Zwanger?
woensdag 28 oktober 2009 om 10:47
Vandaag ben ik 3 dagen over tijd. Wel verschrikkelijk hevige buikkrampen en ben ik hartstikke moe. Ik lag maandag al om 20:00 uur op bed en werd dinsdag pas om 12:30 wakker! De krampen lijken wel op ongesteldheidskrampen. Ik wil wel gaan testen maar door dat ik zulke krampen heb denk ik steeds; ik word zo vast wel ongesteld.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
It\'s meant to be just believe....
woensdag 28 oktober 2009 om 10:53
quote:lentezon68 schreef op 28 oktober 2009 @ 10:50:
Die zwangerschapstesten zijn er niet voor niets hoor ! Ik word hier zo moe van.... Wij weten toch niet of je zwanger zou kunnen zijn ?! Ik heb geen glazen bol.Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!
Die zwangerschapstesten zijn er niet voor niets hoor ! Ik word hier zo moe van.... Wij weten toch niet of je zwanger zou kunnen zijn ?! Ik heb geen glazen bol.Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!

woensdag 28 oktober 2009 om 10:55
quote:vlinder83 schreef op 28 oktober 2009 @ 10:53:
[...]
Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!
Nee maar lieve schat: wat verwacht je nou op zo'n vraag?
Geen enkel lijf is hetzelfde qua klachten etc, sterker nog: geen enkele zwangerschap bij een en dezelfde vrouw begint exact met dezelfde klachten op hetzelfde moment.
Wat exact is er niet correct in de reacties die jou zeggen gewoon eens te testen?
[...]
Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!
Nee maar lieve schat: wat verwacht je nou op zo'n vraag?
Geen enkel lijf is hetzelfde qua klachten etc, sterker nog: geen enkele zwangerschap bij een en dezelfde vrouw begint exact met dezelfde klachten op hetzelfde moment.
Wat exact is er niet correct in de reacties die jou zeggen gewoon eens te testen?
woensdag 28 oktober 2009 om 10:56
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 oktober 2009 @ 10:55:
Testen.
Zo'n test kost amper wat en je weet meteen waar je aan toe bent.
Succes, en laat even weten hoe het afgelopen is!Ga ik doen. Ik ga nu naar de bibliotheek mijn tentamens leren. Laat het straks wel weten!
Testen.
Zo'n test kost amper wat en je weet meteen waar je aan toe bent.
Succes, en laat even weten hoe het afgelopen is!Ga ik doen. Ik ga nu naar de bibliotheek mijn tentamens leren. Laat het straks wel weten!
woensdag 28 oktober 2009 om 11:05

woensdag 28 oktober 2009 om 11:17