niet van beren/clowns en andere figuren op babykleertjes. vin dan de stipjes en streepjes leuker. in het bijenkorffoldertje tond n mooi antraciet wiegje met roze kleertjes ernaast, dat vin ik nou een mooie combi!

hihi, ieder zijn smaak!

@KK, snap je heel goed!! supperirritant als anderen zwanger worden/ zijn. jij bent eerst!! ook al gun je het iedereen, die steek die je dan voelt is niet lekker, toch?

aapje, wanneer moet je ongesteld worden?? spannend man!

is t bij jullie ook zulk prutweer? bleeeh... zin om hele dag in bed te blijven, helaas komt er dan geen eten. nou fijne dag allemaal!
hallo meiden,

ik ben idd ook meer van de streepjes, bloemen en stippen enzo. Heb er al wel enorm veel zin in om een kamertje te gaan inrichten en alle spulletjes voor de baby te kopen. Ik heb nog iedere keer ingehouden als ik leuke dingen tegenkwam. Vond dat ik beter kon wachten tot ik echt zwanger ben... straks lukt het niet en dan heb je baby-spulletjes in huis liggen enzo.

Hebben jullie (niet-zwangeren) al spullen in huis?

Vanochtend weer misselijk wakker geworden. Ik ben ook zo ontzettend moe, na een nacht van 9 uur slapen, ben ik nog niet uitgerust. Vind het lastig dat ik me zo beroerd voel, zonder echt te weten wat er aan de hand is. Ik durf natuurlijk gewoon nog niet blij te zijn met alle klachten enzo... dus nu heb ik zonder blijschap een slap lichaam

Ik moet maandag ongesteld worden, dus nog 1 weekje wachten! Spannend!

En hier is het ook erg grijs allemaal. Ik hoop dat het nog even droog blijft, moet zo de fiets op.
aapje ik ben nog steeds voor je aan het duimen.

ik heb even een vieze vraag, tijdens je ovulatie kun je toch wat plakkerige afscheiding hebben? is dit dan je eitje wat eruit komt?

oh ja ik d8 dat mijn NOD 16 okt was, maar heb het uitgerekend, en ik moet of volgende week donderdag ongesteld worden, uiterste dag, zondag.
ff kort vandaag, voel me niet top!! steeds licht in mijn hoofd, hartkloppingen en zweten...... ff een k*t dag gehad.. ook nog eens erg druk op het werk!!.........pffffffffffffff!! ga nu op de bank meiden volgende x een langer verhaal!!
tijdens ovulatie heb je dikkere wittige afscheiding. hierin blijft sperma beter hangen en langer leven.

ken de boeken uit mijn hoofd.. hihi

aapje, nee ik heb ook nog niets in huis. loop ook expres niet over baby-afdelingen. maar weet natuurlijk al wel hoe ik t wil..

en jjij? stiekem naar de prenetal? hihi

gtst kijken nu!
hihi, ja ik ben er stiekem al eens geweest... heerlijk...

maar nu houd ik me braaf in!

@ Koe: balen dat je je zo kut voelt! Ik hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!

@KK: dat is volgens mij idd van dat slijm waar sperma langer in blijft leven!

Heb vanavond weer moeten werken, net thuis. Was een lange dag!

Ff tv kijken en dan lekker mijn bedje in!
hmmmmm zelfs als je zwanger bent heb je soms nog van die viezige, slijmerige draderige afschijding waar je draden van kan trekken! (geen idee wat het is, want het sperma heeft z'n werk gedaan lijkt me) praat me niet van afscheiding...hahahahaha het wordt alleen maar erger!

@aapje, je maakt het wel spannend hoor.....(niet stiekem al een testje gedaan?)

@koe, knap piep.....trek je het allemaal nog een beetje met werken?

en de prenatal. sja......tis een hele wereld opzich! ben er ooit eens geweest lang lang voordat ik het idee had dat ik ooit nog eens de neiging zou voelen om me voort te willen planten, omdat ik een cadeautje moest kopen voor iemand die net een baby had gekregen. Voelde me zo'n onbenul, wist ook niet waar ik zoeken moest.

