Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
dinsdag 28 juli 2009 om 16:42
jaaaa de echo was helemaal goed!!!! en we krijgen een jongen!! mijn gevoel zat toch juist!
Was wel heel mooi om te zien allemaal!
Gaan de andere zwangere nog een 3d echo laten maken? wij wel denk ik! we hebben nu geen dvd mee gekregen want dat apparaat was sinds vanmorgen kapot
Wel foto's meegekregen.
Was wel heel mooi om te zien allemaal!
Gaan de andere zwangere nog een 3d echo laten maken? wij wel denk ik! we hebben nu geen dvd mee gekregen want dat apparaat was sinds vanmorgen kapot

Wel foto's meegekregen.

dinsdag 28 juli 2009 om 18:59

dinsdag 28 juli 2009 om 19:50
@Liedje, haha, moet ook wel grinniken om de reactie van je man....zo typisch mannelijk!! Zo reageerde mijn vriend ook!!
@ peach, ja wij willen het ook graag weten! Tot een week of 3 a 4 geleden was ik ervan overtuigd dat het een jongen wordt. Nu weet ik het niet meer zo zeker. In winkels wordt ik echt naar de meisjeskleertjes 'getrokken' Ik heb ook allemaal ideeen voor een meisjeskamer. Dat wordt nog leuk als het een jongen blijkt te zijn!
Ga je het trouwens vertellen aan je omgeving of houden jullie het voor jezelf?
en hoe is het dat voor de anderen? Vertellen of niet?
@ peach, ja wij willen het ook graag weten! Tot een week of 3 a 4 geleden was ik ervan overtuigd dat het een jongen wordt. Nu weet ik het niet meer zo zeker. In winkels wordt ik echt naar de meisjeskleertjes 'getrokken' Ik heb ook allemaal ideeen voor een meisjeskamer. Dat wordt nog leuk als het een jongen blijkt te zijn!
Ga je het trouwens vertellen aan je omgeving of houden jullie het voor jezelf?
en hoe is het dat voor de anderen? Vertellen of niet?

dinsdag 28 juli 2009 om 20:11
@bowie: Wij vertellen het wel als iemand er naar vraagt, als men er niet om vraagt dan niet, maar ik kan het toch niet voor me houden. Ik ben benieuwd of jullie een meisje krijgen, gezien je gevoel, nog even geduld!
@liedje: Al een beetje bijgekomen? Hoeveel testen heb je ondertussen al gedaan..hahaha..dit is ook zo'n herkenbaar moment!
@liedje: Al een beetje bijgekomen? Hoeveel testen heb je ondertussen al gedaan..hahaha..dit is ook zo'n herkenbaar moment!
dinsdag 28 juli 2009 om 20:17
dinsdag 28 juli 2009 om 20:24
Nog geen testen gedaan... je weet nooit wat wij gedaan hebben, gesport.... Maar was snel weer terug want ik kreeg telkens een glimlach op mijn gezicht... Ik kan nergens anders aan denken.
We hebben onze ouders al gebeld... ze vonden het zo leuk, ik moest het gewoon tegen iemand vertellen. Morgen toch maar voor de zekerheid een gewone test kopen, nu was het er 1 die ik kreeg bij ovulatietesten.
vanmiddag heel toevallig met mn man in de prenetal gelopen... een beetje bekeken wat we leuk vonden, toen ging ik testen en waren er twee streepjes!!!
Ik zit momenteel helemaal op de roze/blauwe wolk!
We hebben onze ouders al gebeld... ze vonden het zo leuk, ik moest het gewoon tegen iemand vertellen. Morgen toch maar voor de zekerheid een gewone test kopen, nu was het er 1 die ik kreeg bij ovulatietesten.
vanmiddag heel toevallig met mn man in de prenetal gelopen... een beetje bekeken wat we leuk vonden, toen ging ik testen en waren er twee streepjes!!!
Ik zit momenteel helemaal op de roze/blauwe wolk!

dinsdag 28 juli 2009 om 20:39
@Liedje; geweldig je bent dus toch gewoon zwanger!!!!!!!!!!!! IIk had eerlijk gezegd toch al zo'n gevoel, die duizeligheid enzo.. Hoef je geen geduld meer te hebben, eh nou ja ik was bijv. weer erg ongeduldig tot de echo, hoop niet dat jij dat straks hebt. Hoe voelen jullie je nu? Echt gaaf hoor!
@Peach; een goeie echo, super, gefeliciteerd! En weer een jongen, waar blijven de meiden? Ik denk dat wij een meisje krijgen, maar de chinese kalender een jongen...allebei prima als t maar gezond is.
@Paulita; ik zal de foto misschien straks op hyves zetten, vind mezelf er niet zo leuk op staan, maar ja.. Opschieten, t kost maar 5 minuutjes, foto maken en erop zetten hahahah
@Peach; een goeie echo, super, gefeliciteerd! En weer een jongen, waar blijven de meiden? Ik denk dat wij een meisje krijgen, maar de chinese kalender een jongen...allebei prima als t maar gezond is.
@Paulita; ik zal de foto misschien straks op hyves zetten, vind mezelf er niet zo leuk op staan, maar ja.. Opschieten, t kost maar 5 minuutjes, foto maken en erop zetten hahahah
dinsdag 28 juli 2009 om 21:10
Liedje gefeliciteerd! Morgen maar weer testen als je dat graag wilt! Ik zou de ochtendurine pakken, dan weet je het echt zeker.
@Bowie: wij zouden volgens de Chinese kalender een jongetje krijgen. Of het klopt weet ik als het goed is over 5 weken. Wij houden het dan voor onszelf. Ik heb nog helemaal niets gekocht voor mezelf of ons kindje. Denk dat dat ook pas komt als ik weet wat het wordt.
@Bowie: wij zouden volgens de Chinese kalender een jongetje krijgen. Of het klopt weet ik als het goed is over 5 weken. Wij houden het dan voor onszelf. Ik heb nog helemaal niets gekocht voor mezelf of ons kindje. Denk dat dat ook pas komt als ik weet wat het wordt.
dinsdag 28 juli 2009 om 21:31
dinsdag 28 juli 2009 om 21:42
@Giorra... whahaha, ik zal effe een buikfoto maken, zou je t al zien? Nee hoor grapje... ik lees een paar minuten geleden dat mijn baby'tje nu 2 mm klein is.... schattig he?
Lieve niet zwangeren, ik weet zeker (en hoop het met mijn hele hart) dat we jullie snel ook kunnen feliciteren! Ik leef met jullie mee!
Lieve niet zwangeren, ik weet zeker (en hoop het met mijn hele hart) dat we jullie snel ook kunnen feliciteren! Ik leef met jullie mee!