Zwanger?
woensdag 28 oktober 2009 om 10:47
Vandaag ben ik 3 dagen over tijd. Wel verschrikkelijk hevige buikkrampen en ben ik hartstikke moe. Ik lag maandag al om 20:00 uur op bed en werd dinsdag pas om 12:30 wakker! De krampen lijken wel op ongesteldheidskrampen. Ik wil wel gaan testen maar door dat ik zulke krampen heb denk ik steeds; ik word zo vast wel ongesteld.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
It\'s meant to be just believe....

woensdag 28 oktober 2009 om 11:22
woensdag 28 oktober 2009 om 11:28
woensdag 28 oktober 2009 om 11:36
quote:Artemis schreef op 28 oktober 2009 @ 11:17:
Wat ik niet snap, is dat bij de laatste topic die hierover (zwanger of niet?) worden geopend, alle TO's uiteindelijk wel graag kinderen willen ("Als het zo is, is het welkom hoor"). Willen ze misschien stiekem toch wel zwanger worden en zijn ze daarom onvoorzichtig met anticonceptie?Volgens mij is bij deze TO dr menstruatie juist van harte welkom...!
Wat ik niet snap, is dat bij de laatste topic die hierover (zwanger of niet?) worden geopend, alle TO's uiteindelijk wel graag kinderen willen ("Als het zo is, is het welkom hoor"). Willen ze misschien stiekem toch wel zwanger worden en zijn ze daarom onvoorzichtig met anticonceptie?Volgens mij is bij deze TO dr menstruatie juist van harte welkom...!
woensdag 28 oktober 2009 om 11:38
quote:martinevanders schreef op 28 oktober 2009 @ 11:36:
[...]
Volgens mij is bij deze TO dr menstruatie juist van harte welkom...!Hmmm... Na de reactie van TO (11:22) nog eens te hebben nagelezen, weet ik niet zeker wat er nu welkom is: die menstruatie of die baby.
[...]
Volgens mij is bij deze TO dr menstruatie juist van harte welkom...!Hmmm... Na de reactie van TO (11:22) nog eens te hebben nagelezen, weet ik niet zeker wat er nu welkom is: die menstruatie of die baby.
anoniem_55143 wijzigde dit bericht op 28-10-2009 11:40
Reden: Nog eens nagelezen...
Reden: Nog eens nagelezen...
% gewijzigd
woensdag 28 oktober 2009 om 13:55
FaV: gefeliciteerd!
Voor alle twijfelaars/pilvergeters enzo:
Wanneer ben je zwanger?? een aantal "symptomen":
- Een positieve test
- Een echo met waarop een vruchtje/foetus/volgroeide baby te zien is
- Een enorm opzwellende buik waarin beweging te voelen is
- Lekkende borsten met formaar Pamela
- Weeën
- Verlies van vruchtwater
- Benen (of andere lichaamsdelen) die vanuit je binnenste naar buiten steken
- Een gyn of vk die je feliciteerd met de geboorte van je kindje (alhoewel je dan technisch gesproken niet meer zwanger bent)
In alle andere gevallen zou het kunnen dat je zwanger bent, maar dat hoeft niet. Je kunt ook misselijk en moe worden van vele vele vele andere zaken en dat valt never nooit vanachter de pc vast te stellen (tenzij je al testend op het toilet zit met je laptop/iphone.
Voor alle twijfelaars/pilvergeters enzo:
Wanneer ben je zwanger?? een aantal "symptomen":
- Een positieve test
- Een echo met waarop een vruchtje/foetus/volgroeide baby te zien is
- Een enorm opzwellende buik waarin beweging te voelen is
- Lekkende borsten met formaar Pamela
- Weeën
- Verlies van vruchtwater
- Benen (of andere lichaamsdelen) die vanuit je binnenste naar buiten steken
- Een gyn of vk die je feliciteerd met de geboorte van je kindje (alhoewel je dan technisch gesproken niet meer zwanger bent)
In alle andere gevallen zou het kunnen dat je zwanger bent, maar dat hoeft niet. Je kunt ook misselijk en moe worden van vele vele vele andere zaken en dat valt never nooit vanachter de pc vast te stellen (tenzij je al testend op het toilet zit met je laptop/iphone.