Op de een of andere manier veranderd dat als je zwanger/bevallen of al langer moeder bent. je weet op de een of andere mirakuleuze manier je weg te vinden in het oerwoud wat babywinkel heet (om het even welke!)
Hoihoi,

Ja, die meeting was erg leuk. We schrijven nu ruim 3,5 jaar met elkaar en die is onze tweede ontmoeting geweest. Erg leuk om iedereen inclusief kinderen weer te zien. We komen inderdaad ook uit heel nederland en daarom gekeken wat centraal lag en dus in Apeldoorn afgesproken!

Ik werk nu weer 3 dagen, op maandag, woensdag en donderdag en dan dagen van 7.30 tot 17.00 uur. Moet zeggen dat het me best wel zwaar valt om er om 6 uur uit te gaan en alles op tijd klaar te hebben en dan nog een hele dag werken met kinderen om me heen. Gisteren hadden we ook geen stagiaire en dus moest ik alles alleen doen, inclusief halen en brengen van kinderen tussen de middag naar en van school. Ondertussen ook Joya voeden. Om half 3 kwam mijn collega en konden we het even samen doen, maar het was erg druk. Was blij dat ik thuis was. Heb Jayden aardappeltjes opgebakken, blikje boontjes erbij en 2 visstickjes en hij had dus alles al op toen mijn mannetje thuis kwam uit Amersfoort(cursus) Toen hebben we zelf gegeten met een gezellige Jayden naast ons, want die had tenminste geen dipje nu omdat hij honger had en uiteindelijk om half 8 Jayden lekker in bed. Joya tot 21.00 wakker geweest maar was erg gezellig aan het teuten. Enige nadeel is dat ze vannacht om 4.30 uur wat wilde drinken, brrr veel te vroeg, maar goed. Ik werk weer en produceer geloof ik iets minder en daarom komt ze wat vaker om het weer op te krikken. Zal straks zijn balans wel weer hebben denk ik.

Straks naar de tandarts om half 12. Jayden en ik moeten allebei.

Groetjes
succes uk bij de tandarts.

ik vermijd de babywinkels nu.

ik ben de laatste tijd wel steeds meer bezig met het zwanger worden.

grr gek wordt ik af en toe van mijzelf. ik vind het ook moeilijk om mijn gedachtes dan ergens op de zetten.

ik ben afgelopen zondag naar mijn oma geweest in het verpleeghuis waar ze nu ligt.

ze ligt alleen op een kamer.

het is een heel sjiek verpleeg- en verzorgingshuis, heel groot, grote aula, groot zwembad, fitness, alles erop en eraan heel leuk.

de morfine is verminderd, hierdoor was het makkelijk om met haar te praten dan eerder.

helaas wilt ze nog steeds dood...

nou ik ga weer effe wat werk doen. hihi
Gelukkig weer helemaal goedgekeurd bij de tandarts. Joya gilde de hele praktijk bij elkaar, want die had honger, maar goed ik had niks, ook de foto's lieten niks zien. Jayden deed ook zijn mond open(was eerlijk gezegd verbaasd) Heeft vanwege de antibiotica een beginnend gaatje, maar daar doet hij nu nog niks aan. Gewoon goed blijven poetsen 2x per dag en verder zag het er goed uit. Als hij antibiotica gaat krijgen in de toekomst elke keer na de antibiotica poetsen(tip voor de aanstaande moeders)

Verder geen bijzonderheden

Groetjes
@kk, wil je ff een hart onder de riem steken. blijf het lastig vinden om te kunnen voorstellen dat zwanger worden op zich laat wachten, maar wilde je toch ff een heeeeeeeeel dikke knuf geven. En wat jammer van je oma, zo nog bij de tijd en toch niet meer hier willen zijn.

@ukkie, sja daar kijk ik straks ook wel tegen op hoor om weer te gaan werken met 2 ukkies. Maar sta je dan s'ohctends alleen? en met hoeveel kinderen dan? jeutje.

hier verder alles ok, ga zo op de bank liggen met boekje, meisje slaapt (geloof ik, maar durf niet te gan kijken omdat ze anders "uit uit uit" gaat roepen als ze toch wakker blijkt te zijn. op hoop van zegen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven