Zwanger worden in 2009

19-01-2009 10:45 649 berichten
Er zijn een hoop meiden die er voor gaan dit jaar, en binnenkort de voorbehoedsmiddelen de deur uit doen. Of dat al gedaan hebben en nu proberen zich nog met werk en andere aardse zaken bezig te houden en niet alleen met babies maken.

Met een stel hebben we al heel wat afgekletst in dit topic. Hier gaan we dan verder, ditmaal met een schema van onze vorderingen zeg maar

nicknameleeftijdperkindjeNODanoniempje2121juli 2008117/02arucamba27sept 2008114/02conscienza28feb 20091nvtEva25juni 20091nvtExcited3219/12/2008119/01Gorgi3327/12/071maart 2009 (IVF)Ittje2526/12/08121/02Jo8821zomer 20091nvtJoy30feb 2009106/03JWvB3228/12/08128/02Karan26mei 20091nvtKatalinova27feb 20091nvtKippie2323juli 2008106/02Lilith753427/12/08409/03Lily7929jan 2009315/02loeske28sep 20081 londen25april 20091begin meilucy12329zomer 20081?nata19mei 2008106/03renza2901/09/08123/02Schapekop31nov 2008122/02soeze29jan 20091?spikie3212/12/08115/02StefanieV23aug/sept 20091nvtzon29april 20091nvt

Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Aan alle dames waarvan de mannen er nog niet aan toe zijn. Sterkte en heel veel geduld toegewenst!

Het is ook best lastig en natuurlijk een keuze die je niet zomaar maakt. Ik heb ook op mijn vriend moeten wachten en het viel me eigenlijk mee dat hij er nu al aan toe was. We hadden het er wel eens over gehad dat we graag jong kinderen willen, maar hoe ouder je wordt, hoe verder je het voor je uit schuift. Er zijn zoveel dingen die we allebei nog wilden doen voordat... Niet dat het leven ophoudt wanneer je kinderen krijgt, maar het wordt toch anders.

En toen, vanuit het niets begon mijn vriend er in december zelf over. Tot mijn grote verbazing. Wat nou precies de oorzaak is van deze verandering, ik weet het niet. Maar ben er uiteraard wel blij mee. Dus, je weet nooit hoe het gaat lopen!

Conscienza, ik hoop voor je dat je je wat beter voelt vandaag en naar de HA kunt!

Karan, sorry ik woon ook in het hoge Noorden, maar leef met je mee. Moet zelf ook naar de kaakchirurg op 25 februari. Ik zie er nu al tegenop! (is ook de reden dat ik de verwijsbrief 3 jaar heb laten liggen voordat ik een afspraak heb gemaakt... )
hey conscienza,

Bijna zover voor jou! Spannend hoor! Leef je toch al een aardig tijdje naar toe. Ik hoop dat je niet ziek wordt.

Hoe vond je de yoga?

Sommige groepen kunnen idd behoorlijk zweverig zijn,maar het kan ook reuze meevallen,tis gewoon goed voor je lijf,maar ook voor je stemming! Volgens mij is yoga tegenwoordig eerder hip dan zweverig,maar daar moet je het natuurlijk niet voor doen. Ik doe het zelf al een jaar of 4.

Nata wat balen hoe het allemaal loopt. Zo zie je maar weer: kinderen neem je niet! Echt vervelend voor je,hoop dat je lijf snel weer op orde is!

Ittje hoest met jou? ben je er nu ook ff minder mee bezig of dat toch niet?

Mellie..hihi voor je leuke bericht. Ik was er helemaal van aan het genieten...maar het was niet voor mij ;-( hihi

Eva,toch idd opvallend dat je vriend er toch wel mee bezig is! Meid de tijd vliegt!

NH knap dat je het geduld kunt opbrengen! Ik wens je veel succes en hoop dat je er met je vriend naar toe mag groeien!

Sandra jij ook veel succes vrijdag! Weer wat extra dames die meedoen!

Ik blijf nog maar steeds de laatste op de NOD lijst..pas 23-2 weer. Maar ik heb geduld en ben er ff niet zo meebezig op het moment.

Dames...fijne dag! Ga dadelijk fijn op......jawel jawel kraambezoek,zucht!
Hey Itje daar ben je dan! Goedemorgen!teovallig..hihi
Dag lieve meiden,

Doet me goed het meeleven

Maar...

Hardstikke strontziek met buikgriep. Dus nee, we hebben besloten vanmorgen dat ik echt niet met de benen wijd kon, en de huisarts heb ik zelf nog even gesproken. Ik was de eerste afspraak en als je belt voor 9 krijg je haar tel. spreekuur. Dat was wel prettig omdat het zo'n lief mens is. Vroeg meteen of ik al goed at enzo.

En daar baal ik het allermeeste van, ik merk nu weer erg goed hoe zwak je bent als je te licht bent, ik verlies meteen gewicht (ook al is het eerst vooral vocht), en dat had ik er net aangegeten. Nou ja.

Ik bel zodadelijk voor een nieuwe afspraak.

Ben ook nog niet naar yoga geweest trouwens, was ik voor morgen van plan maar dat wordt volgende week. Sorry maar verdomme kut zeg. Ben het echt zat, ik wil werken, sexen, en haat ziek zijn!!! zo.

nu ga ik maar weer even slapen.

Later reageer ik weer meer op jullie, sorry voor mijn zelfbeklag!!!
Conscienza

Zelfbeklag is soms wel even goed en dat mag hier gelukkig ook! Hoop dat je snel opknapt en alles weer op kunt pakken. Niet te veel over in zitten, veel zorgen zijn natuurlijk ook niet bevorderlijk voor herstel.

Renza, ben er niet obsessief mee bezig hoor. Dat valt heel erg mee. Maar zo nu en dan even het forum op kan ik toch niet laten. Daarnaast heb ik het er zo nu en dan met mijn vriend over en dat is natuurlijk ook wel goed.
Conscienza:

Noordholland: Ook dikke knuffel voor jou! Het komt goed al lijkt het nu nog eindeloos te duren.

Ik ben net weer terug van de kaakchirurg. Het begon er al mee dat ik met het ov moest. Eerst stukje trein, dan over op de bus. RUim op tijd weggegaan, dus moest goedkomen. Zelfde bus ging trouwens vlak bij mijn huis weg, maar aangezien ik er op deze manier in een kwartiertje zou zijn, en anders een half uur in de bus moest zitten leek het me wel mooi. Grote fout dus. Stond ik daar bij het station... NERGENS een bushalte. Eindelijk eentje gevonden, maar daar stopte maar 1 bus. De verkeerde. Mensen gevraagd, en niemand die het wist. Werd doorverwezen naar een bushalte 500 m verderop. En weer niet de goede bus. Toen begon ik in paniek te raken. Ik was al lichtelijk gestresst doordat ik erg bang ben voor tandartsen en mensen die dingen in mijn mond moeten gaan doen. Vriend gebeld, die natuurlijk niet opnam. Pa gebeld, en toen ik die aan de telefoon had begon ik natuurlijk meteen keihard te huilen. VOlledig in paniek. Uiteindelijk gewoon maar gaan lopen in de buurt, komt daar ineens uit het niets de bus voorbij gereden! Ik zwaaien, kerel rijdt gewoon door. Dus ik in de richting waar de bus vandaan kwam. Nergens een bushalte. Nog meer paniek dus... Uiteindelijk toch de bushalte gevonden. Precies 5 voor 11. En kwart over 11 was de afspraak. Bus zou komen... Precies 5 voor 11. Geen bus... Volgende om 5 over, dus dan zou ik 10 over in het ziekenhuis zijn. Nou ja... Ziekenhuis gebeld en de assistente aan de balie was heel lief en zei dat ik vooral rustig aan moest doen en dat het echt niet op een paar minuten aankwam.

Dus... Stipt kwart over 11 was ik er.

Werd al vrij snel in het 'spuithok' neergezet, moest eindeloos (voor mijn gevoel dan) wachten en meteen 3 spuiten erin. Niet fijn! Maar goed. Daarna kon ik meteen de behandelkamer in. Ik sputterde nog iets van: maar de verdoving zit er nog net in... Maar dat kwam wel goed allemaal. En dat kwam het ook. Tot ik ondersteboven werd gehangen. Vorige keer was het wat gefriemel en toen ik dacht dat ze echt gingen beginnen was de eerste er al uit. Dit keer was het anders. Het wilde niet. Hoofd klem gezet, veel gekraak, veel druk. Of het goed ging? Ik maakte een hgm geluidje. Dacht ik al, zei de kaakchirurg, bij mij is dat ook zo...

Nog meer gekraak, nog meer geduw. Ik was er van overtuigd dat de rest van mijn kaak ook mee zou komen. Maar goed. Bleek dat er een stuk wortel was blijven zitten. En die ging ie ook niet meer weghalen want dat was veel teveel gedoe en ik zou er waarschijnlijk toch nooit last van krijgen. Lekker dan.

Inmiddels weer thuis (toch half uur in die bus gaan zitten), en het begint alweer goed te steken. Eerst pijnstiller zit erin, en nu aan mijn bakje appelmoes. Zelfs mond open doen doet zeer. En dat was de vorige keer ook zo...

Boehoe... Ik ga lekker zielig doen in mijn eentje (met al mijn tijdschriftjes die ik nog even gekocht heb), en de volgende keer reageer ik even op de rest. Promise!
Oh Karan,Getsie! Verschrikkelijk is dat he? Heb je niet zo'n vieze bloedsmaak? Ben blij dat ik ze er allamaal uit heb!

Sterkte meid!
He meiden,

Wat lief allemaal!!!! Vind het ook jammer maar ben 23 jaar dus MOET goed komen, haha!

Conscienza KOM OP meid!! Snotter je er doorheen, laat alles gaan en lopen en pak jezelf dan weer bij elkaar en vecht naar de overwinning!! JE KAN HET!! Je liefde voor jezelf en je toekomstige kind is GROTER dan je eten en je ziek zijn. Je zult overwinnen, ik geloof er in!!! Zo.. dat wilde ik even kwijt, hihi!

Nogmaals dank en zet 'm op allen!!

Liefs Dan
Noordholland, ik heb al een lange discussie met mijn vriend achter de rug. Het begon bij hem met: Niet eerder dan over 10 jaar een kind. Later werd dat 5, toen 2, tot kerst afgelopen jaar was het: over een jaar. En toen leek het er ineens op dat ik door het vergeten van de pil zwanger kon zijn, en toen begon ie ineens na te denken. Na de negatieve test hebben we eindelijk goed kunnen praten en dus slik ik nu al mijn pilstrips op. Hij houdt nog steeds een slag om de arm (stoppen met de pil is voor hem niet hetzelfde als 'echt beginnen') maar hij is er wel mee bezig.

Overigens, mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen, en ik geloof dat ik op onze eerste date al over kinderen begon. De 'discussie' begon bij ons 2,5 jaar geleden. Het duurt even, en dat lijkt eeuwen te duren. Maar... Het onderwerp is aangezwengeld en als het goed is gaat ie er langzamerhand wel over nadenken...

(Heb verdomde veel pijn nu! Pijnstiller lijkt niet echt te werken.)

Schoonmoeder belde net en die vond me zo zielig dat ze zo in de trein wilde springen om voor me te komen zorgen. :-) Op dat moment vergat ik toch echt even mijn algehele 'ik ben zo zielig' bui want ik vond het zo lief!
hey meiden,

Conscienza; echt balen dat het niet door kon gaan vandaag en kl*t* dat je weer ziek bent. Er gaat ook zoveel rond en als je dan niet helemaal op gewicht bent, pik je dit natuurlijk sneller op. Je bent op de goede weg met het vechten tegen je onder gewicht (wat ik zo lees), dus als je straks weer beter bent komt het vast wel goed. Voor nu is het gewoon balen...

heb je al een nieuwe afspraak gemaakt?

Karan hoe is het nu met je? Klinkt allemaal niet erg fijn.

Ga nog ff wat doen voor m'n kleine man wakker wordt.

doei, doei
Karan, wat een rotsituatie zeg! Kan het me helemaal voorstellen. En hoe het er bij de chirurg aan toe ging, hellep! Daarom heb ik dus 3 jaar gewacht met het maken van een afspraak. Hopelijk valt het bij mij een beetje mee...
Oooh arme Karan, het is ziekenboeg hier vandaag zeg. Hoop dat de pijn snel minder wordt. Mijn kaak is ook wel eens ernstig mishandeld bij het verwijderen van verstandskiezen, ze hebben gewoon een stuk moeten wegzagen om ze eruit te vissen. Toen dacht ik echt: had ze er maar in laten zitten.

Hier gaat het beter met de buik (zolang ik niet loop of zit), slechter met de koorts. Had net 39.2, de herinnering aan 40+ is nog heel vers, brrr. Maar lief is thuis en gaat voor me zorgen en ik doe niet veel meer dan slapen.

Tot morgen weer en dank voor de lieve bemoedigende woorden (noordholland du bist eine Schatze!)
Hi Folks!

Mijn naam is Marije, 23 jaar. Ik woon samen met mijn 18 jaar oudere vent, die al 2 kinderen heeft.

Sinds Juli 2008 zijn we gestopt met de pil.In Augustus vorig jaar was het al raak. Toen eindigde het na 5 weken in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Met een eileider minder gingen we er weer met volle moed tegen aan! In Oktober was het alweer raak! Maar ook helaas, deze eindigde in een miskraam bij 6 en halve week. 3en halve week terug ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden na die miskraam, en een deze dagen zou ik weer ongesteld moeten worden.

We hopen dat 3 x scheepsrecht mag zijn, en dat het in 2009 gaat lukken!

Alle meiden succes, en super om in een topic te schrijven waar je met zn alle 1 doel hebt! :D

Liefs Kip
Heee kipje,

Welkom! En wat een verhaal zeg, je hebt al heel wat meegemaakt. Ik voeg je toe aan de lijst, hoop dat het inderdaad 3x scheepsrecht is voor jou!!

Conscienza
Jeetje kippie dat is echt een heftig verhaal. En je klinkt zo enorm enthousiast en vrolijk. Wat goed van je dat je de moed niet verloren hebt en gewoon weer verder gaat! Ik ben heel erg benieuwd en ik ga voor je duimen.

Ik heb vandaag echt een mega hamsterwang. Het is ook een beetje blauw, en vanmorgen deed het eten van mijn bak yoghurt (met kleine lepel) ook al pijn. Maar goed, wel iets minder pijn dan gisteren, en nog 2 uur en dan mag ik weer een lading dope... Best fijn dat spul...

Conscienza, klinkt bij jou ook niet echt fijn zeg! Lekker op de bank blijven liggen en niets doen! En veel slapen, dat helpt.
Jaa doe ik ook hoor, het gaat een beetje af en aan, soms denk ik opeens 'oh het gaat wel weer' en dan ga ik staan en dan denk ik 'oh toch niet'. Echt zo sneu, gisteren vond ik zelfs klokkijken moeilijk.

Oooh jij met je arme hamsterwang, arme ziel! Je hebt toch wel vrijgenomen of niet?

Gisteren heb ik trouwens meteen de afspraak voor de MIrena verzet, ik durfde nog niet deze week vanwege mijn rommelbuik, maar 11/02 moet ik wel ruimschoots beter en aangesterkt zijn! Jee!!
Oooh... Maar de 11de is helemaal niet zo ver weg! Das volgende week al!

Ik heb inderdaad lekker vrij. Had gisteren en vandaag als ziektedag, en morgen zou ik gewoon mijn vrije dag hebben.

Net lekker buiten een rondje gelopen en dat was ook wel lekker. Moest wat brieven posten bij de buren (wij zitten met een rijtje in een VvE) en het was zo raar... Bij de buren 2 huizen verderop stond de deur open. Ik hoorde boven wel wat gestommel. De buurvrouw is hoogzwanger en het kindje kan ieder moment komen. Heb toen ik terug kwam nog even gekeken en toen was de deur dicht. En een aantal gordijnen ook. Ben zó benieuwd!

Ben ook bezig met het fotoboek maken van onze laatste vakantie (euh... Half november kwamen we terug...). Kan ik die ook eindelijk laten drukken. Heb al 2 weken gedaan, en de vakantie was 3 weken, dus ben al een heel eind.

Kost me alleen wel moeite om niet de hele tijd om de baby pijler rond te hangen.

Gisteravond begon vriendlief ineens uit zichzelf over kindjes en babynamen... Hij had met een vriend gebeld en zijn vrouw is nu 20 weken zwanger van een tweeling. Ze hadden een echo gehad en een uur naar de kindjes kunnen kijken. En daar was mijn vriend dan ook wel weer helemaal enthousiast van. Vorderingen hier!!!
quote:arucamba schreef op 03 februari 2009 @ 13:30:

Hallo Conscienza,

rond 14 februari zou mijn NOD moeten zijn weet niet zeker maar vermoed ik dus je mag het in de lijst zetten

Ben vandaag bijna flauwgevallen onder de douche, ik was nota bene ook nog alleen thuis nouja het is goed afgelopen heb mijzelf half dizzy op bed gesleept, daar ben ik weer bij gekoemen

Zou het iets kunnen betekenen?? Ik had ook wat honger misschien was dat het wel, maar ik hou mijzelf in de gatenHey Aru: wat eng zeg! En dan ook nog alleen thuis, zul je altijd zien! Dat kan idd met je honger te maken hebben, je suikergehalte is dan te laag en daar word je flauw van ja. En houd jezelf in de gaten ja. 14 februari................toen heb ik een test gedaan van mijn eerste........positief! ik hoop dat deze datum voor jullie ook een geluksdatum zal zijn!
Hey ladies!

Hier ook alles goed hoor. Ik heb écht een super heftige menstruatie gehad! Niet normaal gewoon, nog nooit zo hevig gebloed, dacht dat ik leegstroomde, als ik lachte of kuchte dacht ik.......oh, oh, gaat dat goed daaronder? Geen lekkages? Gelukkig is alles goed gegaan, geen genante momenten.

Eva; de bouw van jullie huis kan welleens tegenvallen, zodat dat nog heel lang kan gaan duren, dan kunnen jullie maar vast beginnen toch? Tegen de tijd dat de bouw klaar is, kun je meteen de kinderkamer in orde maken!! Succes meid met wachten.

Renza: ooh gerem, zat je zo te genieten van dat berichtje, had ik met mijn duffe gedoe een verkeerde quote aangeklikt. Muts dat ik ben. Maar alle goede wensen voor jullie saampies en a very blessing life voor jullie!! Komt allemaal goed meid!

Conscienza: heel veel beterschap meid, wat shit dat je de afspraak hebt moeten verzetten! Maarrr 11 februari is al volgende week! Wauw, dan gaat het toch echt gebeuren! En je bent idd meteen vruchtbaar, maar ik ben wel blij dat ik eerst ongesteld ben geworden, dan blijkt toch je slijmvlies weer optimaal opgebouwd te zijn..........geen idee of het bij iedereen zo werkt natuurlijk. Doe rustig aan en drink anders lekker slappe thee of bouillion (schrijf ik dat zo goed?). Succes meis!

Lillith: hoest met jou?

Karan...............gerem wat moet dat pijn doen!! Heb ook destijds mijn verstandskiezen eruit moeten laten boren, groeide verkeerde kant op, ze waren nog eens niet door mijn tandvlees gegroeid, maar ze konden op de foto zien dat het niet goed groeide, anders moest ik een beugel, geen denken aan! Eruit laten boren en dat was een ramp, de kaakchirurg was ook nog uitgeschoten met zijn boor in mijn wang/kaak, sukkel. Maar uiteindelijk allemaal goedgekomen en ik weet wat je moet doormaken, bonkende aanhoudende zeurende pijn........gatver. Beterschap meis enne........heb genoten met het lezen van je verhaal (hi,hi).

Sandra: ik had geen condoom gebruikt nadat mijn Mirena eruit is gehaald, maar ben wel blij dat ik ongesteld ben geworden, weet ik zeker dat mijn lichaam er klaar voor is (slijmvlies van baarmoeder ook). Alles goed verder met je kleintje, ben je ook zo aan het genieten?? Ooh, hier geniet ik elke dag van mijn mannetjes..........kan wel janken als ik ze allebei in bad zie zitten en ze lekker zie spelen, heel lief voor elkaar (kan ook anders zijn hoor) dan denk ik..........mijn mannetjes........snif, snif. Poepie scheetjes zijn het!!!

Nou, wat een lang stuk toch weer geschreven.............tot het weekend meiden (ik heb morgen een uitje van mijn man zijn werk, gaan we borrelen, tapa's eten en naar de film) de kids blijven bij mijn ouders slapen. Mis ze nu al.... Maarrrr ga lekker genieten en ik "spreek" jullie zaterdag/zondag weer.

groetjesssss mellie
Nog ff snel..............kwas kippie helemaal vergeten welkom te zeggen! Zo wat een verhaal zeg! Ik hoop het van harte dat drie maal scheepsrecht is bij jullie!! Zou toch wel heel mooi zijn he. Enne.....leeftijdsverschil is helemaal geen issue, zolang je samen gelukkig bent doet al het andere er niet toe, toch?

Veel succes meid!!
Jippieeee! Vandaag laatste pil van deze strip geslikt. Dat betekent dat er nu nog 3 strips op me liggen te wachten. Ofwel:

- totaal 9 weken pil slikken

- en nog 4 keer ongesteld

- en dan.... mag ik ook eindelijk meedoen!

(En nog steeds dikke hamsterwang, maar pijn lijkt langzaam minder te worden )
karan fijn dat het langzaam beter gaat! En al lekker uitkijken naar dat laatste tabletje!

Mellie flink verhaal getypt zeg! Maar jou lijf/baarmoeder klinkt weer aardig schoon.

Ik ben er alweer helemaal bovenop hoor, dat bericht niet voor mij was..hahaha!

Kippie welkom,je hebt al behoorlijk wat meegemaakt zeg!

Lijkt me erg moeilijk!

Conscienza je bent nog niet echt fit? Op naar volgende week voor jou! Is het nu extra moeilijk voor je om te eten?zal wel. Sterk maar snel weer aan meid?

Hier komen de vruchtbare dagen in de buurt. Vind het een beetje eng. Weer die lange twee weken,weer dat wat voel ik daar??

Kon het wel weer aardig loslaten en ga proberen dat ook na de eisprong vol te houden. Eerst maar eens aan de slag het weekend!

Nog meer mensen rond de eisprong?
Welkom KIP!

Zo meiden, geloof het of niet, maar ik ben met de pil begonnen. Ik stopte in september 2007 en juist nu ik zwanger wil worden begin ik weer. Ik moet van de gyneco even een pauze nemen, zodat de pil ervoor zorgt dat de cyste verdwijnt zodat ik in optimale gezonheid verkeer voor een baby. Daarnaast slik ik vanalles qua baby vitamines, foliumzuur etc.om me goed voor te bereiden. Ik ben wel blij dat ik nu in goede handen ben en dat ik begeleid wordt bij het zwanger worden. Ik ben benieuwd. Begin maart moet ik terug voor een echo en een dezer weken een uistrijkje en urine test voor de zekerheid. Het is nog een heel gedoe een baby maken.............
Heee lieve meiden,

Ik ga achterstevoren reageren, eerst met nata...

@nata, meis wat een gedoe, en wat vervelend moet dat voor je zijn. Ik kan me voorstellen dat dit voelt alsof je een stap terug zet. Maar het is deel van een stap vooruit, als je het vanuit je gezondheid bekijkt. En je bent jong genoeg om het rustig aan te doen, gelukkig hebben ze dit op tijd ontdekt en kunnen ze je weer helemaal oplappen. Het komt allemaal goed.

@renza, hihi ik kan me dat helemaal voorstellen zeg, spannend!!! Proberen toch ook met andere dingen bezig te zijn, zou ik zeggen. Ik lees ook op andere sites best veel topics met verhalen over hoe vreselijk het kan zijn om op die mens (of niet mens) te wachten.

@Karan, dat schiet al lekker op meid! En tegen die tijd ben je ook geen hamster meer haha. We waren wel lekker zielie deze week, he!

@mellie, fijn alles weer op gang! Dat is toch mooi? Wel weer ouderwets rottig zeker, om bang te zijn voor de beruchte lekkages. Dat gaat bij mij echt terug tot mijn schooltijd, ik ben een keer halsoverkop naar huis gegaan bij tekenen omdat het echt langs mijn benen ging (en ik had een lichte broek aan, slimme eigenwijze tiener die ik was). Op naar de eerste echte ronde voor jou!

En dan...

Ik had eerder al verteld van die enorm gespannen borsten he? Gisteren veegde ik bruin/rood opeens, terwijl ik met de Mirena nooit ongesteld werd. Ik had heelveel buikpijn gehad, maar omdat ik ook met die griep zit wist ik echt niet waar ik het nu had, maar ik zei nog tegen mijn vriend dat ik echt dacht dat het vrouwenpijn was. Ik was zo blij! Het was maar een druppel, maar voor mij betekent dat iig dat de boel daar niet werkloos bij ligt haha.
Meiden!

Bedankt voor jullie lieve welkomsberichtjes.

Inderdaad al behoorlijk wat meegemaakt in korte tijd, maar ik blijf ook optimistisch.

Zeker na vandaag... Zoals jullie in het schema kunnen zien staat de datum van vandaag achter mijn naam (er staat alleen kipje ipv kippie, hihi).

Ik voelde dat het wel weer eens raak kon zijn, dus heb net ff getest, en zie een heel licht streepje!

Maandag nog maar eens ff testen!

Vaag he? :P

Ok, genoeg over mezelf! Ik ga dit forum eens ff goed doorspitten om een boel over jullie te weten te komen

Love Kip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven