Zwanger worden vanaf juli 08 van een 1e kindje!

06-07-2008 23:00 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

vanaf 1 juli ben ik gestopt met de pil.

Mijn vriend en ik willen heeel graag zwanger raken.

Graag zou ik binnen dit topic willen praten met andere meiden die in precies hetzelfde schuitje zitten als ik. Het gaat dus echt om zwanger worden vanaf deze periode (juni/juli 08) van je eerste kindje. Ik ben hartstikke opgewonden en zou het het liefst van de daken afschreeuwen!!

Ben jij ook net zo ´bleu´ als ik en heb je nog geen negatieve verhalen (miskramen/ niet zwanger kunnen worden...) dan zou ik heel graag onze ervaringen willen delen.

Groetjes Cas.
Mja ik deel ook maar een honingdrankje uit aan al die azijnpissers hier.
Hoi Cas,

Jammer hoor, dat mensen meteen zo negatief reageren...

Hier iemand die (denk ik) in hetzelfde schuitje zit als jij!

Ben 27, mijn man is 30 en wij gaan vanaf deze maand proberen om zwanger te worden, van ons eerste kind. Hoef niet te ontpillen oid, dus we kunnen meteen beginnen

Ik heb vorige week een topic geopend, waarop inmiddels een aantal mensen schrijven. Ook mensen die voor een 2e kind gaan, maar dat maakt toch niets uit? vind het juist wel fijn om wat "ervaringsdeskundigen" te hebben! Het topic heet "lekker gewoon zwanger worden" , misschien zien we je daar?

Enneh... ook ik heb dit aan niemand verteld, en ben dat ook niet van plan. En daarom is het ook heerlijk om hier te kunnen spuien!

Hopelijk tot op ons topic!
Cas, laat je niet onderuit halen. Er zijn hier heel topicverziekers. Is bijlange niet de eerste keer dat een TO een reeks negatief gezever over haar heen krijgt.

Leuk voor je dat je probeert zwanger te worden en geniet maar met volle teugen van dit prille begin. Als je zin hebt kan je ook in andere topics gaan meeschrijven waar positivisme overheerst. O.a. de topic waar Woesel, Lente en ik in schrijven.
He Cas, kom ook even steentje bijdragen aan de dam tegen alle kritiek. Begrijp niet goed waarom iedereen direct zo heftig reageert. Het was misschien een beetje onhandig geformuleerd maar om nou meteen van het slechtste uit te gaan?? Echt overdreven En het is wel makkelijk he om lekker anoniem achter je pc-tje allerlei gif te spuien...

Misschien kun je je het best aansluiten bij een ander topic van meiden die net begonnen zijn. Of je kunt je eigen begin een beetje editen en duidelijk maken dat reacties welkom zijn. Of je begint gewoon een nieuw topic! Anyway laat je niet opnaaien
Geniet van je zwangerschap, Cas! Leuk voor je!
EmmaAurora, is dit een foto van jou want ik lijk sprekend op jou!! Wat is dat vreemd zeg.
Hallo Cas!

Lijkt mij leuk om samen ervaringen te delen. Vanaf 1 juli aan het proberen zwanger te worden van 1e kindje. Mijn man is 34 en ik ben 30. Heb jij je levensstijl erg aangepast al?

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven