Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
meiden!!!!!!!!!!!!!!!! ik had na een halve minuut een hele vage streep!!!! mn vriend ziet hem ook!!

hij is echt heeeeeel lichtjes roze maar je ziet hem wel!

wat moet ik nou doen?? denk alleen maar wachten oftie sterker wordt elke dag toch?? en maar hopen dat het zo is!
het is nu maandag en moet donderdag onge worden.....

ik hoooop het zo, het is echt een streepje!!!wel heel vaag! ik hoop zooo dat ik zwanger ben en dat het niet afgebroken wordt voordat je ongi wordt...dat hoor je toch zo vaak?
deleted
@peach, gefeliciteerd meid! een streep is een streep, toch? Inderdaad gewoon morgen weer testen en ik zal voor je duimen dat ie dikker en dikker wordt!

Heb zelf gelukkig(?) de afgelopen week al een soort emotionele achtbaan gehad dus behalve een beetje chagrijnig gebrom vanochtend tegen mijn vriend, voel ik me inmiddels alweer beter. Ik ga gewoon vol goede moed de volgende ronde in!
oh ja, mijn nieuwe NOD is denk ik 3 mei...of toch 4?
@Bowie en Poffertjes: wat jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Succes met de volgende ronde.

@Korrel: is het doorgezet? Zou wel fijn zijn, want dan weet je beter waar je aan toe bent.

@Peach: Voor de zekerheid zou ik tot donderdag wachten om opnieuw te testen. Dan weet je het echt zeker. Je moet namelijk minimaal 2 dagen tussen de zwangerschapstesten hebben zitten voor een goede resultaat.

Ik heb vrijdag mijn NOD en ik vind het nu weer eng aan het worden. Durf nergens aan te denken/voelen. Morgenavond naar mijn nichtje toe met mijn man, ouders en zusje. Want mijn nichtje is afgelopen vrijdag bevallen van een zoon.
Peach: Jee meid, wat ontzettend spannend. Tja een streep is een streep toch? Het hormoon neemt iedere dag enorm toe, dus ik zou als ik jou was morgen weer testen, en overmorgen weer (je hebt toch die goedkope sensitesten toch?)

Ik hoop het zo voor je!

Meiske: Kan me voorstellen dat je nerveus aan het worden bent. Weet jij al wanneer jij eventueel gaat testen?
Stay with me, let\'s just breathe.
@toad, ja ik heb die sensitesten....er is echt wel een streepje te zien...heel vaag maar ik zie hem...vind het zo spannend. Denk gelijk straks is die test niet goed, straks is het wel zo breekt het alsnog af....Misschien doe ik morgen wel een test en zie ik niks?

Durf nog niet blij te zijn. Belde net mn vriendin die zei ook al een streep is een streep...Maar ik wacht het nog even allemaal af hoor! mn vriend zei ook dat we gewoon de aankomende dagen moeten aankijken, die is ook nog erg voorzichtig omdat het zo n vaag streepje is!
ik lees nu wel trouwens dat er wat meiden zijn die ook sensitest hebben gebruikt, kregen gewoon een vals streepje! Bij een ander merk kregen ze namelijk helemaal geen streepje en werden vervolgens gewoon ongesteld.

Jeetje wat een gestress dit! ik test ook nooooit meer voor mn nod hoor! jullie mogen mij er voortaan ookn aan herinneren!
Tja, als je echt uit elkaar spat van de onzekerheid en niet meer wilt wachten, dan kun je zo'n test kopen waarmee je een paar dagen eerder kan testen. Die is wel wat duurder......

Maar goed, een paar dagen gek worden van de spanning is ook niets.

Ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!
Btw, Sensitest geeft ook aan dat hun testen 99% betrouwbaar zijn? Ik neem aan dat ze niet mogen uitdragen wanneer het niet zo is?
quote:Toadette schreef op 06 april 2009 @ 11:17:

Meiske: Kan me voorstellen dat je nerveus aan het worden bent. Weet jij al wanneer jij eventueel gaat testen?Zaterdag als ik nog niet ongesteld ben. Dit omdat ik dan die dag nog naar mijn ouders kan om het te vertellen. Ik wil het namelijk als eerste aan mijn ouders vertellen en niet aan mijn schoonouders. (erg hè ). Want mijn schoonouders zien we zondag en mijn ouders anders pas maandag.
quote:Toadette schreef op 06 april 2009 @ 11:37:

Btw, Sensitest geeft ook aan dat hun testen 99% betrouwbaar zijn? Ik neem aan dat ze niet mogen uitdragen wanneer het niet zo is?Lijkt mij ook niet dat dat mag.
quote:meiske1981 schreef op 06 april 2009 @ 11:46:

Zaterdag als ik nog niet ongesteld ben. Dit omdat ik dan die dag nog naar mijn ouders kan om het te vertellen. Ik wil het namelijk als eerste aan mijn ouders vertellen en niet aan mijn schoonouders. (erg hè ). Want mijn schoonouders zien we zondag en mijn ouders anders pas maandag.

O ja joh... Doe je dat al zo snel?

Bij mij weet nog niemand het! Wil eerst naar de verloskundige.

En even met haar overleggen. Misschien houden we het wel 12 weken stil. Pffff vind het wel heel moeilijk hoor! Maar wil zeker dochterlief niet onnodig kwetsen wanneer het toch nog mis zou gaan.
@peach, wat spannend meid! Kan begrijpen dat je even niet weet hoe en wat.... Inderdaad wordt er gezegd een streep is een streep... Dus wie weet! Misschien inderdaad een wat duurdere test er tegenaan gooien of wachten tot donderdag (lastig......). Hou je ons op de hoogte? Zou jij dan nummer vier zijn? Ik hoop het voor je!! En laat je vooral niet gek maken door wat andere schrijven op het internet. Als je goed zoekt kan je alles vinden hoe positief of negatief het voor jezelf ook kan zijn.

@meiske, niet erg hoor dat je het eerst aan je ouders wil vertellen. Zou ik precies hetzelfde hebben... Maar spannend... ik hoop dat je een goede uitslag van je test krijgt!!

@toa, ik zou ook graag willen wachten met vertellen tot meer zekerheid. Maar vraag me af of ik het zo lang stil kan houden.... Maar wie niet waagt die niet wint....

@bowie, ik ga je datum gewoon aanpassen naar 3 mei! Dan zitten we ongeveer gelijk met onze NOD. Hopelijk kunnen wij de volgende ronde helemaal happy zijn. Lets go for it!!
Hallo allemaal,

Spannend peach, hoop dat het raak is... Maar streep is toch een streep? Gewoon overmorgen weer testen.. Zie je vanzelf wel wat eruit komt!

Hier alles rustig.. Zit alleen even te denken wanneer mijn eisprong nu zal zijn.. Toch een 4 dagen later ongesteld geworden.. Is mijn eisprong dan ook weer 4 dagen later of is het handiger om ovutesten te bestellen via sensitest en zo maar te kijken?
Poffer: Wat ben jij toch lekker positief ingesteld. Meteen alweer van die gezellige berichtjes, top hoor! (f)

Muppet: Als ik jou was had ik gewoon met ovu-testen aan de slag gegaan. Erg duidelijk, en je weet tenminste zeker dat je je eisprong niet mist. Ik vond het erg duidelijk en verhelderend!
@muppet, mij geeft het meer rust als ik weet hoe en wat. In plaats van dat ik loop te stuiteren van heb ik hem gemist, wanneer is die, enz enz.... daar word ik alleen maar kriebelig van!

@toa, lief van je dat je dat schrijft! Dank je wel! Tuurlijk baal ik wel... maar wat heeft het voor zin. Kan me beter op de volgende ronde richten!
quote:Toadette schreef op 06 april 2009 @ 11:51:

O ja joh... Doe je dat al zo snel?

Bij mij weet nog niemand het! Wil eerst naar de verloskundige.

En even met haar overleggen. Misschien houden we het wel 12 weken stil. Pffff vind het wel heel moeilijk hoor! Maar wil zeker dochterlief niet onnodig kwetsen wanneer het toch nog mis zou gaan.

Wij zijn nu voor het 1e kind bezig (klinkt stom), dus daarom willen we het al wel snel vertellen. En ja als het mis gaat, dan hopen we veel steun te hebben van onze ouders. Als we (ooit) voor een 2e gaan, dan zullen we ook wachten, zoals in jouw geval. Daarbij komt ook nog dat we 2 weken later met mijn ouders op vakantie gaan, ja dan kunnen we het absoluut niet verbergen. Maar we gaan het alleen onze ouders vertellen + de broertjes en zusje, maar onze vriendenclub nog niet.

quote:Poffertjes schreef op 06 april 2009 @ 12:01:

@meiske, niet erg hoor dat je het eerst aan je ouders wil vertellen. Zou ik precies hetzelfde hebben... Maar spannend... ik hoop dat je een goede uitslag van je test krijgt!! !

Mijn schoonouders zijn ook van die mensen die niet zoveel interesse in mensen steken, jammer genoeg. En ze trekken meestal ook naar 1 persoon (of stel) toe. Ik zie nu al tegen hun reactie op als we ooit zulk positief nieuws mogen vertellen. Mijn ouders daarentegen die zullen zelfs gaan huilen bij zulk nieuws.

Maar goed is allemaal afwachten wat de week gaat brengen.
@Bowie en poffertjes, wat jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Hopelijk is jullie rode draakje snel weg!

@Korrel. Irritant he dat wachten. Is het draakje al door bij jou? Ik hoop het voor je. Dan kan je tenminste verder denken. Nu is het alleen maar wachten wachten en geduld!

@Peach!!! Kicke een streepje!! Hopelijk blijft het streepje roze en wordt het alleen maar rozer!!!

