Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
maandag 6 april 2009 om 19:19
Peachhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat spannend!!! Ik zou direct naar de apotheek zijn gegaan om alle merken testen te kopen. Volgens mij is het devies: een streep is een streep, hoe vaag ook. Als de streep er maar binnen 10 minuten (ofzo) is gekomen....
Mijn man is weer thuis! Hij is direct op de bank in slaap gevallen, gezellig he
Mijn man is weer thuis! Hij is direct op de bank in slaap gevallen, gezellig he
if we all light up, we can scare away the dark...
maandag 6 april 2009 om 19:29
@poffer: Op naar de volgende ronde maar. Onze NOD
zijn nu weer bijna gelijk
@bowie: jij ook
Het is gewoon jammer als een poging is 'mislukt' maar we gaan vol goede moed verder ladies!!!
@liedje: wat irritant dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden.
@ korrel: hoe is het met jou meis?
@meiske: ik duim voor goed nieuws voor jullie!
@ yber: ik kan het ook bijna niet bijhouden hoor, hihi
@mes: ohhhhhhhhhhhhhh lekker sushi! Heb ik eigenlijk ook wel zin in.
Helaas heb ik de laatste weken zin in alles wat los en vast zit. Ik eet echt als een bootwerker de laatste tijd. Uit mijn mans koffer kwam heel veel verse baklava (moet alleen zelf nog even de siroop maken en overheen doen) en kilo's turkse nootjes en andere heerlijke dingen. Kortom: dik word ik toch wel, met of zonder baby
zijn nu weer bijna gelijk
@bowie: jij ook
Het is gewoon jammer als een poging is 'mislukt' maar we gaan vol goede moed verder ladies!!!
@liedje: wat irritant dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden.
@ korrel: hoe is het met jou meis?
@meiske: ik duim voor goed nieuws voor jullie!
@ yber: ik kan het ook bijna niet bijhouden hoor, hihi
@mes: ohhhhhhhhhhhhhh lekker sushi! Heb ik eigenlijk ook wel zin in.
Helaas heb ik de laatste weken zin in alles wat los en vast zit. Ik eet echt als een bootwerker de laatste tijd. Uit mijn mans koffer kwam heel veel verse baklava (moet alleen zelf nog even de siroop maken en overheen doen) en kilo's turkse nootjes en andere heerlijke dingen. Kortom: dik word ik toch wel, met of zonder baby
if we all light up, we can scare away the dark...
maandag 6 april 2009 om 19:32
hoi yvber, leuk dat je er weer even bent! succes met klussen deze week!
@tatli, fijn dat je man er weer is!!!hahah istie in slaap gevallen, zeker gezellig ; )
@meiske, als het zo is ga ik het ook snel aan mijn broers vertellen hoor (ouders heb ik geen contact mee dus die niet). schoonouders ook wel redelijk snel denk ik. Ik snap dat je nu toch wel zenuwachtig begint te worden hoor, heb ik ook steeds vlak voor mn nod.
Ik heb die test vanmiddag aan mn vriendin laten zien, zij zag ook een streepje.
bij de kruidvat heb ik die 2 testen voor 5 euro gekocht. Maar heeft denk ik geen nut om dat nu nog te doen.
Ik dacht weet je wat ik doe nog zo n ovulatietest, kijken of die nu donkerder zal uitslaan. En ja hoor, bijna even donker als de controlestreep! Niet helemaal even donker maar mijn streep is wel erg goed te zien...2 dagen geleden deed ik hem ook en toen zag ik een heel vaag streepje...
Ik vind het zo spannend...mn vriend is er helemaal stilletjes van...
@tatli, fijn dat je man er weer is!!!hahah istie in slaap gevallen, zeker gezellig ; )
@meiske, als het zo is ga ik het ook snel aan mijn broers vertellen hoor (ouders heb ik geen contact mee dus die niet). schoonouders ook wel redelijk snel denk ik. Ik snap dat je nu toch wel zenuwachtig begint te worden hoor, heb ik ook steeds vlak voor mn nod.
Ik heb die test vanmiddag aan mn vriendin laten zien, zij zag ook een streepje.
bij de kruidvat heb ik die 2 testen voor 5 euro gekocht. Maar heeft denk ik geen nut om dat nu nog te doen.
Ik dacht weet je wat ik doe nog zo n ovulatietest, kijken of die nu donkerder zal uitslaan. En ja hoor, bijna even donker als de controlestreep! Niet helemaal even donker maar mijn streep is wel erg goed te zien...2 dagen geleden deed ik hem ook en toen zag ik een heel vaag streepje...
Ik vind het zo spannend...mn vriend is er helemaal stilletjes van...
maandag 6 april 2009 om 19:39
maandag 6 april 2009 om 21:06
PEACH!!! Nu als een gek naar de wc en testen jij! Nee even serieus wat onwijs spannend! Ik hoop het driedubbeldik voor jullie! Eeen streep is een streep, ik vind het knap als je tot overmorgen kan wachten met testen.
@Tatli heerlijk dat je mannetje er weer is! 'Een vrouw weet niet wat ze mist..als hij er niet is... tralalalalala'
Had ie een leuke tijd gehad? Ben je al helemaal bijgepraat? En baklava mmmmmmm heerlijk!! Ik heb het ook één keer zelf gemaakt, maar dat is toch anders. Ik heet het vaal als toetje bij de Griek!
@Liedje Wat irritant dat wachten. Hoe komt het dat je last hebt van je darmen? Zou dat er mee te maken hebben? Hoe voel je je nu? Vind het knap dat je zo positief blijft voor jou!
@Bowie wat balen dat je toch ongesteld bent geworden... op naar de volgende ronde!! Heb je wel een regelmatige cyclus nu?
@Allen Ik ben zwaar vandaag. Ik ben toch niet ongesteld geworden en ik word nu toch wel ongerust. Dus de HA gebeld en donderdag ochtend kan ik terecht. Ben alleen zo bang dat ik afgescheep wordt met; 'nou meisje wacht jij nog maar even Maar dat wil ik nou juist niet... pffff klinkt stom, maar ik heb gewoon het idee dat mijn lichaam niet werkt.
@Tatli heerlijk dat je mannetje er weer is! 'Een vrouw weet niet wat ze mist..als hij er niet is... tralalalalala'
Had ie een leuke tijd gehad? Ben je al helemaal bijgepraat? En baklava mmmmmmm heerlijk!! Ik heb het ook één keer zelf gemaakt, maar dat is toch anders. Ik heet het vaal als toetje bij de Griek!
@Liedje Wat irritant dat wachten. Hoe komt het dat je last hebt van je darmen? Zou dat er mee te maken hebben? Hoe voel je je nu? Vind het knap dat je zo positief blijft voor jou!
@Bowie wat balen dat je toch ongesteld bent geworden... op naar de volgende ronde!! Heb je wel een regelmatige cyclus nu?
@Allen Ik ben zwaar vandaag. Ik ben toch niet ongesteld geworden en ik word nu toch wel ongerust. Dus de HA gebeld en donderdag ochtend kan ik terecht. Ben alleen zo bang dat ik afgescheep wordt met; 'nou meisje wacht jij nog maar even Maar dat wil ik nou juist niet... pffff klinkt stom, maar ik heb gewoon het idee dat mijn lichaam niet werkt.
maandag 6 april 2009 om 22:08
@korrel, stom? Doe niet zo raar!! Ik vind het al knap hoe lang heb jij gewacht voordat je de HA belt.. Laat je gewoon niet afscheden vrouw! Groot gelijk heb je!
@tatli, gezellig dat je man er weer is! Morgen is hij vast helemaal voor jou! Slaap lekker weer vanacht met je mannetje naast je!
@peach, wat spannend vrouw! En begrijpelijk dat je mannetje er stil van is.. komt nu dichtbij!
@yber, gezellig dat je er weer eventjes was! Veel plezier deze week!! En tot snel!
@tatli, gezellig dat je man er weer is! Morgen is hij vast helemaal voor jou! Slaap lekker weer vanacht met je mannetje naast je!
@peach, wat spannend vrouw! En begrijpelijk dat je mannetje er stil van is.. komt nu dichtbij!
@yber, gezellig dat je er weer eventjes was! Veel plezier deze week!! En tot snel!
maandag 6 april 2009 om 22:24
@Poffer Dank je wel.. ik hoop dat de HA er ook zo over denkt. Ik krijg niet mijn eigen HA want die is op cursus. Maar ik krijg nu een vrouwelijke vervanger, dus ben daar eigenlijk wel blij mee. Wat een gedoe, gewoon ff ongesteld worden...
Maar ik heb nog steeds goede hoop dat alles goed komt!!
Wat jammer dat goede vrijdag nou een stukje minder 'goed' is voor jou. Nu met veel plezier de volgende ronde in, hoop het erg voor je!
Maar ik heb nog steeds goede hoop dat alles goed komt!!
Wat jammer dat goede vrijdag nou een stukje minder 'goed' is voor jou. Nu met veel plezier de volgende ronde in, hoop het erg voor je!
dinsdag 7 april 2009 om 09:36
heb vanmorgen om 8 uur slaperig weer een sensitest zwangerschapstest gedaan. Zag weer een vaag lijntje, zelfde als gister.
Ik ben toen weer naar bed gegaan(moet vandaag weer beginnen met werken maar heb een late dienst)
Nu net vergelijk ik die van gister met die van vanmorgen, deze lijkt toch ietsieee donkerder als die van gister.
Mn vriend vond hem ook donkerder lijken....
Ik durf nog niet blij te zijn hoor, pas als die lijn echt donkerder is over een paar dagen...
@korrel, balen zeg dat het niet is doorgezet, goed dat je naar de dokter gaat, dan kunnen ze misschien je ongesteldheid opwekken.
@meiske, ik duim voor je!!!!
Ik ben toen weer naar bed gegaan(moet vandaag weer beginnen met werken maar heb een late dienst)
Nu net vergelijk ik die van gister met die van vanmorgen, deze lijkt toch ietsieee donkerder als die van gister.
Mn vriend vond hem ook donkerder lijken....
Ik durf nog niet blij te zijn hoor, pas als die lijn echt donkerder is over een paar dagen...
@korrel, balen zeg dat het niet is doorgezet, goed dat je naar de dokter gaat, dan kunnen ze misschien je ongesteldheid opwekken.
@meiske, ik duim voor je!!!!
dinsdag 7 april 2009 om 10:15
dinsdag 7 april 2009 om 10:39
ik kon me niet inhouden, heb net nog een kruidvat test gedaan, niet meer met ochtendpies natuurlijk, had al een kop thee op!
maaaarr ook een vaag roze streepje binnen 5 minuten!!hij is vaag maar je hoeft hem niet te kantelen, in het licht te houden om hem te moeten zien, je ziet het met het blote oog. Alleen erg licht nog!!!
ik ga het nu toch een beetje geloven denk ik....
kan niet zo zijn dat ik op 3 testen uit het niks roze lijntjes krijg toch...
maaaarr ook een vaag roze streepje binnen 5 minuten!!hij is vaag maar je hoeft hem niet te kantelen, in het licht te houden om hem te moeten zien, je ziet het met het blote oog. Alleen erg licht nog!!!
ik ga het nu toch een beetje geloven denk ik....
kan niet zo zijn dat ik op 3 testen uit het niks roze lijntjes krijg toch...
dinsdag 7 april 2009 om 11:23
Even snel..moet zo werken;
@Korrel balen zeg!!! Ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt en snel!
@ Peach jippie, volgens mij is het toch echt raak bij je hoor!! We wachten nog even donderdag af dan. Zenuwslopend lijkt me het ja...
@Meiske ook spannend voor jou dan omdat je toch van alles voelt!
@Meis voel jij al wat?
Allen; Kun je trouwens de innesteling voelen? Ik zit er op te wachten hahaha
@Korrel balen zeg!!! Ik hoop echt dat je duidelijkheid krijgt en snel!
@ Peach jippie, volgens mij is het toch echt raak bij je hoor!! We wachten nog even donderdag af dan. Zenuwslopend lijkt me het ja...
@Meiske ook spannend voor jou dan omdat je toch van alles voelt!
@Meis voel jij al wat?
Allen; Kun je trouwens de innesteling voelen? Ik zit er op te wachten hahaha