Zwanger zijn.....!
zaterdag 28 maart 2009 om 18:46
quote:Babbyboe schreef op 28 maart 2009 @ 18:42:
ohhh K.U.T verkeerd gekeken!! M'n 1e mens.dag was... 14 feb!!! Stom!! Srry... ja het ergste is ook nog dat ik in de zorg werk.. maar begrijp me niet verkeerd, kan op dit moment niet helder denken!!!! :SNee, dat is te merken. Goed, dan is het antwoord: je kind kan zowel van N. als van M. zijn. En schrijf alle data nog even goed op voordat je naar de dokter gaat. Het staat zo knullig anders.
ohhh K.U.T verkeerd gekeken!! M'n 1e mens.dag was... 14 feb!!! Stom!! Srry... ja het ergste is ook nog dat ik in de zorg werk.. maar begrijp me niet verkeerd, kan op dit moment niet helder denken!!!! :SNee, dat is te merken. Goed, dan is het antwoord: je kind kan zowel van N. als van M. zijn. En schrijf alle data nog even goed op voordat je naar de dokter gaat. Het staat zo knullig anders.
zaterdag 28 maart 2009 om 18:54
zaterdag 28 maart 2009 om 18:57
Inderdaad, wat heeft die marokkaanse vriendin hier mee te maken?
En eens met Parnell, al blijft drie keer weinig gewoon weinig.
Ik snap overigens maar de helft van je verhaal, het staat er erg onduidelijk. Wilde je zwanger worden? Of niet? En hoe oud ben je? En je exen, zijn dat echte exen of scharrelexen?
Kom je van retecool en is dit een grapje of niet?
En eens met Parnell, al blijft drie keer weinig gewoon weinig.
Ik snap overigens maar de helft van je verhaal, het staat er erg onduidelijk. Wilde je zwanger worden? Of niet? En hoe oud ben je? En je exen, zijn dat echte exen of scharrelexen?
Kom je van retecool en is dit een grapje of niet?
zaterdag 28 maart 2009 om 18:59
Zou je íets duidelijker kunnen typen? Ik kan er haast geen kaas van maken met al die puntjen, afkortingen en rare grammaticatoestanden. Hoe oud ben je? Heb je nog nooit van een morningafterpil gehoord? Hoe dom ben je als je onveilige seks hebt met twee mannen tegelijkertijd zonder een relatie?
Of heb je maar 1x onveilige seks gehad?
Of heb je maar 1x onveilige seks gehad?
zaterdag 28 maart 2009 om 23:23
Heel erg jammer dat het forum tegenwoordig zo wordt vervuild Je bent haast geneigd om nergens meer op te reageren. Als je echt zo in de stress zit en advies wilt over wie de vader van je ongeboren kind is dan zorg je er toch voor dat je data in je verhaal kloppen? Anders kun je de vraag net zo goed niet stellen, heel typisch !!
zaterdag 28 maart 2009 om 23:41
Leuk man je bent zwanger!!!!!!
Van harte gefeliciteerd.
Wie weet zijn het er wel 2.
Dat zou handig zijn 1 van de ene ex en 1 van de andere.
Probleem opgelost.
Echt waar onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen jaren.
Als een jongentje en meisje sex spelletjes willen doen.
Moeten ze wel een hoesje om het slurfje gebruiken of
het meisje moet naar de dokter gaan en vragen om de pil.
Als ze geen kindje willen.
Van harte gefeliciteerd.
Wie weet zijn het er wel 2.
Dat zou handig zijn 1 van de ene ex en 1 van de andere.
Probleem opgelost.
Echt waar onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen jaren.
Als een jongentje en meisje sex spelletjes willen doen.
Moeten ze wel een hoesje om het slurfje gebruiken of
het meisje moet naar de dokter gaan en vragen om de pil.
Als ze geen kindje willen.
zaterdag 28 maart 2009 om 23:42
Buiten het feit dat ik het een enorm wazig verhaal vind, toch maar even de volgende tip:
Clear Blue heeft een nieuwe zwangerschapstest op de markt. Eentje die ook aangeeft wat de (vermoedelijke) datum van bevruchting is geweest. In hoeverre dat met zekerheid kan worden vast gesteld weet ik niet, maar als je twijfelt zou je die nieuwste test van Clear Blue even kunnen halen. Als die informatie klopt weet je precies van wie het is.
Clear Blue heeft een nieuwe zwangerschapstest op de markt. Eentje die ook aangeeft wat de (vermoedelijke) datum van bevruchting is geweest. In hoeverre dat met zekerheid kan worden vast gesteld weet ik niet, maar als je twijfelt zou je die nieuwste test van Clear Blue even kunnen halen. Als die informatie klopt weet je precies van wie het is.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

zondag 29 maart 2009 om 17:24
quote:Babbyboe schreef op 28 maart 2009 @ 18:42:
ohhh K.U.T verkeerd gekeken!! M'n 1e mens.dag was... 14 feb!!! Stom!! Srry... ja het ergste is ook nog dat ik in de zorg werk.. maar begrijp me niet verkeerd, kan op dit moment niet helder denken!!!! :SO ja, om het nog even spannend te maken. Kan van allebei.
ohhh K.U.T verkeerd gekeken!! M'n 1e mens.dag was... 14 feb!!! Stom!! Srry... ja het ergste is ook nog dat ik in de zorg werk.. maar begrijp me niet verkeerd, kan op dit moment niet helder denken!!!! :SO ja, om het nog even spannend te maken. Kan van allebei.