@Meiske1981. Heb je al wat van de sollicitatie gehoord?

Ik zou het ook direct vertellen als ik zwanger zou zijn. Ik ben zowiezo heel erg open over alles. Gewoon omdat ik een flapuit ben. Ik zou de hele dag stralen en mn mond niet kunnen houden. Wat dat betreft lijk ik net een klein kind . Mn schoonzus is nu 9 weken zwanger en heeft het van de week aan haar kinderen en familie verteld. Dus nu zal snel iedereen het weten omdat de kinderen het al mogen vertellen.

@Allemaal. Verder heb ik nog steeds last van mn darmen en niet ongesteld. Dus we wachten geduldig af.

Is het bij jullie buiten ook zo grauw? De lente is vandaag een beetje weg helaas.

Groetjes
Wah, wat is er weer veel nieuws!

@Peach, volgens mij zou ik nu al thuis zitten met een clear blue, kruidvat huismerk en etos merk zwangerschapstest om mezelf af te vragen welke ik het eerst zou gebruiken.

In ieder geval echt super spannend, ook ik denk dat een streepje (als je de test laat liggen (en niet zoals mij alle kanten tegen het licht aan aan het houden bent) toch aangeeft zwanger. Oh oh spannend!

@Meiske, leuk dat je het al zo snel aan je ouders verteld. Ze weten toch ook dat jullie zwanger proberen te worden. En jammer dat je schoonouders zo in elkaar zitten, je hoopt toch altijd op een leuk contact met je schoonfamilie.

Ik heb eigenlijk nog helemaal niet bij die dingen stilgestaan, wanneer we het mijn ouders en schoonouders vertellen.

Weet ook nog niet of ik (en mijn vriend) wil weten of het een jongen of meisje word.

@Korrel, heeft de ongesteldheid doorgezet? Ik hoop het voor je.

@Toa, wat schrijf je toch altijd veel en persoonlijk voor iedereen, leuk! Hoe is het met de inie-minie in de buik? Heb je klachtjes?

@Bowie en @Poffer, knap hoor die positiviteit van jullie.

Hopelijk zet ik me er aankomend weekend ook zo snel overheen.

Heb zaterdag een wijnproeverij en daarna uiteten, dus dat is een leuk vooruitzicht.

Verder ga ik deze week wat thuis aanrommelen, een vriendin komt dadelijk (sushi) eten, het bos in (woon ik 2minuten vandaan), koffie drink afspraak en hardlopen. Ik kom mijn daagjes dus wel door.
p.s Liedje, in het zuiden des lands is het prachtig! Heb vanmiddag buiten koffie gedronken en loop al de hele dag met korte mouwtjes buiten.
Ben jaloers meis1980. Hier is het grijs. Gisteren was het wel lekker! Af en toe komt het zonnetje door!
quote:Liedjepiedje schreef op 06 april 2009 @ 16:12:

@Meiske1981. Heb je al wat van de sollicitatie gehoord?

Ik zou het ook direct vertellen als ik zwanger zou zijn. Ik ben zowiezo heel erg open over alles. Gewoon omdat ik een flapuit ben. Ik zou de hele dag stralen en mn mond niet kunnen houden.

Ik ben niet echt een flapuit, maar zulk nieuws mogen onze ouders wel meteen weten. Nee nog niets gehoord van de sollicitatie. Maar zal morgen op z'n vroegst pas zijn. Ze hadden vandaag nog gesprekken.

quote:meis1980 schreef op 06 april 2009 @ 16:17:

@Meiske, leuk dat je het al zo snel aan je ouders verteld. Ze weten toch ook dat jullie zwanger proberen te worden. En jammer dat je schoonouders zo in elkaar zitten, je hoopt toch altijd op een leuk contact met je schoonfamilie.

Ik heb eigenlijk nog helemaal niet bij die dingen stilgestaan, wanneer we het mijn ouders en schoonouders vertellen.

Weet ook nog niet of ik (en mijn vriend) wil weten of het een jongen of meisje word..

Even voor de goede orde: ik moet nog testen, dus ik weet nog niets. Weet het pas van het weekend.

Mijn moeder weet wel dat we zwanger willen worden. Weet niet of mijn vader het ook weet. Mijn schoonouders weten van niets en dat hoeft ook niet.

Ik zit nu in ronde 6, dus dan gaan dat soort dingen wel door je hoofd spelen.

@allen: hier schijnt sinds een uurtje de zon.
Zo, ik heb moeite om bij te lezen hier. Jullie kletsen er op los! Helaas heb ik hier niet altijd tijd voor.

Hier is lekker rustig (maar wel zonnig!!), deze week is de 'klus-week'. Probeer rustig te blijven en er niet teveel mee bezig te zijn, bang om mezelf zwanger te denken.

Spannend week voor meiske1981en peach82, ben benieuwd! Hoop op goed nieuws voor jullie!

Ik zal even een hapje eten, fijne avond allemaal!

Groetjes, Yber

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven