zwanger?

09-06-2011 12:11 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Overtijd, heel lichtbruinverlies gehad... stopt nu ook, en zoooooooo moe..ga maar testen morgen.Het moeie is nog het ergste ik kom echt mijn bed niet uit.... weet even niet meer wat tedoen, sta er alleen voor
oh mijn god.,..ik zeg toch net dat ik er alleen voor sta, en ja we hebben sex gehad he afgelopen maand is dat zo gek...weet je laat maar zo zielig dit, en dan al die topics erbij halen pffffffffff
Waarom doe je niet vandaag nog een test? Je bent over tijd begrijp ik en je hebt onveilig gevreeen.
omdat ik nu aan het werk ben tot vanavond. En de test thuis ligt tot morgenochtend
Vind dit ook een beetje vreemd om een heel topic over te openen, en begrijp dat mensen zich hier aan kunnen irriteren.

Alsof wij weten of jij zwanger bent, en daar moeten we dan in dit topic over praten?

Maargoed, je weet niet wat je moet doen? Denk dat je het dondersgoed weet. Je moet een test doen, en nee, daar hoef je geen topic over te openen.
quote:Butterfly14 schreef op 09 juni 2011 @ 12:31:

oh mijn god.,..ik zeg toch net dat ik er alleen voor sta, en ja we hebben sex gehad he afgelopen maand is dat zo gek...weet je laat maar zo zielig dit, en dan al die topics erbij halen pffffffffffJa heel gek, ik las net je andere topics even, en het lijkt mij dat je jou vriend slash ex nou niet bepaald zo een lieverdje is..ik had hem nooit weer willen zien, laat staan seks hebben
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:Butterfly14 schreef op 09 juni 2011 @ 12:35:

omdat ik nu aan het werk ben tot vanavond. En de test thuis ligt tot morgenochtendRustig rustig joh! Denk dat de meesten het niet slecht bedoelen (ik in ieder geval niet, heb aandachtig in je laatste topic meegelezen en af en toe geschreven). Ik hoop gewoon van harte dat je niet zwanger bent in deze situatie (het lijkt me dat jij hetzelfde hebt?). Ik heb gisteren nog gereageerd in dat topic en gevraagd hoe het nu met je ging.
Wat verwacht je van dit topic? Je gaat morgen een test doen. Prima toch. Dan kun je nu weer echt aan het werk gaan.

oh mijn god.,..ik zeg toch net dat ik er alleen voor sta, en ja we hebben sex gehad he afgelopen maand is dat zo gek...weet je laat maar zo zielig dit, en dan al die topics erbij halen pffffffffff

Joh does rustig zeg..

Wat verwacht je nou? Je hebt toch zelf al die topics geopend over die h*fter van een ex van je..

Nee, dat je seks hebt gehad met hem is vanuit (jouw) emotioneel oogpunt wellicht niet gek. Dat je dit onveilig gedaan hebt en nu misschien een kind opzadelt met een waardeloze vader en een instabiele moeder is wél gek.

Overigens zou ik als ik jou was in mn pauze nog een test gaan halen en als een malle zorgen dat je meer weet.
Trouwens, dat 'zucht' is denk ik meer omdat de baby van Luna er pertinent nog niet uit wil

Adem in, adem uit. Je hebt hier meerdere topics lopen, dus ik neem aan dat je bekend bent met het gegeven dat niet iedere reactie in je straatje zal passen.

Weten wij veel of je zwanger bent, pies over een staafje en dan weet je het. Wat verwacht je nou hier te horen dan als je zo'n topic opent? En echt, ik ben daar serieus benieuwd naar.
quote:borderwalk schreef op 09 juni 2011 @ 12:38:

Wat verwacht je van dit topic? Je gaat morgen een test doen. Prima toch. Dan kun je nu weer echt aan het werk gaan.Lijkt mij ook. Hup, aan het werk en kom morgen maar even melden of je zwanger bent.
quote:elastiekje schreef op 09 juni 2011 @ 12:41:

Trouwens, dat 'zucht' is denk ik meer omdat de baby van Luna er pertinent nog niet uit wil Jessus ik wordt overal herkent als dat mens met dat kind wat dr niet uit wil
quote:luna30v schreef op 09 juni 2011 @ 12:55:

[...]

Jessus ik wordt overal herkent als dat mens met dat kind wat dr niet uit wil Ach je krijgt zo naamsbekendheid, de manier waarop maakt toch niet uit?

[...]

Jessus ik wordt overal herkent als dat mens met dat kind wat dr niet uit wil Je baby vindt je buik gewoon te lief ..
quote:Butterfly14 schreef op 09 juni 2011 @ 12:11:

sta er alleen voor

Ah joh, nog een paar maandjes wachten en je bent gezellie met z'n tweetjes.....

M.
quote:perseph0ne schreef op 09 juni 2011 @ 12:56:

[...]

Je baby vindt je buik gewoon te lief ..of mn doos te eng
quote:luna30v schreef op 09 juni 2011 @ 13:00:

[...]

of mn doos te eng ... Vaginale L. lactis kolonies ARE COMING TO GET YOU BABY!
Waarom werd TO labiel genoemd?

Zijn alle vrouwen met een onstabiele relatie, of een emotionele fase waarin er meer dingen niet goed lopen dan wel, meteen labiel?

Wat is eigenlijk de definitie van labiel in deze zin?

Zwaar off topic ik weet het, en ik weet ook niet of TO zwanger is, maar waarom is ze labiel?
..popcorn?
of moet ik dan al haar andere topics ook lezen? Heb ik niet gedaan vandaar.
..popcorn?
@ TO, ja je zou zwanger kunnen zijn.
..popcorn?
quote:nola schreef op 09 juni 2011 @ 13:04:

Waarom werd TO labiel genoemd?

Zijn alle vrouwen met een onstabiele relatie, of een emotionele fase waarin er meer dingen niet goed lopen dan wel, meteen labiel?

Wat is eigenlijk de definitie van labiel in deze zin?

Zwaar off topic ik weet het, en ik weet ook niet of TO zwanger is, maar waarom is ze labiel?

Als je het over mij hebt, ik zei instabiel .. Lees haar topic "Ik begrijp mezelf niet" maar eens..

Op zich betekend dat natuurlijk het zelfde, maar labiel klinkt negatiever.
quote:mjdh schreef op 09 juni 2011 @ 12:58:

[...]

M.

[...]

Jessus ik wordt overal herkent als dat mens met dat kind wat dr niet uit wil Ik stem voor nog een keer strippen. (Maar je bent pas 40:5, je hebt nog tijd zat! )
quote:nola schreef op 09 juni 2011 @ 13:04:

Neu, maar ik vind (=mening, geen universele waarheid) vrouwen die in een slechte relatie blijven niet een hele stabiele indruk maken (om het dan maar voorzichtig uit te drukken)
quote:mjdh schreef op 09 juni 2011 @ 12:58:

[...]

M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven