Zwanger zijn.....!

28-03-2009 18:05 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thx.
Ga maandag naar de dokter die helpt je vast wel verder.
Je verhaal is een beetje lastig te volgen, maar goed je hebt dus sex gehad en met twee verschillende mannen...

Hoe lang je zwanger bent, kun je uitrekenen aan de hand van de eerste dag van je laatste menstruatie. Als je cyclus regelmatig is, dan kun je misschien inschatten wanneer je eisprong ongeveer is geweest...maar ik denk niet dat je kunt "berekenen" van wie je zwanger bent...tenzij er een aantal dagen tussen de vrijpartij met de ene en de andere zat...dan kom je er misschien achter op de gok.
anoniem_44112 wijzigde dit bericht op 28-03-2009 18:10
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Als je alleen de 26e seks hebt gehad met ex M is je kind van ex N.

En verder: google even op 'uitgerekende datum' dan krijg je zat modules die je vertellen hoe lang je zwanger bent.
Als je op donderdag de 26e seks hebt gehad met M én er op donderdag de 26e achter kwam dat je zwanger bent (zo lees ik het tenminste in je verhaal), dan kun je onmogelijk zwanger zijn van M. De bevruchting vindt namelijk zo ongeveer 2 weken voor een positieve test plaats.
Ik gok op ex N omdat je EDLM 21/2 was en je ei vast niet binnen 3-7 dagen springt.
Begrijp ik het goed dat je 21 febr je eerste dag van je cyclus had en 26 febr. sex hebt gehad met je "scharrel"??? Lijkt me dan namelijk sterk dat het van hem is, want je eisprong is vaak vanaf ong. dag 10 tot 16 van je cyclus.... Maar misschien begrijp ik het verkeerd hoor... anyway... beetje lastige situatie!!!
Ik heb het nog eens goed nagelezen...maar inderdaad als je op 26 mart sex hebt gehad met M dan is dat niet degene van wie je zwanger bent, want innesteling duurt normaal gesproken idd een week of twee...
Oh, en je begint je zwangerschap te tellen vanaf 21 februari.
.
pixymama wijzigde dit bericht op 28-03-2009 18:21
Reden: 't Is maar één zwangerschap.
% gewijzigd
thx
Als het je nou nog onduidelijk is van wie de baby is dan weet ik het ook niet meer.

*en zegt verder niets meer want dat mag niet*
Thx
Huh...volgens mij is het ook duidelijk...als je 26 maart met M naar bed bent geweest, dan kun je niet op 28 maart zwanger zijn van hem. Dat is gewoonweg onmogelijk!

Als dat kwartje wel valt, wil je dan alsnog een abortus ondergaan?
quote:ilta schreef op 28 maart 2009 @ 18:12:

Als je op donderdag de 26e seks hebt gehad met M én er op donderdag de 26e achter kwam dat je zwanger bent (zo lees ik het tenminste in je verhaal), dan kun je onmogelijk zwanger zijn van M. De bevruchting vindt namelijk zo ongeveer 2 weken voor een positieve test plaats.Donderdag de 26ste kwam ik erachter dat ik zwanger was... van deze mnd.. vorige maand 21 feb was mn 1e men.dag! Ik heb de sex met mn ex gehad 26 feb.. dus kan ik van hem zwanger zijn! Of gewoon van mn man N..? ik heb er zooooooo geen verstand van!!
Babbyboe: vroeger nooit geen biologie les gevolgd?

Je kan toch nooit binnen 2 dagen zwanger zijn van iemand..

Maar inderdaad wat ook mijn vraag is:

Als het van ex N. is.. laat je het dan als nog weghalen?
Jeetje mop, heb jij wel biologie gehad? Het is technisch onmogelijk om eergisteren bezwangerd te zijn en nu al een positieve test in handen te hebben. Je bent nu ongeveer 4,5 week zwanger. Van N.! Een andere optie is er niet. Tenzij je ex-ex zo viriel is dat zijn zaad met de snelheid van het licht bij je naar binnen is gezwommen en je met terugwerkende kracht twee weken eerder heeft bevrucht. En wees eerlijk, dat moet zelfs jou nogal onwaarschijnlijk in de oren klinken.
Welja, verander de maand lekker in elke post. In welke maand heb je nu seks gehad met M.: in MAART of in FEBRUARI? Zoek het desnoods even op in je agenda; wij wachten wel.
Thx
Ja wacht even...in de ene post heb je sex met M op 26 maart en nu schrijf je dat je sex hebt gehad op 26 februari..dat scheelt nogal...
Resume:

21 februari ongesteld

26 februari sex met ex (is 5de dag in cyclus)

gedurende rest van maand sex met man

26 maart zwanger getest

Omdat het pas je 5de dag in je cyclus was en je net klaar was met je ongesteldheid (denk ik) is de kans bijzonder klein dat je ex de bevruchter is van je kindje.

Als je een echo laat doen en men zegt dat je 5 weken zwanger bent dan moet je dus alsnog niet denken dat je ex de bevruchter is aangezien je de eerste 2 weken er gratis bij krijgt.

Als je op 4 maart bevrucht bent (ik noem maar wat, kan kloppen qua eisprong denk ik) dan rekenen ze de periode van 21 februari tot 4 maart ook mee in je zwangerschap.

Hou je ons op de hoogte?
duidelijkheid

1e mens.dag 14 feb!

sex met mn ex 26 feb.

ik kwam er achter dat ik zwanger ben 26 maart...

Dus zwanger van..... Ohh god laat het mn huidige vriend zijn....
Ja dan weet ik het ook niet meer...en dan kan niemand je vertellen van wie je zwanger bent denk ik...succes.
quote:Gravinnetje schreef op 28 maart 2009 @ 18:43:

Resume:

21 februari ongesteld

26 februari sex met ex (is 5de dag in cyclus)

gedurende rest van maand sex met man

26 maart zwanger getest

Omdat het pas je 5de dag in je cyclus was en je net klaar was met je ongesteldheid (denk ik) is de kans bijzonder klein dat je ex de bevruchter is van je kindje.

Als je een echo laat doen en men zegt dat je 5 weken zwanger bent dan moet je dus alsnog niet denken dat je ex de bevruchter is aangezien je de eerste 2 weken er gratis bij krijgt.

Als je op 4 maart bevrucht bent (ik noem maar wat, kan kloppen qua eisprong denk ik) dan rekenen ze de periode van 21 februari tot 4 maart ook mee in je zwangerschap.

Hou je ons op de hoogte?Doe dat nog eens maar dan met de 1e dag 14 feb!
Oh, de data zijn veranderd ondertussen. Tja ehm.... dat veranderd wel een en ander vrees ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven