ZWANGER!!
zondag 13 juni 2010 om 21:12
Nee, ik niet..
Maar.. zo'n 2-3 keer per dag opent een dame een topic met de vraag "kan ik zwanger zijn" Een aantal keren per week reageer ik hier serieus op (ja het kan, maar het kan ook niet)
Wat wil nou het geval: tegen de tijd dat de benodigde test gedaan is, is het topic al zover weggezakt, dat ik nooit weet of de betreffende dame nou wél of níet zwanger is.
Dus.. dames
vertel
ben je zwanger?
Of ben je niet zwanger.. ?
Optie 5 van de poll was helaas te lang. Hier moet staan:
Toen ik dacht dat ik zwanger was, was er nog geen forum, anders had ik wel een topic geopend
Maar.. zo'n 2-3 keer per dag opent een dame een topic met de vraag "kan ik zwanger zijn" Een aantal keren per week reageer ik hier serieus op (ja het kan, maar het kan ook niet)
Wat wil nou het geval: tegen de tijd dat de benodigde test gedaan is, is het topic al zover weggezakt, dat ik nooit weet of de betreffende dame nou wél of níet zwanger is.
Dus.. dames
vertel
ben je zwanger?
Of ben je niet zwanger.. ?
Optie 5 van de poll was helaas te lang. Hier moet staan:
Toen ik dacht dat ik zwanger was, was er nog geen forum, anders had ik wel een topic geopend
Later is nu
zondag 13 juni 2010 om 21:28
zondag 13 juni 2010 om 21:54
quote:isabon schreef op 13 juni 2010 @ 21:41:
Meteen een test gedaan en ik krijg een drieling!!! Twee meisjes en een jongen!
Jij bent ietsje te snel.
In dit topic mogen alleen die vrouwen komen zeggen of ze zwanger zijn, die eerder een eigen topic hebben geopend met de vraag aan ons of ze zwanger zijn.
Dus, nu eerst een topic openen: Jeuk aan linker kleine teen: zwanger?????
Dan ons even ons ding laten doen.
En dan over een week ofzo in dit topic komen melden dat je zwanger bent.
Meteen een test gedaan en ik krijg een drieling!!! Twee meisjes en een jongen!
Jij bent ietsje te snel.
In dit topic mogen alleen die vrouwen komen zeggen of ze zwanger zijn, die eerder een eigen topic hebben geopend met de vraag aan ons of ze zwanger zijn.
Dus, nu eerst een topic openen: Jeuk aan linker kleine teen: zwanger?????
Dan ons even ons ding laten doen.
En dan over een week ofzo in dit topic komen melden dat je zwanger bent.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar