Zwanger?

28-10-2009 10:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik 3 dagen over tijd. Wel verschrikkelijk hevige buikkrampen en ben ik hartstikke moe. Ik lag maandag al om 20:00 uur op bed en werd dinsdag pas om 12:30 wakker! De krampen lijken wel op ongesteldheidskrampen. Ik wil wel gaan testen maar door dat ik zulke krampen heb denk ik steeds; ik word zo vast wel ongesteld.

Wat denken jullie?
It\'s meant to be just believe....
Ik denk dat je gewoon een testje moet doen.
Ik zou gewoon even een testje halen. Dat is de enige manier om er achter te komen!
Die zwangerschapstesten zijn er niet voor niets hoor ! Ik word hier zo moe van.... Wij weten toch niet of je zwanger zou kunnen zijn ?! Ik heb geen glazen bol.
Ik denk dat je blinde darmontsteking hebt.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:lentezon68 schreef op 28 oktober 2009 @ 10:50:

Die zwangerschapstesten zijn er niet voor niets hoor ! Ik word hier zo moe van.... Wij weten toch niet of je zwanger zou kunnen zijn ?! Ik heb geen glazen bol.Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!
quote:Cat23 schreef op 28 oktober 2009 @ 10:50:

Ik zou gewoon even een testje halen. Dat is de enige manier om er achter te komen!Ik ga denk ik straks gewoon even testen
Testen.

Zo'n test kost amper wat en je weet meteen waar je aan toe bent.

Succes, en laat even weten hoe het afgelopen is!
quote:Kess schreef op 28 oktober 2009 @ 10:50:

Ik denk dat je blinde darmontsteking hebt.Hmmmm....zou het ?
quote:vlinder83 schreef op 28 oktober 2009 @ 10:53:

[...]

Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!Waarom vraag je het dan ? Alleen een zwangerschapstest zou je uit de droom kunnen helpen. Doe dit nu maar.
Ik denk dat je op dit moment gestressed bent en al doe je die test en wordt je vijf minuten later ongesteld (heb ik een aantal keer gehad), dan ben je linksom of rechtsom van de onzekerheid en stress af. Laat je het nog weten?

[...]

Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!

Nee maar lieve schat: wat verwacht je nou op zo'n vraag?

Geen enkel lijf is hetzelfde qua klachten etc, sterker nog: geen enkele zwangerschap bij een en dezelfde vrouw begint exact met dezelfde klachten op hetzelfde moment.

Wat exact is er niet correct in de reacties die jou zeggen gewoon eens te testen?
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 oktober 2009 @ 10:55:

Testen.

Zo'n test kost amper wat en je weet meteen waar je aan toe bent.

Succes, en laat even weten hoe het afgelopen is!Ga ik doen. Ik ga nu naar de bibliotheek mijn tentamens leren. Laat het straks wel weten!
Succes met testen!
lijkt wel een virus de afgelopen dagen....
Het heerst idd zeg.
Sorry, als ik zo bot heb gereageerd. Ik ben inderdaad gestrest! Ik heb zaterdag een paar hele zware tentamens en nu ook nog eens dit. Ik ga gewoon even testen dan ben ik er van af.
.
quote:Helianthus2106 schreef op 28 oktober 2009 @ 11:00:

[...]

Misschien begint het dan juist wel... Het is maar een gedachte.Ik zou het helemaal niet erg vinden....het is van harte welkom hoor.

[...]

Je hoeft hier ook echt geen antwoord op te geven hoor!

Oh duidelijk! Je bent zwanger! Je hormonen gaan nú al met je op de loop.

Ik zou geen test meer doen. Het lijkt me overduidelijk dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 oktober 2009 @ 11:05:

[...]

Oh duidelijk! Je bent zwanger! Je hormonen gaan nú al met je op de loop.

Ik zou geen test meer doen. Het lijkt me overduidelijk dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!hahaha
stress van de tentamens?
Wat is dat toch de laatste tijd, heeft dat te maken met de crisis ofzo dat er eerst op het forum overlegt wordt of je misschien wel zwanger bent.

Geldbesparing ofzo....
Wat ik niet snap, is dat bij de laatste topic die hierover (zwanger of niet?) worden geopend, alle TO's uiteindelijk wel graag kinderen willen ("Als het zo is, is het welkom hoor"). Willen ze misschien stiekem toch wel zwanger worden en zijn ze daarom onvoorzichtig met anticonceptie?
Of de anonimiteit geeft ze de garantie dat er niemand ze met de nek aankijkt als ze irl toch gelijk bij de abortuskliniek op de stoep staan. Hoeven ze die discussie niet aan te gaan tenminste...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven